חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

8 ימים בהולנד עם 2 ילדים קטנים

אמא, אבא ושני מתוקים (4.5, 8.5)
טיסות הוזמנו דרך איזיג'ט לאמסטרדם ביום פתיחת מכירת הקיץ – 650 יורו ל- 4 כרטיסים
רכב אופל אינסגניה הוזמן דרך RENTALCARS בחודש דצמבר כולל ביטול השתתפות עצמית – 1400 שקל (סוכנות ALAMO בפועל)
במעמד קבלת הרכב קיבלנו מרצדס B-CLASS וכל תהליך קבלת הרכב היה מהיר מאוד (לעומת התורים ההזויים שהיינו בשלמה סיקסט)
לנו הייתה העדפה ברורה לבלות בבתי מלון ולא בכפר נופש- אוהבים להרגיש בחופש מלא.
מלונות הוזמנו בנובמבר דרך BOOKING.
HOLIDAY INN LEIDEN 24/08-29/08
מלון מצויין, חדרים נקיים (מעט קטנים), שירות חדרים יעיל, שרות מחוייך, ארוחת בוקר טובה ומגוונת, חדר משחקים לילדים, בריכה מקורה מחוממת, מתנפח, בריכה עם דגים וצבי ים.
HOTEL DE KROON 29/08-31/08
מלון קטן (10 חדרים) שנמצא 5 דקות הליכה מהאפטלינג – לקחנו אותו על מנת להימנע מנסיעה ארוכה לאפטלינג.
ביום שהגענו למלון היו 30 מעלות בהולנד – החדר היה ללא מיזוג וזה היה נורא!
על מנת להקל עלינו הביאו לנו מזגן נייד שלאחר מספר שעות הצליח לקרר את החדר, יום למחרת כבר ירדו המעלות והיה גשם ככה שהיה בסדר.
במלון חדר משחקים נעים לפעוטות, ארוחת בוקר בסיסית ביותר, צמוד לסופר AH
IBIS BUDJET AIRPORT 31/08-01/09
הטיסה של איזי ג'ט ממריאה בשבע בבוקר לכן היה לנו חשוב להיות קרובים לשדה על מנת להימנע מנסיעות ארוכות בבוקר.
מלון ברמה הכי פשוטה שאפשר לתאר, קטן מאוד, ארוחת בוקר בתשלום נוסף, קיים שאטל חינם של המלון לשדה.
יום 1: לאחר שיצאנו בזמן מישראל נחתנו ב 18:20 באמסטרדם, לקיחת רכב, צי'ק אין ונגמר היום.

יום 2 : נסענו בבוקר לזאנסה סחאנס – המקום מקסים ויפה מאוד, חנינו בחניה צדדית חינמית והלכנו כ- 5 דקות.
הילדים נהננו לשוטט בכפר ולהאכיל ברווזים, לא עניין אותם להיכנס לבתים ולהשתתף בסדנא כלשהיא.
ריח השוקולד היה קשה מאוד לכולנו ופרשנו די מהר.
משם המשכנו לכפר וולנדם – המקום עמוססס בהמוני תיירים, זה המקום לקנות מזכרות בזול.

יום 3: בבוקר קמנו, הזמנו כרטיסים אונליין ללינסהאוף- המקום מקסים!!! חובה להגיע ביום יפה.
חניה עולה 5 יורו ויש לקנות אסימון ביציאה מהפארק (אם לא תעשו את ז תצטרכו כמונו לחזור ולקנות – מדובר ב 10 דקות הליכה ביער)
הילדים מאוד נהננו מהמתקנים ובילינו שם חצי יום נפלא (תביאו לחם – יש המוני ברווזים ודגים בזמן השייט).
משם המשכנו למרכז הארלם- עיר מקסימה וציורית, הרחובות נעימים להליכה ויש כמובן חנויות למי שמחפש שופינג.

יום 4: קמנו בבוקר ונסענו לדולפינריום, כרטיסים נקנו מראש דרך גרופון בעלות של 16 יורו.
יש חניה מוסדרת במקום במחיר של 8.5 יורו ליום- משלמים לסדרנים בכניסה.
ראינו את שלושת ההופעות המרכזיות:
דולפינים, כלבי ים וניבתנים.
ההופעות מקסימות!!! הילדים נהנו מאוד, דבר נוסף שהילדים מאוד אהבו זה את בריכת הליטוף של הכרישונים וחתולי הים.
משם המשכנו לעמי ותמי- הזמנתי מקומות מראש דרך האתר וכן היינו רשומים כשהגענו, לצערנו לא מצאנו שום דבר שאהבנו ונאלצנו להסתפק בשתיה, הילדים אהבו את הטרמפולינה הגדולה.
סה"כ ממש לא מקום חובה ולא הייתי עושה מאמץ להגיע אליו.

יום 5: קמנו ליום מקסים ושמשי – התיכנון היה לקום בבוקר ולנסוע לחיטהורן ואח"כ לבקר בעיר ZWOLLE, בפועל הפכנו את התיכנון ויצא מושלם.
יצאנו לדרך בנחת, קנינו בגדים בפרימארק כמובן, טיילנו בעיר.
לחיטהורן הגענו בשעה 16:30 רצינו לאכול במסעדה האיטלקית שכולם ממליצים עליה- לצערי היה סגור אז ישבנו במסעדה ממול – לא להיט.
הלכנו למייק שהיה מקסים, שכרנו סירה ב 15 יורו לשעה, קיבלנו הסבר על המסלול ויצאנו לדרך.
השעה הייתה 17:30 והתעלות היו ממש ריקות- תענוג!!! בגלל שהיום היה חם אז בשעות האלו היה ממש נעים וכייפי, מייק אמר שהוא נמצא כל יום עד החושך ובימים יפים זה הזמן הכי טוב להגיע.
הילד השיט את הסירה, כמובן האכלנו ברווזים – קסם של מקום!!! לא לפספס.
יום 6: גן החיות בורחר, כרטיסים נקנו בגרופון בעלות של 15.5 יורו לאדם, חניה עולה 6-7 יורו ויש לרכוש אסימון מחנות המזכרות בגן החיות.
מיותר!!! או איך שהילדים שלי קראו לזה- גן חיות ללא חיות, הולכים המון המון ובקושי רואים חיות, שנה שעברה היינו בתאילנד ושם ממש יכלנו לגעת ברוב החיות וזו הייתה חוויה מדהימה.
ההמלצה שלי- לוותר בחום.
אחרי שמיצינו במהירות את גן החיות המשכנו לשיטוט בארנהיים, קפיצה נוספת לפרימארק.
ארנהיים כייפית ונעים להסתובב ברחובות.
משם המשכנו לכיוון המלון השני באזור קאטשוול.

יום 7: יום שנקבע לאפטלינג, כרטיסים נקנו בגרופון בעלות 27.5 וכללו חנייה.
בבוקר קמנו ליום גשום, הראשון מהרגע שהגענו להולנד, התלבטנו מה לעשות, באזור 11 הגשם נעלם והשמש יצאה ויצאנו בנסיעה של דקה לכיוון האפטלינג.
בגלל שהיום התחיל גשום זכינו ליום ללא הרבה תורים, בכל המתקנים הייתה המתנה סבירה או בכלל ללא תור, עשינו את המתקן של הסירות- ממליצה גם לשם להביא לחם, הברווזים והציפורים ליוו אותנו בכל המסלול.
במתקן הפיראנה – מומלץ להביא שכמיית גשם, נרטבים לא מעט במתקן, אנחנו יצאנו יבשים לגמרי לעומת האחרים (הולנדי שהיה אחרינו בתור שאל בצחוק אם אנחנו מפחדים להירטב- שיצאנו אתם מבינים כבר מי צחק על מי)
עשינו את המתקנים שהתאימו לילדים, הפארק גדול מאוד מאוד ולאחר מספר שעות תשו כוחותינו והחלטנו לפרוש.
אני לא בטוחה שביקור באפטלינג הוא ביקור חובה- בעבר היינו בפארק אירופה ונהננו שם הרבה יותר.

יום 8: צ'יק אאוט מהמלון ונסיעה לכיוון המלון השלישי, לאחר ציק אין נסענו לסכיפהול והחזרנו את הרכב לסוכנות.
מהשדה לקחנו רכבת ישירות למרכז אמסטרדם, טיילנו מעט, היו נחילי תיירים ברחובות- פעם ראשונה באמסטרדם וממש לא התחברתי.
הלכנו לאכול ב SWEETELLA לאחר המלצות שקראנו, לאחר עיון בתפריט הבחור הציע להרכיב לנו משהו, ביקשנו משהו קטן ואכן קיבלנו שני וופלים עם גלידה וקצפת, הוזמן גם בקבוק סודה קטן, ביציאה שבאנו לשלם גילינו שהוא מחייב אותנו על 22 יורו!!!!! היינו בשוק…
שימו לב שאם אתם מגיעים לשם לוודא מחיר ולא לסמוך על ההצעות שלהם- עדיף להזמין מהתפריט.
אחרי שמיצינו את אמסטרדם הזמנו מונית דרך אפליקציית ABEL – מומלץ בחום.
אלו נהגים עם רכבים חשמליים שמקבלים קריאות רק דרך האפליקציה – והמחיר בערך שליש ממה שרצתה ממני מונית רגילה (45 יורו לעומת 17 יורו).
חזרנו למלון, אירגונים אחרונים ובשעה 05:00 יצאנו לשדה, טיסת איזיג'ט יצאה בזמן, הדיילים מקסימים ונחתנו 15 דקות לפני הזמן- מומלץ!
תודה על התקופה האחרונה, על כל הטיפים המועילים, הולנד מהממת!!! עושה חשק לעבור ולגור שם, שימו לב לא לעבור את המהירות המותרת הולנד מרושתת באינספור מצלמות מהירות.

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!