חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חופשה רומנטית באמסטרדם, טיול בהולנד לזוגות – סופ"ש בהולנד




גם הקיץ וגם החורף באמסטרדם הוא כל כך רומנטי! האינטימיות של המרכז הישן עם החדש, התעלות היפות של העיר, הגשרים עם הנופים המהממים, השייט בתעלות, מבנים רבים עם תאורה דקורטיבית וחלונות יפים, וכמובן פאבים ואינספור מסעדות נהדרות. לעתים נראה שלא משנה כמה מעלות יש בחוץ רק בגלל האווירה הכל כך נעימה הקיימת בעיר אמסטרדם אשר בהולנד שווה לכם לטוס , לבקר ולהתרגש יחדיו.

לחגוג את חג (יום) האהבה באמסטרדם? לחגוג יום הולדת לבן או בת הזוג באמסטרדם?

טיול לזוג בהולנד

טיול לזוג בהולנד




הזמינו את אהוב/ת ליבכם לטיול רומנטי מלא אהבה באמסטרדם ותהיו בטוחים שהוא יהיה מרגש ומיוחד! יש המון דברים רומנטיים לזוגות לעשות בהולנד כמו לקחת טרמפ על כרכרה רתומה לסוס דרך Vondelpark וגם לסיים את היום עם ארוחת ערב רומנטית שמשקיפה על תעלות המים היפיפיות של הולנד. כמו כן, תוכלו ללכת להופעת תיאטרון או קונצרט בעיר העתיקה היפה ולטייל בה.

אוכל רומנטי – מסעדות רומנטיות בהולנד

אם אתה רוצה ליהנות מארוחת ערב ייחודית ורומנטית באמת באמסטרדם, אתה חייב ללכת ל- Ctaste. קונספט מיוחד שבו אתם תאכלו בחושך וזה באמת יביא לכם את כל החושים לחיים. בעוד השף ייקח העדפותיך בחשבון, התפריט הוא הפתעה. כמו כן ניתן גם לעשות טיול רומנטי של שייט כולל ארוחת ערב על ספינת מסבאה בזמן שהיא שטה בתעלות אמסטרדם. ניתן גם להשכיר סירה ואז תתנו לסירה לקחת אתכם ממסעדה למסעדה בזמן שאתם נהנים ואוכלים היא תחכה לכם עד שתחזרו.

אטרקציות רומנטיות באמסטרדם, הולנד

חופשה רומנטית באמסטרדם

חופשה רומנטית באמסטרדם

אנו ממליצים לכם ללכת לקולנוע היפה ביותר באמסטרדם ב Tuschinski, או ללכת לתיאטרון יפיפה ומפואר שנוצר בתחילת המאה ה-19 הנקרא ארט דקו, ולאחר מכן לטייל בגשרים Magere ברוג או רזה. הגשר הוא מקום נהדר לדייט רומנטי!




אז זה הזמן לתכנן את הטיול באמסטרדם בחורף או בקיץ.. מה שבטוח שהטיול הרומנטי הזה לאמסטרדם יאפשר לכם ליהנות מזוגיות מופלאה וליהנות מהאווירה בעיר היפה הזו.

4.9/5 - (10 votes)

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!