חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון האינסטגרם – WONDR Experience באמסטרדם

WONDR Experience הוא מוזיאון האינסטגרם הרשמי של אמסטרדם..אם אתם רוצים סטורי מעלףףף אל תפספסו את החוויה במוזיאון פופ אפ שמוקדש כל כולו לטובת תמונות שטותיות אך מקוריות אל העמוד שלכם באינסטגרם!

אמסטרדם היא אחת הערים הראשיות, היפות והמעניינות בעולם. מעבר לכך, אין ספק שהיא גם אחת הערים המיוחדות והאקסצנטריות ביותר שתפגשו.

אז מתי המקום פתוח? מוזמנים לבדוק ביומן ולהזמין כרטיסי כניסה

לחצו כאן לרכישת כרטיסים אל WONDR!!

ואכן, אמסטרדם היא עיר ליברלית ויש הרואים אותה כעיר המפגישה בין החלומות והאגדות לבין המציאות. דוגמא מבריקה ומדויקת לכך הוא מוזיאון האינסטגרם וונדר WONDR Experience- מוזיאון המוקדש כולו לחוויית הקירוב בין המציאות לבין הפנטזיה.

WONDR אמסטרדם

WONDR אמסטרדם

בית כיף למבוגרים? כן בבקשה! ברוך הבא ל- WONDR,חוויה לכל אלו שחיים את הרשתות החברתיות.. מי שהכין את המקום הזה הם אנשים יצירתיים שרצו לתת לכם את התמונות המושלמות ביותר והיצירתיות ביותר! למקום הזה יש קסם ויזואלי מנקר עיניים, תביאו את הטלפון שלכם וזה מספיק בכדי למלא את הסטורי של האינסטגרם שלך במשך שבועות!

מה שתראו ותחוו במוזיאון האינסטגרם וונדר באמסטרדם WONDR Experience

מדובר בבית כיף למבוגרים אשר הופך את הדמיון למציאות. מה זה אומר? המוזיאון בנוי מחללים אשר מכניסים אתכם לחוויה של חדר ורוד עם בריכת מרשמלו, חדר שכולו נוצץ, חדר צמר גפן צבעוני ואלה רק דוגמאות בודדות מהמבחר אשר מפגיש בין המציאות לדמיון.

כמובן שמיותר לציין שהמוזיאון הזה הוא ה-מוזיאון לחובבי האינסטגרם, המוזיאון אינסטגרם וונדר באמסטרדם (WONDR Experience) צבר לעצמו שם כממלכה לתמונות האינסטגרם החלומיות ביותר. מבטיחים לכם שיהיו לכם תמונות לכמה שבועות. הוונדר הוא חוויית פופ אפ סוחפת אשר הוקם ועוצב על ידי כמה המוחות היצירתיים ביותר של אמסטרדם.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים אל WONDR!!

בחוויית ה- WONDR של אמסטרדם תוכלו לגעת, לשיר, לרקוד ואפילו לצלול לים של מרשמלו (כן, באמת!) ותוכלו לעשות כל דבר שרק עולה על דעתכם.

אושיית אינסטגרם? רוצה אלפי עוקבים? אין סיבה לפספס את מוזיאון האינסטגרם – WONDR Experience באמסטרדם

הצג את כרטיס הטלפון החכם שלך בכניסה של WONDR Experience
אנא תכננו להגיע 15 דקות לפני שעת הכניסה, כך שתוכלו ליהנות מחווית WONDR מלאה!
כתובת: Meeuwenlaan 88, JK, 1021, Amsterdam

מוזמנים לבדוק מתי יש מקום פנוי באחת האטרקציות הכי מבוקשות בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים:

 

מה חשוב לדעת על מוזיאון האינסטגרם וונדר באמסטרדם WONDR Experience

ניתן לבצע הזמנה במסגרת של מבחר חבילות במוזיאון האינסטגרם וונדר באמסטרדם (WONDR Experience). נתחיל מהחבילה הרגילה- החבילה למבוגרים אשר מעניקה את חוויית הסיור והצילום במגוון רחב של חדרים יפהפיים.

הכרטיס במסלול הזה יעלה לכם עשרים וחמישה יורו, הזמן אשר יעמוד לרשותכם הוא שעה וחצי ואת הכרטיסים ניתן להזמין מראש באינטרנט או לרכוש במקום.

החבילה השניה מציעה חוויה למשפחות עם ילדים קטנים – מגוון חדרים מגניבים ויצירתיים לתמונות בלתי נשכחות. מחיר כרטיס לחבילה הזאת יעלה לכם שישה עשר יורו לאדם ומשך הזמן המוצא לרשותכם הוא שעתיים.

החבילה האחרונה היא החבילה של הגיפט קארד, ללא ספק המתנה הכי מגניבה אשר תוכלו לתת לכל חובב אינסטגרם. סיור וצילום במגוון רחב של חדרים למשך שעתיים.

זמני פעילות המוזיאון הם בכל ימות השבוע בין השעות אחד עשרה בבוקר לשבע בערב. כתובת מוזיאון האינסטגרם באמסטרדם WONDR Experience היא WONDR Experience Meeuwenlaan 88, JK, 1021, Amsterdam.

דברים נוספים שחשוב לדעת הם שילדים עד גיל שלוש עשרה חייבים ליווי. את הכרטיס ניתן לבטל עד עשרים וארבע שעות לפני מועד ההגעה.

במעמד הכניסה תתבקשו להשאיר את החפצים האישיים שלכם בלוקר אישי שיינתן לכם. אנו מבטיחים לכם חוויה מהנה ביותר עם תמונות אינסטגרם נדירות שלא הצלחתם להוציא עד היום!

5/5 - (2 votes)

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!