חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור רגלי בעקבותיה של אנה פרנק – חובה!

Powered by GetYourGuide
Powered by GetYourGuide

סיור הליכה בעקבותיה של אנה פרנק במשך שעתיים שבהם תוכלו ללמוד על חייה של אנה פרנק, ולהבין מדוע היא הפכה להיות סמל היסטורי. תוכלו לגלות מקומות מסתור חשאיים של מלחמת העולם השנייה, ולבקר עם המדריך בשכונה היהודית ולראות את בית הכנסת והמוזיאון היהודי ובכך לקבל תובנה אמיתית איך הקהילה היהודית חיה, שרדה, ועדיין פורחת באמסטרדם..הסיור יהיה בשפה האנגלית בלבד.

זה הזמן שלכם לחזור אל ימי החשכה של מלחמת העולם השנייה עם טיול הליכה בגטו היהודי באמסטרדם, כפי שזה היה נראה דרך עיניה של אנה פרנק. ביקור בשכונה היהודית, בית כנסת פורטוגזי ומוזיאון. חפשו עקבות של מלחמה על בניינים אמסטרדם אופייניים, ולגלות איך נערה בגיל העליה הפכה לסמל,גלו כיצד אנה פרנק הפך לסמל של דיכוי.

סיורים בעקבות אנה פרנק באמסטרדם כולל כניסה לבית אנה פרנק? לחצו פה!

מוזמנים לבדוק אם יש מקום בסיור:

אנה פרנק היתה רק בת 13 כאשר היא ומשפחתה אולצו להסתתר בעליית הגג של בית תעלה ישן על פרינסנגראכט באמסטרדם. ניתן לחזור אל הזוועות והתקוות של מלחמת העולם השנייה, וללמוד איך החיים היו כמו עבור תושבי העיר היהודית במהלך הכיבוש הגרמני 1940-1945.

המדריך שלך הוא מומחה על כל הדברים הקשורים ליהדות באמסטרדם ויודע בדיוק להיכן לקחת אתכם בכדי לראות את כל צלקות המלחמה, וכיצד להעביר סיפורים על משפחת פרנק.

סיור זה אינו כולל גישה לבית אנה פרנק.

כתובת המפגש עם המדריך באיזור הגטו היהודי בכתובת:

Nieuwe Amstelstraat 1, 1011 PL, Amsterdam

לחצו כאן לרכישת כרטיסים לסיור זה

5/5 - (4 votes)

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!