חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסלול מס' 2 – סופ"ש בהולנד שכל יום טיול בעיר אחרת




מתכננים לעשות סופ"ש באמסטרדם, רוטרדם או מאסטריכט? הכנו עבורכם טיול מתאים לסוף שבוע בהולנד שבו תוכלו להיות כל יום בעיר אחרת ולראות את כל הדברים החשובים בה!

יום ראשון: רוטרדם

שייט באמסטרדם

שייט באמסטרדם

העיר ההומה והמסקרנת בדרום הולנד הינה רוטרדם. מקום שכיף לבקר ליום או לסופשבוע והוא סופר קל לאנשים שרוצים להגיע גם לאמסטרדם. יש המון מה לראות ולעשות בעיר. אנו ממליצים לכם לקחת מונית מים סביב הנמל, לבקר בשוק הנקרא Market Hall,לבקר בבתי מלאכה של בירות שהמומלצת הינה במפעל מזון Fenix. לבקר בשלל המסעדות האקזוטיות הרבות בעיר וליהנות מטיול רגלי מבניינים גבוהים ואדריכלות מודרנית.
אם אתם בעניין של מוזיאונים אנו ממליצים לכם ללכת ל: Boijmans van Beuningen, Maritiem ו- Fotomuseum Nederlands (הם יעדים מעולים בימים גשומים).
יום שני: מאסטריכט




העיר המקסימה של מאסטריכט ידועה בארכיטקטורה מימי הביניים ובעלת אווירה צעירה ותוססת. עיר "האוניברסיטה" היא מקום שכיף לבקר ליום אחד או רק לסופשבוע, עם אוכל פשוט נפלא ומקומות בילוי מיוחדים. אנו ממליצים לכם לעלות על רכבת מאמסטרדם ותוכלו להגיע תוך כ2.5 שעות. המקומיים אוהבים מאוד לנפוש בעיר מאסטריכט כי יש להם את התחושה של להיות בחו"ל אבל עדיין בהולנד. קניות ואוכל הם שני בילויים פופולריים בעיר. בדקו את המוזיאון להיסטוריה של הטבע אם אתם אוהבים או מתעניינים של דינוזאורים. מאסטריכט היא עיר קלה וקטנה שניתן לטייל בה רגלית בקלות. הנסיעה ברכבת של 2.5 שעות יכולה להיות קצת מבאסת אבל מאסטריכט היא מדהימה בסוף שבוע וגם יכולה להיות טיול ליום הרחק מאמסטרדם ההמונית.
יום שלישי: אמסטרדם
העיר הכי גדולה והכי מתויירת בהולנד, ניתן להיות בה יום ארוך אחד כדי לראות אותה. ניתן לטייל אפילו רגלית לאורך ההיסטוריה של אמסטרדם, משלב ההתחלה שלה ככפר בוצי על נהר האמסטל, ועד לתקופה שהיא הופכת להיות עיר המסחר החשובה ביותר באירופה. תוכלו לשמוע סיפורים על ההיסטוריה הפראית של זנות, התמכרות לסמים, הטרגדיה של אנה פרנק, סיפור הכיבוש הנאצי, ולטייל בעיר הליברלית והייחודית של היום. מומלץ לבקר גם בכיכר דאם ובאנדרטה הלאומית.




5/5 - (1 vote)

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!