חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רייקסמוזיאום – כרטיס כניסה "דלג על התור"

טסים לאמסטרדם ורוצים ללכת למוזיאון הרייקסמוזיאום ? חשוב שתדעו שהוא אחד מאתרי התיירות הנחשקים ביותר באמסטרדם ולכן יש בחוץ תורים ענקיים! חשוב להזמין כרטיס מראש, ומה יותר טוב מכרטיס שעוקף את כל התורים? להלן הסבר על כרטיס "דלג על התור ברייקסמוזיאום":

לדלג על התור במוזיאון רייקסמוזיאום  – Rijksmuseum ולהשיג כניסה ישירה ומהירה תודות הכרטיס האלקטרוני שלך! תוכלו לראות למעלה מ -400 יצירות מופת של אמנים גדולים כגון Jan Steen, Frans Hals, Vermeer ו- Rembrandt. לראות את הבובות המדהימות, ולצפות כיצד נראה שפע של כסף לפני מאות שנים, ועוד חוויות מדהימות.

לחצו כאן לרכישת כרטיסי כניסה למוזיאון רייקסמוזיאום!

בעת ביקור באמסטרדם יש כמה יעדים שפשוט חובה לראות, בעיקר אם אתם מעוניינים ללמוד על ההיסטוריה המעניינת ביותר של אמסטרדם. תוכלו למצוא בעיר אינספור אטרקציות מבדרות לצד מוזיאונים ברמה הגבוה ביותר בעולם.

מוזיאון רייקסמוזיאום באמסטרדם (Rijksmuseum) הוא המוזיאון הלאומי של הולנד והמטרה שלו היא לספר למבקרים את סיפור ההיסטוריה ההולנדית שמונה מאות שנה אחורה.

(Rijksmuseum) הא אחד המוזיאונים הגדולים ביותר בכל הולנד והוא מכיל מעל לשמונים גלריות, זהו מוזיאון מושלם עבור חובבי האמנות אך גם אם זה לא הסגנון שלכם עדיין מומלץ מאוד לבקר במוזיאון המרשים שיכול לעניין כל אחת ואחד שמגיעים אליו.

מוזיאון רייקסמוזיאום באמסטרדם (Rijksmuseum) אטרקציה חובה לכל מי שמבקר בעיר

מוזיאון רייקסמוזיאום באמסטרדם מכיל קרוב לשמונת אלפים פריטי אמנות המוצגות בשמונים גלריות, תוכלו לראות את היצירות המפורסמות ביותר בעולם כמו לדוגמא משמר הלילה של רמברנדט.

לחצו כאן לרכישת כרטיסי כניסה למוזיאון רייקסמוזיאום!

מוזיאון רייקסמוזיאום באמסטרדם (Rijksmuseum) מכיל לא רק ציורים ותוכלו להתרשם  במוזיאון גם מפסלים מיוחדים, תערוכת בגדים של ימים עברו, תערוכת כלי נשק מרהיבה ש כלי נשק עתיקים ואחת הספריות המיוחדות והיפות ביותר שתראו בכל הולנד. מוזיאון רייקסמוזיאום באמסטרדם מציג כמה מהציורים המפורסמים ביותר בעולם בדגש על תור הזהב ההולנדי.

האוסף של המוזיאון משתרע על פני שמונה מאות שנות היסטוריה של אמנות, אחת האטרקציות עוד שאתם מגיעים היא המבנה עצמו של המוזיאון, זהו מבנה אדיר בגודלו ועתיק מאוד בשנים האחרונות הוא גם עבר שיפוץ מה שהופך אותו לאטרקטיבי אפילו יותר כמו כן לאחר השיפוץ הוסיפו למוזיאון עוד פירטי אומנות מדהימים.

מוזיאון רייקסמוזיאום ממוקם באזור שנקרא מוזיאומפליין, זהו אזור שמאוד מומלץ לטייל בו וגם תוכלו למצוא אטרקציות רבות בסביבה של המוזיאון. אחת הדרכים לנצל את הביקור במוזיאון היא באמצעות האפליקציה של המוזיאון שבעזרתה תוכלו לעשות סיור מודרך עם הטלפון הנייד שלכם, ניתן להוריד את האפליקציה ב (App Store) או ב (Google Play).

 

כרטיס כניסה למוזיאון הרייקסמוזיאום כולל דילוג על התור – מהרו לרכוש ולהבטיח את מקומכם!

מידע נוסף על ביקור במוזיאון רייקסמוזיאום באמסטרדם (Rijksmuseum)

מוזיאון רייקסמוזיאום אמסטרדם פתוח כל ימות השבוע בין השעות עשר בבוקר עד חמש אחר הצהריים, את המוזיאון תמצאו בכתובת, Museumstraat 1, 1071 XX, Amsterdam שזהו אזור המוזיאונים הגדול של אמסטרדם, אתם יכולים להגיע עם טראם מספר, 2, 12, 24 או באוטובוס מספר, 51, 53, 54 

הכניסה למוזיאון היא חינם עד גיל שמונה עשרה, ולאדם בוגר כרטיס כניסה למוזיאון יעלה, 21 יורו, אתם יכולים לרכוש כרטיסים משולבים בכמה אטרקציות ולחסוך כך כסף.

מוזמנים לשריין את כניסתכם למוזיאון בהתאם לימי החופשה שלכם באמסטרדם


מה זה כולל?
משך 2 שעות
לדלג על התור, להיכנס מהר יותר
נגישות לכיסא גלגלים
מדיניות ביטול – פעילות זו אינה ניתנת להחזרה
פירוט:

לדלג על התור במוזיאון הרייקסמוזיאום
גלה 800 שנים של אמנות הולנדית והיסטוריה דרך 8,000 חפצים בתוך 80 גלריות
לצפות ביצירות מופת מפורסמות בעולם שנוצרו על ידי ורמיר, רמברנדט, פרנס האלס ויאן סטין בגלריית הכבוד


תיאור מלא
פנקו את עצמכם ביום נפלא באחד המוזיאונים הגדולים של אמסטרדם, מוזיאון הרייקסמוזיאום, הממוקם בלב העיר. לדלג על התור במהרה ולהתמכר לעולם של אמנות קלאסית.

אוסף הרייקסמוזיאום, הנערץ ביותר בעולם, כולל יצירות אמנות היסטוריות של ורמיר, פרנס האלס, ואולי בעיקר "רדת הלילה" של רמברנדט, אשר מתגאה במקום באולם מואר היטב ומאפשר לאורחים ליהנות מכל פרט.

מבקרים יכולים לצפות בהרבה יותר מאשר רק ציורים של מאסטרים הולנדים מן תור הזהב. האוסף המקיף של רייקסמוזיאום כולל גם את דלוור, פסלים, חפצים ארכיאולוגיים, בגדים, אמנות אסיאתית, הדפסים, פריטים מהיסטוריה ימית הולנדית, ועוד חפצים חשובים אחרים מבחינה תרבותית, כולם משלבים באופן מלא עד 800 שנות היסטוריה הולנדית בהקשר עולמי. וכמובן, האוסף הוא לא קפוא בזמן – פריטים חדשים כגון שמלה בהשראת מונדריאן על ידי איב סן לורן משנת 1965 ניתן לראות גם.

כרטיס כניסה למוזיאון הרייקסמוזיאום כולל דילוג על התור – מהרו לרכוש ולהבטיח את מקומכם!

כולל
WiFi בחינם
כניסה מהירה למוזיאון
מה לא כלול
סיור אודיו
סיור מודרך

5/5 - (4 votes)

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!