חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נדנדה באמסטרדם (Over the Edge Swing) + מצפה אדם (A’DAM LOOKOUT)

אמסטרדם ממעוף הציפור היא לא אותה אמסטרדם ש הקרקע. יש לכם אופציה לחוויית אקסטרים מטורפת. עלייה למגדל התצפית "מצפה אדם" או בשמו המקורי A’DAM LOOKOUT (אדם לוק אאוט אמסטרדם) ולעלות על הנדנדה הגבוהה ביותר בעולם הנקראת Over the Edge Swing. זה משהו שלא תשכחו לעולם!

הנדנדה המפורסמת Over the Edge – אדם לוק אאוט מאפשרת לכם להתנדנד 100 מטר מעל פני האדמה במהירות שיא!

אוהבים לחיות את החיים על הקצה? אוהבים אקסטרים? תגיעו אל הנדנדה הגבוהה ביותר בעולם בגובה 100 מטר, וקבלו מבט על כמה מהנופים הפנורמיים הטובים ביותר של אמסטרדם, עם יםםםם אדרנלין!

חוויה זו של פעם בחיים מיועדת למי שאוהב גבהים וניתן לראות קילומטרים למרחקים. לאחר שהדופק שלך חזר לרמות נורמליות (זה עשוי לקחת זמן!), אתה יכול ליהנות מכל השאר שיש לתצפית אדם (A’DAM LOOKOUT) להציע.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים לנדנדה ולתצפית באמסטרדם!

כתובת: Overhoeksplein 5, 1031 KS, Amsterdam

איך להגיע? אתה יכול להגיע לתצפית על ידי נסיעה במעבורת בחינם (Buiksloterweg) מאחורי התחנה המרכזית, ואחריה הליכה של שתי דקות שמאלה – תראה את המגדל כבר!

לחצו כאן בכדי להזמין כרטיס לתאריכים שלכם בחופשה באמסטרדם:


הנדנדה באמסטרדם, המכונה גם "Over the Edge Swing", היא אטרקציית אקסטרים הממוקמת ב-A'DAM LOOKOUT, מצפה תצפית בגובה 100 מטרים על העיר. הנדנדה היא נדנדה ענקית שמתנדנדת מעל הקצה של הבניין, ומספקת למשתמשיה תצפית מרהיבה של אמסטרדם ממעוף הציפור.
הנדנדה היא חוויה מרגשת אך גם מפחידה עבור חלק מהאנשים. היא מתנדנדת לגובה של 30 מטרים מעל הקרקע, והיא יכולה להגיע למהירות של עד 60 קמ"ש. משתמשים בנדנדה צריכים להיות בני 16 ומעלה, וחייבים לחתום על טופס ויתור על אחריות לפני השימוש בה.

A'DAM LOOKOUT הוא מצפה תצפית הממוקם במרכז אמסטרדם. הוא מציע תצפית פנורמית של העיר ממעוף הציפור. בנוסף לנדנדה, A'DAM LOOKOUT מציע גם מסעדה, בר, ועוד כמה אטרקציות.

אם אתם מחפשים חוויה מרגשת באמסטרדם, הנדנדה ב-A'DAM LOOKOUT היא אופציה מצוינת. עם זאת, חשוב להיות מודעים לסכנות הכרוכות בשימוש בנדנדה לפני שאתם מחליטים לעשות זאת.

5/5 - (4 votes)

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!