חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיי לילה באמסטרדם – אמסטרדם לצעירים

אמסטרדם היא גן עדן של ממש לצעירים. זוהי עיר תוססת, שרק צרך לבחור בה את סוג הבילוי המועדף עליך. אפשר לשבת כאן בפאב אפלולי, לצאת לדאנס בר מקפיץ, לבקר בקופי שופ או לצאת למועדון – כל האפשרויות כאן פתוחות.
לא משנה אם מדובר בזוג צעיר ומאוהב שמחפש ליהנות במהלך טיול רומנטי, או בחבורת חברים רועשת ושמחה – לאמסטרדם יש הרבה מה להציע לך.

חיי הלילה באמסטרדם לצעירים וזוגות שרוצים לצאת ולבלות

ההולנדים אוהבים מאוד את תרבות השתייה, המוזיקה והעישון שלהם, ומתגאים בה מאוד. עם זאת, הם גם אוהבים לישון. כאן, יוצאים מוקדם – וחוזרים מוקדם. אפשר להתחיל את היציאה כבר בשמונה בערב (מוקדם מאוד במונחים ישראלים). רוב המקומות יסגרו את שעריהם קצת אחרי שתיים בלילה, ובשלב הזה המקומיים יחזרו כנראה לביתם. לתיירים, השעות האלה מצוינות. אפשר להספיק לראות חלקים מעניינים מהעיר לאורך היום וליהנות ממנה, לצאת ולחגוג בערב, ואז עוד להספיק לישון קצת כדי לקום ליום נוסף שינוצל עד תומו. מומלץ לאמץ את השעות ההולנדיות, ולא לדחות את שעת היציאה עוד ועוד. מי שיצא מאוחר, יימצא את עצמו כשהוא בתחילת הערב מבחינתו – בעוד כולם סביבו כבר מחוממים לגמרי ובשיא החגיגה.

אלכוהול באמסטרדם

 Whisky Cafe L&B – המקום המושלם לחובבי הוויסקי. מי שמחפש אלכוהול איכותי ומשובח בלבד, צריך להגיע לכאן. המקום מגיש מאות סוגים שונים של וויסקי, מכל רחבי העולם ובדרגות יישון שונות. גם צעירים ימצאו את עצמם באווירה של המקום, שאיננה מעונבת ואיננה דורשת מהלקוחות להיות מתוחכמים ואניני טעם במיוחד. עם זאת, המקום כן מתאפיין באווירה מנומסת, וזה בהחלט לא המקום להתחיל לרקוד באמצע הפאב. כתובת: Korte Leidsedwarsstraat.

Vesper Bar – פאב זה רלוונטי בעיקר לחבורת בנות שמחפשת איפה להתחיל את החגיגה – אבל לא רק. זהו פאב קונספט שמתמחה במיוחד בקוקטיילים. הקוקטיילים כאן הם השווים ביותר שניתן לשתות בכל אמסטרדם – ואולי בכל הולנד. גם כאן, הפאב מתאפיין באווירה מנומסת. בניגוד לאפשרות הקודמת, כאן האווירה כן פלצנית במקצת. זהו בדיוק המקום ללבוש עבורו את השמלות היפות שהבאתן במזוודה, לעלות על עקבים ולשבת בסטייל אמתי. כתובת: Vinkenstraat 57

Brouwerij 't IJ – המקום הנכון לתפוס בו ראש. בניגוד לפאבים הקודמים, כאן האווירה היא בדיוק ההיפך ממעונבת ומנומסת. לכאן – באים כדי לשתות. הפאב הזה מציע מגוון אלכוהול במחירים זולים במיוחד. הבירות כאן ידועות באחוזי האלכוהול הגבוהים שלהן, שבהחלט יגרמו לך להתנדנד על רגליך כל הדרך לשירותים. האווירה כאן עליזה ורועשת במיוחד. זה המקום הנכון להגיע אליו לפני היציאה למועדון, כדי להיכנס לאווירה הנכונה. כתובת: Funenkade 7.

Twenty Third Bar – בר מרשים, הממוקם בקומה גבוהה במלון אוקורה היוקרתי. הבר משקיף על נוף פנורמי מקסים במיוחד של העיר, והוא בהחלט מתאפיין באווירה יוקרתית ומעונבת במיוחד. הבר מתמחה בשמפניות לסוגיהן, ומגיש גם מיני קוקטיילים המבוססים על שמפניה. לצד השמפניות, מומלץ לטעום כאן ממנות האוכל המוגשות, אשר מגיעות ישירות מאחת ממסעדות המלון השוות. מתאים מאוד למי שמחפש אלכוהול איכותי ביותר. יש לקחת בחשבון שהמקום יקר, ולא מתאים לישיבה ארוכה לפני ליציאה לחגיגה נוספת. כתובת: Ferdinand Bolstraat 333.

Jazz Cafe Alto בר בו העיקר הוא המוזיקה, ולא האלכוהול. כמובן שהמקום מגיש אלכוהול איכותי וטוב בלבד, אולם הדגש כאן הוא על הופעות הג'אז הססגוניות שמתקיימות מדי ערב. לעיתים, אפשר ליפול גם על הופעת בלוז. המוזיקה הוותיקה הזו ממלאת את כל חלל הפאב – שהוא קטן יחסית, ושומר על אווירה אינטימית במיוחד. מומלץ להגיע מוקדם, המקומות המעטים כאן עשויים להיתפס מהר. כתובת: Korte Leidsedwarsstraat 115.

דאנס בר באמסטרדם, מועדונים באמסטרדם – איפה יוצאים לרקוד באמסטרדם?

Bimhuis זהו פאב בעיקרון, אבל בפועל, מדובר בדאנס בר לכל דבר ועניין. מתקיימות כאן הופעות חיות כמעט מדי לילה, בעיקר ג'אז ומוזיקה אקספרימנטלית. הפאב בנוי במחשבה על כך שהחוגגים כולם יעמדו על הרגליים ויתחילו לרקוד. כאן, מי שרק יושב ולא מתחיל לרקוד – קצת לא הבין את האווירה. כתובת: Piet Heinkade 3.

De School – זהו אחד המקומות המדוברים ביותר בהולנד, מאז שנפתח ב-2016. ההולנדים החכמים לקחו בית ספר יסודי ישן שסגר את שעריו, והפכו אותו למקום תוסס שפעיל 24 שעות ביממה. המבנה הגדול מכיל בתוכו היום מסעדת שף, חדר כושר, תערוכות, הופעות חיות והעיקר – מועדון טכנו שווה במיוחד. בניגוד ליתר המועדונים בהולנד, כאן אפשר לחגוג ממש עד אור הבוקר. כתובת: Doctor Jan van Breemenstraat 1.

פרדיסו – אחד המקומות הנחשבים והנחשקים ביותר בעיר. בימים של מסיבה שווה במיוחד, ייתכן ותאלצו להמתין בתור ארוך שמתשרך לו לאורך הרחוב… אבל ההמתנה בהחלט שווה את זה. המקום התפרסם בעיקר בזכות ההופעות השוות שלו, ברמה אחרת מיתר המועדונים. המועדון עצמו נמצא בתוך מבנה של כנסייה ישנה. כתיירים מישראל, תודו שמעולם לא יצא לכם לרקוד ולהתקרחן בתוך כנסייה. כתובת: Weteringschans 6-8.

סטודיו 80 – זהו מועדון שידוע בהיותו גיי פרנדלי במיוחד (אבל לא מועדון גייז). הקהל פה ידידותי מאוד, ומקבל את כולם בסבר פנים יפה. אם מדובר בחבורת חברים שמחפשת את המקום שבו כולם ירגישו בבית, סטודיו 80 הוא המקום. המוזיקה כאן היא בעיקר טכנו, והאווירה מקפיצה ומשוחררת במיוחד. כתובת: Remnarndtplein 17

שלטר – בניגוד למועדונים הקודמים, המיינסטרימים והמעוצבים, השלטר הוא מקום אחר לגמרי. זהו מועדון מחתרתי, שמעוצב כולו באווירה תעשייתית ביותר: קירות בטון חשופים ואווירת אתר בנייה. המועדון החדש הזה, שנפתח בשנים האחרונות, ידוע בתור אחד המקומות הטובים ביותר בצפון אמסטרדם למסיבה טובה. גם כאן, המוזיקה היא בעיקר טכנו. כתובת: Overhoeksplein 3.

Warehouse Elementenstraat – זהו אחד המועדון הגדולים ביותר באמסטרדם, והוא יכול להכיל יותר מאלפיים איש. דמיינו מסיבה של אלפיים איש – בהחלט חוויה אחרת לגמרי ממסיבות קטנות ומצומצמות יותר. המועדון כמובן בנוי להכיל את הכמות ההיסטרית הזאת של החוגגים, ובהחלט לא מצטבר כאן תור אינסופי לבר. כמו שהשם מרמז, המועדון פועל במבנה שבעבר שימש לצרכים אחרים. מפעל בוטנים, במקרה הזה. גם בעלי האלרגיה יכולים לבוא ולחגוג ללא חשש, מפעל הבוטנים נסגר כבר בשנות התשעים. כתובת: Elementenstraat 25.

Supperclub Amsterdam – זהו מועדון אלטרנטיבי במיוחד, שבהחלט לא מיועד לחובבי המיינסטרים. המועדון הזה הוא לא בדיוק מועדון, אלא יותר קומפלקס שמכיל המון אפשרויות במקום אחד: מסעדה, בר קוקטיילים, מועדון ולאונג'. העיקר כאן הוא החלק האומנותי של הערב, היצירה המוזיקלית וההבעה האומנותית. אפשר לראות כאן אנשים רגילים שבאו למסיבה רגילה, אנשים מחופשים בתחפושות משוגעות במיוחד, אירועים ביזאריים ועוד. כשנכנסים לכאן, מומלץ מאוד לשמור על ראש פתוח. כתובת: Jonge Roelensteeg 21.

Club up – ממוקם קרוב למבשלת הייניקן, שבה, מן הסתם, תבקרו. המועדון הזה מתגאה בעיקר במערכת הסאונד המדהימה שלו, שבהחלט לא תשאיר אתכם אדישים. המוזיקה כאן היא מחתרתית, ומספר די-ג'יים שונים מנגנים בו בכמה מוקדים שונים. אפשר לשמוע כאן בעיקר מוזיקת האוס וסול. התורים בכניסה לעיתים עשויים להיות ארוכים מעט, אבל ההמתנה בהחלט שווה את זה. כתובת: Korte Leidsedwarsstraat 26-1.

2/5 - (3 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!