חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

20 הפאבים המומלצים של אמסטרדם שאסור לכם לפספס

אם יש דבר אחד שאפשר להגיד בקלות זה שההולנדים אוהבים לשתות, הם גם אוהבים לייצר משקאות. טיול קצר באמסטרדם יפתח בפניכם עולם מלא של ברים מיוחדים, אם זה ברים ממש ותיקים ברמה גבוהה, או ברים של היפסטרים הנמצאים במזרח אמסטרדם.

פאבים וברים באמסטרדם הם בהחלט לא משהו שהמקומיים חוסכים בו, בתור העיר שממנה הגיעה אחת הבירות המפורסמות בעולם הייניקן אפשר להסיק שההולנדים מאוד אוהבים ללגום מן המשקה הקר. אפשר למצוא ברים באמסטרדם גדולים ומרכזיים או ברים קטנטנים הנמצאים באחת הסמטאות הרבות של העיר.

פאב ספורט באמסטרדם
פאב ספורט באמסטרדם

איפה מומלץ לשתות באמסטרדם

דה דוקטור (De Dokter)

יש הטוענים שזהו הבר הכי קטן באמסטרדם, אך עם זאת אם אתם מחפשים לשתות בירה באמסטרדם אתם חייבים לבקר בדה דוקטור, פאב מומלץ באמסטרדם שקיים מאז שנת 1798 על אף שהבר קטן יש בו מבחר אדיר של סוגי וויסקי, בירות בלגיות וכמובן מבחר של בירות הולנדיות. הבר פתוח בין הימים רביעי לשבת בין השעות ארבע בצהריים עד אחת בלילה.

5 & ​​33

זהו לאונג' בר מקסים שנמצא במרכז העיר, זהו בר של צעירים שמנגן מוזיקה עכשווית, המקום מעוצב בסגנון אבסטרקט וכלום לא מובן בו מאליו, אם אתם מחפשים פאב שווה באמסטרדם, זה לגמרי המקום בשבילכם, עם מחבר קוקטליים מיוחדים. בחלק האחורי של הבר יש גלרייה מדהימה של אמנים מקומיים הכניסה למקום חינם ומאוד מומלץ לבקר שם.

שעות פתיחה: א'-ה ', 17:00 – 01:00; שישי-שבת עד 2 בלילה

ביר פבריק – (Bierfabriek)

זהו בר באמסטרדם עם המון חדרים נפרדים שמגיעים אליו המון תיירים לשתות בירה להקשיב למוזיקה בקולי קולות ולהכיר אנשים חדשים זהו בר באמסטרדם שמגיעים אליו כל הזמן אנשים והוא מתמחה בהכנת לחם בירה, ניתן להזמין חדר פרטי מראש ולהתפנק בפאב שווה באמסטרדם.

שעות פתיחה: שני עד חמישי, 15:00 עד 01:00; שישי, 15:00 עד 2:00; שבת, 13:00-02:00; ראשון, 13:00 עד 01:00

סופר ליאן (Super Lyan)

מר ליאן מליאנס בלונדון נחשב  לגאון קוקטיילים מוביל בעולם, אם אתם מחפשים פאבים וברים באמסטרדם שמתמחים בהכנת קוקטיילים ברמה הכי גבוה אתם פשוט מוכרחים לבקר בבר של מר ליאן, עם עיצוב יוצא דופן בשילוב של שנות החמישים והמאה העשרים ואחת זהו בהחלט בר מומלץ באמסטרדם שחובה לבקר בו.

שעות פתיחה א-ה 12:00 – 01:00 שישי שבת עד 2 בלילה

דה פילזנר קלאב – (De Engelse Reet)

זהו אחד הברים הוותיקים באמסטרדם שקיים כבר מאות שנים באותה בעלות, הייתה תקופה של שמונים וחמש שנה שהיה לברמן את אותו השם. זהו בר באמסטרדם שמתמחה בהכנת ג'ין הולנדי טעים ומיוחד למי שאוהב, יש בר ממש מגוון והוא נחשב לבר מומלץ באמסטרדם.

פתוח כל ימות השבוע מלבד ראשון בין 12 בצהריים לאחת בלילה

הופ בר (Hoppe)

זהו בר מסורתי באמסטרדם ותיק מאוד שכולו עשוי מעץ וכאשר אתם נמצאים מרגישים אווירה של מסבאה עתיקה, הבר קיים מאז שנת 1670, אתם יכולים למצוא במקום גם קפה איכותי וגם מגוון גדול של משקאות אלכוהוליים.

המזקקה של פוקינק (Wynand Fockink)

מקום זה הוא קצת שונה מפאבים וברים באמסטרדם, זוהי מזקקה עתיקה שיש בה חדר טעימות מדהים ומעוצב בצורה נפלאה, המקום נראה כאילו הזמן עמד בו וזהו ביקור מאוד מעניין בכל מקרה. אתם יכולים לקנות במקום מגוון ממש מעניין של משקאות שנוצרו במקום וכמובן להתפנק בחדר טעימות וללמוד מהמוכר על ההיסטוריה של המקום.

פלמינגו בר (Flamingo)

זהו בר באמסטרדם קטן ונחמד, שנמצא אחרי שוק אלברט קאופ באזור הפיפ שתוכלו למצוא בו כמה וכמה ברים ומועדונים, המקום מעוצב בפשטות ומתמחה ביין חם בחורף הקר של אמסטרדם, תוכלו למצוא במקום את הבירות ההולנדיות המקומיות, ולהכיר אנשים נחמדים שימליצו לכם על מקומות בילוי מומלצים באמסטרדם.

הבר של הנרי (Henry's Bar)

 זהו פאב מומלץ באמסטרדם שנקרא על שם הסופר והמשורר צ'ארלס בוקובסקי, זהו בר ידידותי שמגיעים אליו גם מקומיים רבים וגם תיירים יש במקום מוזיקה אופטימית ואתם יכולים ליהנות מבר משקאות מצוין הכולל קוקטיילים ברמה גבוהה מאוד. אתם גם יכולים ליהנות לכם מארוחה טובה מהמטבח של הבר.

הנקס בום (Hannekes Boom)

 אם אתם אוהבים מוזיקה טובה ג'אז ומוזיקה בסגנון ומחפשים קהל צעיר ואלטרנטיבי הנקס בום הוא בר באמסטרדם ייחודי מאוד שנמצא קרוב לתחנת הרכבת מצד אחד ולמי הנמל מצד שני מה שמקנה אווירה ממש יוצאת דופן זה בר שווה באמסטרדם שלא כדאי לכם לפספס ביקור במקום.

קוקטייל ההולנדי המעופף – (Flying Dutchmen Cocktails)

אם אתם מחפשים לשתות בירה באמסטרדם תוכלו למצוא בלי סוף ברים בעיר אך הקוקטייל ההולנדי המעופף זהו אחד מברי הקוקטיילים הטובים באמסטרדם שהיה מועמד וגם זכה בפרסים בינלאומיים זהו בר אידר שיש בו יותר מחמש מאות סוגים משקאות, הבר פתוח החל מיום שלישי עד שבת מהשעות ארבע אחר הצהריים עד אחת בלילה.

וספר בר (Vesper Bar)

זהו בר באמסטרדם שנמצא באזור היורדן זהו בר אופנתי המבוסס בעיקר על קוקטיילים יש במקום משקאות שהם המציאו בעצמם זהו בהחלט פאב שווה באמסטרדם שכדאי לבקר בו. הבר פתוח כל יום בין שמונה בבוקר עד אחת בלילה.

חדר הטעימות העתיק באמסטרדם – (De Drie Fleschjes)

זהו חדר הטעימות הוותיק ביותר באמסטרדם אם אתם רוצים לשתות בירה באמסטרדם או משקה חריף מיוחד זה המקום בשבילכם.

הבר במלון פוליצר (Pulitzer's Bar)

זהו בר באמסטרדם המעוצב בסגנון ארט דקו מדהים אם אתם רוצים להרגיש כמו בבר בסרט בהוליווד זה המקום בשבילכם זה בהחלט פאב מומלץ באמסטרדם.

בר מספר 23 – (Twenty Third Bar)

זהו בר הממוקם בקומה ה 23 של מלון אוקורה זהו אם אתם מחפשים בר באמסטרדם שיש לו נוף על העיר מצאתם את המקום בשבילכם, זהו בר ברמה גבוהה המגיש מבחר קוקטיילים ומשקאות חריפים.

בר הגברת (MADAM)

זהו בר באמסטרדם לאלה שאוהבים לשתות הרבה תוכלו למצוא במקום מבחר גדול של וודקות, ובירות מקומיות מאוד מומלץ להגיע לחוות את בר הגברת המיוחד. 

דלת 74 (Door 74)

אחד הברים המתויירים ביותר בעיר זהו בר באמסטרדם שנמצא במרכז העיר ומציע לאורחיו מגוון קוקטיילים מרשימים וכמובן בר אלכוהול ובירות מקומיות בלי סוף.

פלק בר

ממוקם בצפון אמסטרדם זהו בר חוף בימי הקיץ מקרין סרטים ומוזיקה בחוץ, כדי להגיע לבר תצטרכו לעלות על מעבורת שיוצאת מאחורי התחנה המרכזית, זהו פאב מומלץ באמסטרדם בעיקר משום שהוא כל כך שונה.

סקיי לאונג' (SkyLounge Amsterdam)

אחד הברים הכי תיירותיים באמסטרדם כמעט ולא תתקלו פה במקומיים זהו בר המשתרע על 11 קומות כך שזהו בהחלט מקום שתוכלו למצוא את עצמכם באחד החדרים הרבים.

דה דרואיף (De Druif)

זהו בר ותיק מאוד מאז 1631 שהמקומיים מאוד אוהבים המקום מעוצב בדיוק אותו דבר כבר מאות שנים זהו בר מומלץ באמסטרדם שמאו כדאי לבקר בו ולטעום את הבירה המקומית.

20 פאבים וברים באמסטרדם
20 פאבים וברים באמסטרדם

שאלות ותשובות בנוגע ל20 הפאבים המומלצים של אמסטרדם שאסור לכם לפספס

כן יש המון פאבים וברים באמסטרדם למעשה כמעט בכל מקום שתהיו בעיר תוכלו למצוא אחד או כמה.

המחירים הממוצעים של בירה בפאב באמסטרדם הם זולים יחסית ונעים באזור של 3 יורו ומעלה.

אתם יכולים למצוא באמסטרדם ברים שקיימים כבר מאות שנים ואפילו נראים אותה דבר זוהי חוויה בהחלט מומלצת.

קוקטייל ההולנדי המעופף הוא אחד הברים המומלצים באמסטרדם אשר מתמחה בהכנת קוקטיילים מאוד מיוחדים ומומלצים.

 

חיי לילה באמסטרדם
חיי לילה באמסטרדם
אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!