חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרשימה המומלצת של 10 פאבים עם טלוויזיות לראות משחקי ספורט באווירה מנצחת

טיול באמסטרדם זאת פשוט חוויה כיפית, זוהי עיר מלאה ביעדי תיירות מנצחים ותמיד יש בה מה לעשות, בטח כבר קרה לכם שתכננתם טיול של כמה ימים אבל לא לקחתם בחשבון שיש משחק כדורגל שאתם ממש רוצים לראות.

זה יכול להיות משחק בליגת האלופות או אחת הקבוצות שאתם אוהבים באירופה, מה שבטוח זה שבאמסטרדם יש הכל ואם אתם מחפשים בר לראות כדורגל זאת ממש לא תהיה בעיה יש המון כאלה בעיר, אמסטרדם היא עיר של ספורט ויש לה את קבוצת אייאקס אמסטרדם שזהו אחד המועדונים הגדולים והמכובדים באירופה.

אז פעם הבאה שאתם באמסטרדם ויש משחק חשוב כבר תוכלו לדעת לאן ללכת וליהנות מאווירה מחשמלת יחד עם צופים מרחבי העולם וכמובן ללגום לכם דרינק או שתיים.

פאב ספורט באמסטרדם עם אווירה יוצאת מן הכלל,
פאב ספורט באמסטרדם עם אווירה יוצאת מן הכלל

10 ברי ספורט באמסטרדם

סמוקינג בול (Smoking Bull) – זהו פאב ספורט באמסטרדם עם אווירה יוצאת מן הכלל, המקום מעוצב בסגנון ספורטיבי ואפילו המנורות נראות כמו כדורי רגל.  זהו בר אלכוהולי אך ניתן גם לעשן בו קנאביס שמוכרים במקום, יש בבר כמה מסכי טלוויזיה באיכות טובה שמשדרים באופן רצוף משחקים מכמה ליגות במקביל.

הבר פתוח כל ימות השבוע בין השעות  12:00 – 1:00 ובסופי שבוע עד השעה שלוש בבוקר, כתובת: Lange Niezel 13 1012 GS Amsterdam The Netherlands De Wallen, Centrum

סטלייט ספורט קפה – (Satellite Sports Cafe) אם אתם מחפשים בר לראות כדורגל באמסטרדם יחד עם ארוחה טובה סטלייט ספורט קפה זה המקום בשבילכם, הבר מציע ארוחת אכול כפי יכולתך בעשר יורו לאדם עד השעה עשר בלילה.

כמובן שבהתאם לבר ספורט באמסטרדם יש כמה מסכים גדולים מאוד שמשדרים ללא הרף משחקי כדורגל בעיקר מהליגה האנגלית. הבר נמצא בליידספליין (Leidseplein) שזהו אזור מקסים באמסטרדם מלא בברים ומועדונים.

הבר פתוח כל יום בין השעות 9:00 – 3:00 והכתובת של הבר היא: Leidseplein 11 1017 PS Amsterdam The Netherlands Centrum

קפה ספורט (Café Sport) – זהו בר ספורט באמסטרדם קטן שמבקרים בו בעיקר מקומיים, כך שאתם אתם מחפשים בר ספורט באמסטרדם באווירה מעט יותר רגוע קפה ספורט הוא פתרון מצוין עבורכם. המקום ידוע במחירים הזולים שלו ואתם יכולים גם ליהנות משידורי ספורט בעיקר של הליגה המקומית.

ספורט קפה פתוח כל יום בין השעות אחת בצהריים עד אחת בלילה ובסופי שבוע עד השעה שלוש בלילה, הכתובת של הבר היא: Linnaeusstraat 102-HS 1092 CP Amsterdam The Netherlands Oosterparkbuurt, Oost

רגולר וג'יק (Regular & Jack) – זהו בר המשלב גם אוכל שנמצא במרכז העיר, המקום ידוע באלכוהול איכותי במבחר גדול של יינות, זהו פאב ספורט באמסטרדם המשדר בעיקר משחקי כדורגל מליגות אירופאיות וכמובן של הליגה המקומית.

זהו בר ספורט קלאסי באמסטרדם מעוצב כמו שצריך מוזיקה חזקה (כשאין שידור ישיר) והמון אנשים מרחבי העולם, שעות הפתיחה של רגולר וג'יק הם כל יום החל משתיים עשרה בצהריים ועד אחת בלילה, סוף שבוע עד שלוש בלילה. הכתובת של הבר: Vijzelstraat 37 1017 HD Amsterdam The Netherlands Centrum

קפה אולד וומבלי (Café Old Wembley) – זהו פאב ספורט באמסטרדם אשר ממוקם בלב החלונות האדומים, זה בר קטן ודי עמוס רוב שעות היום שמשדר בעיקר את הליגה המקומית ואת אייאקס, שימו לב שזה בר שגם מעשנים בו למי שזה מפריע שיקח בחשבון.

קפה אולד וומבלי פתוח כל יום בין השעות עשר בבוקר עד אחת בלילה ונמצא בכתובת: Monnikenstraat 12 1012 BP Amsterdam The Netherlands De Wallen, Centrum Edit business info

משחקים בבר ספורט באמסטרדם
משחקים בבר ספורט באמסטרדם

בלושיס אמסטרדם (Belushi's Amsterdam) – זהו בר ספורט באמסטרדם המגיש ארוחות מעולות ובעיקר המבורגרים שנחשבים לבין הטובים בעיר. הקהל שמגיע למקום הוא בדרך כלל יותר צעירים והאווירה במקום מאוד נחמדה ונעימה, תוכלו לצפות במגוון שידורי ספורט שונים במסכים הרבים שיש במקום.

בלושיס אמסטרדם זוהי רשת שתוכלו למצוא ברחבי אירופה, שעות הפתיחה של הבר הם כל ימות השבוע בין עשר בבוקר ועד אחת בלילה ובסופי שבוע המקום פתוח עד השעה שלוש בבוקר, כתובת: Warmoesstraat 129 1012 JA Amsterdam The Netherlands De Wallen, Centrum

ביג שוט בר (Big Shots Bar) – ביג שוט בר זהו בר ספורט באמסטרדם שנמצא ברובע החלונות האדומים, לא רחוק מן המבנה העתיק ביותר באמסטרדם (Oude Kerk) המרשים. זהו בר הכולל עישון ואתם יכולים ליהנות ממגוון מסכי טלוויזיה שמשדרים אירועי ספורט שונים מסביב לעולם. 

הבר פתוח כל יום בשבוע בין השעות עשר בבוקר עד אחת בלילה ונמצא בכתובת: Big Shots Bar, Warmoesstraat 94, Amsterdam,

פלאן בי (Plan B) – אם אתם רוצים לשלב שידורי ספורט יחד עם משחק סנוקר פלאן בי הוא המקום המושלם לזה, זהו פאב ספורט באמסטרדם עם מסכי ענק אשר משדרים שידורי ספורט כל הזמן, הבר מארח אליפויות סנוקר באופן קבוע וזהו מקום מקסים ומומלץ ביותר.

פלאן בי פתוח כל ימות השבוע בין השעות אחת עשרה בבוקר עד אחת בלילה בסופי שבוע המקום פתוח עד שלוש, כתובת:Plan B, Overtoom 209B, Amsterdam, The Netherlands,

קוקו אאוטבק (Coco's Outback) – זהו בר ספורט באמסטרדם אשר מגיש גם אוכל, מקום נחמד מאוד ומומלץ למי שאוהב לראות שידורי ספורט, זה מקום קטן יחסית ויש בו בעיקר שידורים של בייסבול וספורט אמריקאי.

שעות הפתיחה של קוקו אאוטבק הם כל יום בין השעות אחת עשרה בבוקר עד אחת בלילה, כתובת: Thorbeckeplein 8-12 1017 CS Amsterdam The Netherlands Centrum

קפה ספורט פארק (Cafe Sportpark) – זהו בר ספורט באמסטרדם קטן ונחמד שנמצא באזור החלונות האדומים, המקום משדר שידורי ספורט בקביעות ומשחקי כדורגל בשידור ישיר, מקום מומלץ מאוד לבקר בו.

קפה ספורט פתוח כל יום בין השעות עשר עד אחת בלילה ונמצא בכתובת:  Jan van Galenstraat 130- 132 1056 CG Amsterdam The Netherlands Bos en Lommer, West

שאלות ותשובות בנוגע לבר ספורט באמסטרדם

לא רוב רוב ברי הספורט באמסטרדם נסגרים בדרך כלל באחת בלילה אין ממש בר שעובד ברצף באמסטרדם.

רוב השידורים מתרכזים בדרך כלל בכדורגל אך יש מקומות רבים שמשדרים גם ענפי ספורט נוספים.

כמובן יש כמה מקומות שמשדרים את הליגה האנגלית כמו לדוגמא סטלייט ספורט קפה שנמצא בליידספליין.

לא הברים הם בחינם אך חשוב להזמין משהו, המקומיים לא רואים בעין יפה אנשים שסתם יושבים להם במקום.

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!