חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חופשה בהולנד לצעירים וסטודנטים שמחפשים חיי לילה – 8 המקומות הכי שווים באמסטרדם




אז לאן לצאת באמסטרדם? מה סטודנטים יכולים לעשות בחיי הלילה של אמסטרדם? יש לנו 8 תשובות בשבילכם!

VYNE – בר יין

אחד הברים הכי מומלצים בהולנד ובאמסטרדם בפרט כאשר זה מגיע לייון. אמסטרדם ידועה בבירה הנהדרת שלה אבל ואן דר לדן הבעלים רצה לספק מקום מיוחד שבו אנשים יכולים גם ליהנות מיין טוב. ניתן להזמין כרטיס מיוחד שכולל שתייה של שלוש וחצי כוסות יין וכך תוכלו לטעום מגוון יינות. אם תגיעו כמה חברים יש אפילו חבילות שונות.
כמו כן, גם יש שם אוכל מעולה כמו סטייק טרטר, גבינות, סרטנים, כרעיים איטלקיות ועוד..

בר מומלץ באמסטרדם הולנד

בר מומלץ באמסטרדם הולנד

Vesper BAR – בר קוקטיילים

אם אתם רוצים לצאת וליהנות בלילה קלאסי ומפנק זהו המקום עבורכם. מקום אינטימי אשר מביא את הקוקטיילים הכי טובים באמסטרדם. זה הזמן להוציא את השמלה והחולצה המכופתרת מהמזוודה ולהגיע לבר הנחשק ביותר בהולנד ובאמסטרדם. יש שלל של אפשרויות ומבחר גדול של קוקטיילים וכל תערובת של קוקטייל בהחלט מרעננת וטעימה יותר מהשנייה. אם אחד ממכם לא אוהב קוקטיילים יש גם יין ובירה.

AIR – דאנס קלאב

אחד המועדונים הפופולריים ביותר באמסטרדם הפך בשנים האחרונות לנקודה החמה ביותר בעיר. המועדון מכיל למעלה מ-1300 אנשים בו זמנית ובעל מגוון חדרים וחללים עם מוזיקה שונה.
קיימת במועדון תאורת LED מיוחדת וסאונד נקי.. ממש כאילו האומן בעצמו מופיע על הבמה.
כדי לקנות שתיה אלכוהולית תצטרכו לרכוש כרטיס בעל שבב. כרטיס כניסה עולה בין 15-20 יורו לאדם.

Trouw – מועדון פתוח

מועדון פתוח הנמצא מתחת לכיפת השמיים עם מערכת סאונד מטורפת..נחשב למועדון השני בטיבו בהולנד..קיימת בו אווירה תעשייתית ולרוב המוזיקה תהיה טראנסים, מינימל, טכנו ועוד.. אם תגיעו למועדון עם כפכפים וחולצה קצרה סביר שלא יכניסו אתכם מכיוון שיש קוד לבוש מאוד מרשים וחובה לבוא לבושים בהתאם לרמת המועדון.
כרטיסים בין 10 € ו € 15

סטודיו 80 – דאנס בר

מועדון לילה פופולרי מאוד בקרב סטודנטים וצעירים,זה מועדון טכנו שמספק במה לתקליטנים הטובים באירופה מסצנת המוזיקה האלקטרונית, ומידי ערב אמנים מבוססים באים להופיע.
בשנת 2008, למועדון זה הוענק תואר "המועדון של השנה", ועם האווירה האמנותית שלו, אווירת הראש הפתוח ועם שלל מבקרים אופנתיים זה אחד מהמועדונים המבוקשים ביותר באמסטרדם!




שדרת המסיבות של אמסטרדם, הולנד

שדרת המסיבות של אמסטרדם, הולנד

Sugar Factory – מועדון ריקודים מיוחד

רוצים לשנות אווירה ולצאת למועדון מיוחד? מועדון זה נקרא "תיאטרון לילה" בגלל שהוא מציע תכניות מגוונות של מוסיקה חיה, שירה, תיאטרון ועוד.. במוציאו שבת המקום הופך להיות דאנס בר ויש בו מסיבות מעולות!
כרטיסים בין 6 € ו € 16

Escape – המועדון הוותיק באמסטרדם

נוסד בשנת 1987, אחד המועדונים הוותיקים והידועים ביותר באמסטרדם. זהו מקום זוהר ומגוון שמורכב משלושה חלקים: מועדון, טרקלין, ובית קפה / מסעדה.
באופן מסורתי יום שבת הוא הלילה הכי טוב במועדון שלהם עם סגנונות כמו אלקטרו, האוס, מינימאלי ועוד.
כרטיסים בין 7,50 € ו € 16

ג'ימי וו – Jimmy Woo

בהחלט הקום הכי מפורקבאמסטרדם, ג'ימי וו מושך קהל זוהר ואיכותי. המוזיקה המנוגנת במועדון הזה אופנתיצ והיא שילוב של היפ-הופ, מועדון ובית. אווירת קוסמופוליטית, כולם יפים ורזים, שלל סלבריטאיים ממגוון מדינות,
אך סלקטורים קפדנים.
אנחנו אוהבים את הגולגולות והשלדים בתפאורה כי הם בכל מקום ואי אפשר למצוא עוד מקום מסוגנן כזה. מגניב מצמרר!




5/5 - (4 votes)

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!