חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאדאם טוסו – כרטיס דלג על התור

מאדאם טוסו אמסטרדם כרטיסים? לרכוש אונליין כרטיס אל מאדאם טוסו בהולנד! מוזיאון מאדאם טוסו באמסטרדם רכישת כרטיסים באינטרנט, כתובת, שעות פתיחה..

כרטיסים כולל דילוג על התורים אל מאדאם טוסו באמסטרדם כבר רכשתם? עוד לא!? זה הזמן לרכוש אונליין ולהבטיח את מקומכם ביום ובשעה שלכם בעיר!
מוזמנים לבדוק ביומן מתי יש כרטיסים זמינים לשעות שאתם מעוניינים לבקר במוזיאון מאדאם טוסו:

מוזיאון מאדאם טוסו, המוזיאון הכי מפורסם בהולנד נותן לך הזדמנות לשפשף את העניים ולראות מקרוב את הכוכבים הגדולים בתבל ולהצטלם עם סלבס כמו ג'ורג 'קלוני, ברק אובמה, ליונל מסי ועוד..
זה המוזיאון הכי כיף באמסטרדם, במוזיאון השעווה תוכלו להצטלם מקרוב עם האנשים החשובים בהיסטוריה וגם תוכלו למצוא גם חדר קריוקי שבו תוכלו לשיר יחד עם שירים קלאסיים. תוכלו למצוא דמויות הפונות לכל הגילאים.

אמסטרדם תמיד הייתה עיר עולמית, ובמדאם טוסו תקבלו מקרוב ובאופן אישי עם דמויות עולמיות. ובכן, אתה לא באמת תפגוש אדם חי, אבל זה ייראה ככה לרגע, לפחות במבט ראשון!

לחצו כאן לרכישת כרטיסים עם אופציה לדילוג על התור במוזיאון מאדאם טוסו באמסטרדם!

יש אפשרות לרכוש כרטיס משולב למאדאם טוסו ושייט בתעלות באמסטרדם – לחצו כאן

לחצו כאן לרכישת כרטיס משולב מדאם טוסו והדאנג׳ן


ביטולים אפשריים עד 24 שעות לפני תאריך הביקור שלך.

כתובת: Madame Tussauds Amsterdam

20, Dam, 1012 NP, Amsterdam
שעות פתיחה:
שני: 10:00 – 20:00
שלישי: 10:00 – 20:00
רביעי: 10:00 – 20:00
חמישי: 10:00 – 20:00
שישי: 10:00 – 20:00
שבת: 10:00 – 20:00
ראשון: 09:30 – 21:30


מאדאם טוסו אמסטרדם הוא מוזיאון שעווה פופולרי הממוקם בלב אמסטרדם, הולנד. חלק מהזיכיון הידוע בעולם של מאדאם טוסו, מוזיאון זה כולל פסלי שעווה דמויי חיים של סלבריטאים מפורסמים, פוליטיקאים, דמויות היסטוריות ודמויות איקוניות מסרטים וטלוויזיה.

המבקרים במאדאם טוסו אמסטרדם יכולים לטייל בין דמויות השעווה, להצטלם איתם וליהנות מחוויות אינטראקטיביות. חלק מהדמויות המוצגות כוללות אישים פופולריים כמו ברק אובמה, אנג'לינה ג'ולי, בראד פיט, ג'ורג' קלוני, ביונסה, ליידי גאגא ורבים אחרים.

המוזיאון מאורגן לאזורי נושא, כגון מפלגת A-List, מוזיקה, קולנוע, אמנות ותרבות, ספורט, רויאלים, מנהיגים עולמיים וטלוויזיה ואינטרנט. התערוכות מתעדכנות באופן שוטף כדי לשמור על החוויה רעננה ומרגשת עבור המבקרים.

מאדאם טוסו אמסטרדם פתוחה בדרך כלל מדי יום, אך שעות הפתיחה עשויות להשתנות בהתאם לתקופת השנה. מומלץ לקנות כרטיסים מראש, באינטרנט או במוזיאון, מכיוון שהאטרקציה יכולה להיות עמוסה למדי, במיוחד בעונות שיא התיירות.

כשאתם מתכננים ביקור במאדאם טוסו אמסטרדם, קחו בחשבון את 10 הטיפים החשובים הבאים:

  1. מיקום: מאדאם טוסו אמסטרדם ממוקמת בכיכר דאם בלב העיר. הכתובת היא Dam 20, 1012 NP אמסטרדם, הולנד.
  2. נגישות: המוזיאון נגיש לכיסא גלגלים, עם מעליות זמינות למבקרים עם בעיות ניידות.
  3. שעות פתיחה: מאדאם טוסו אמסטרדם פתוחה בדרך כלל מדי יום, אך שעות הפתיחה עשויות להשתנות בהתאם לתקופת השנה. בדוק את האתר הרשמי שלהם לקבלת המידע העדכני ביותר על שעות הפתיחה.
  4. מחירי כרטיסים: כרטיסים ניתן לרכוש באינטרנט או במוזיאון. כרטיסים מקוונים זולים יותר ויכולים לעזור לך לחסוך זמן ולהימנע מתורים ארוכים. יש גם כרטיסים משולבים שונים זמינים, שיכולים לכלול כניסה לאטרקציות סמוכות אחרות.
  5. הזמן הטוב ביותר לביקור: כדי להימנע מהמון גדול, שקול לבקר במדאם טוסו אמסטרדם מוקדם בבוקר או במהלך ימי חול. הימנעו מסופי שבוע וחגים במידת האפשר, מכיוון שאלו זמני שיא לתיירים.
  6. צילום: מותר לצלם עם דמויות השעווה, ואין הגבלות על שימוש במצלמות אישיות או סמארטפונים. עם זאת, ייתכן שלא יאפשרו חצובות ומקלות סלפי.
  7. חוויות אינטראקטיביות: מאדאם טוסו אמסטרדם מציעה מספר חוויות אינטראקטיביות, כמו אזור "IamArt", בו תוכלו לטבול בציורים מפורסמים, ואזור מוזיקה בו תוכלו "להופיע" עם האמנים האהובים עליכם.
  8. זמן נדרש: הקצו לפחות 1.5 עד 2 שעות לביקור שלכם כדי לחקור את המוזיאון במלואו וליהנות מהחוויות האינטראקטיביות.
  9. אטרקציות בקרבת מקום: מכיוון שמאדאם טוסו ממוקמת בכיכר דאם, תהיו בקרבה לאטרקציות פופולריות אחרות כמו הארמון המלכותי, הכנסייה החדשה (Nieuwe Kerk) והאנדרטה הלאומית. שקול לבקר באטרקציות אלה כדי להפיק את המרב מהזמן שלך באזור.
  10. לוקרים: אין לוקרים זמינים ב-Madame Tussauds Amsterdam, ולכן רצוי לנסוע קלות או להשאיר פריטים גדולים יותר במקום האירוח שלכם.
4.9/5 - (25 votes)

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!