חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הולנד בפסח בחודש אפריל – כל מה שצריך לדעת

אם נמאס לכם לחגוג את פסח בבית בחיק המשפחה או שאילת נמאסה עליכם, הגיע הזמן לחגוג את פסח במדינה אחרת הרחק מהארץ. הולנד היא מדינה שמתאימה למשפחות והיא כוללת תחבורה ניגשה ונוחה, כבישים טובים ויעילים ועל כן היא הופכת את ההתניידות בה לקלה יותר. אז אם אתם מתכננים מתכננים טיול להולנד בפסח לכל המשפחה ואתם רוצים לכלול את אמסטרדם בתוכה, אתם חייבים להזמין מראש כרטיסי טיסה להולנד בפסח וליהנות בהולנד באפריל. כמו כן, תוכלו לשלב במהלך הטיול להולנד בפסח מגוון אטרקציות שיעשו את הטיול שלכם מהנה ובלתי נשכח.

כרטיסי טיסה להולנד ובתי מלון בחג הפסח בחודש אפריל

חג הפסח הוא הזדמנות מעולה לבלות עם המשפחה הרחק מהרעש וההמולה ולגלות מקומות ונופים חדשים. בנוסף לכך אם אתם מתכננים טיול משפחתי, פסח הוא זמן מצוין לעשות זאת מכיוון שהילדים יוצאים לחופשה ארוכה עד סיום החג. כדי להיערך לחופשה מבעוד מועד, חשוב להזמין כרטיסי טיסה ובית מלון מראש, אפשר להזמין בנפרד כל אחד או בדיל משתלם יחד. כמו כן, אם אתם חובבי איכות ויוקרה וחשוב לכם מאוד איכות בית המלון בו אתם נמצאים, רצוי שתחפשו מלונות של חמישה כוכבים ואשר קרובים למרכז העיר כדי שתוכלו להגיע למקומות באזור ברגל. מלונות איכותיים ומעוצבים תוכלו למצוא בסמוך לשוק טן קטה שם שוכן לו מלון דה האלן, סופיטל לג'נד גרנד אמסרטדם ועוד מלונות רבים. במלונות תוכלו להתפנק בעיסויים לגוף ולפנים, ליהנות מג'קוזי מפנק, סאונה יבשה או רטובה, בריכה, חדר כושר ועוד.

איך התחבורה הציבורית בהולנד באפריל?

התחבורה הציבורית בחודשי האביב היא נוחה וזמינה. התחבורה מגיעה לכל מקום והיא פועלת עד השעות המאוחרות של הלילה.

עד כמה הולנד בפסח יקרה?

בחגים מחירי הנופשים יקרים יותר מאשרים בימים שהם לא חגים לכן יש לקחת זאת מראש בעת הזמנת חופשה בהולנד בפסח.

אירועים ופסטיבלים בחודש אפריל

בחודש אפריל תוכלו למצוא מגוון מופעים ופסטיבלים רבים באמסטרדם. בין הפסטיבלים השונים והאירועים תוכלו למצוא את פסטיבל הצבעוני אשר הגיע לראשונה במאה ה-17 ומאז הוא אחד הפסטיבלים הוותיקים והפופולאריים בהולנד. בנוסף לכך, תוכלו לראות את פרחי הטוליפ בגני המוזיאונים ובאתרים שונים ברחבי העיר. כמו כן, תוכלו לבקר בפסטיבל הסרטים אשר מתקיים באפריל וגם באירועי תרבות נוספים כגון: סרטי מדע בדיוני, פנטזיה ואימה, פסטיבל סוטו, Sounds of the Underground Festival) או לאירוע ה-World Minimal Music במסגרתו Bredeweg Festival. אירוע זה מתאים לכל המשפחה וכן אפשר למצוא בו יריד והופעות שונות לצד סדנאות יצירה ואיפור.

מזג האוויר בהולנד באפריל

מזג האוויר בהולנד באפריל מאופיין במזג אוויר נוח ונעים אך חסר יציבות. בחודשי האביב החל במרץ ועד למאי, הטמפרטורות נוחות וחמימות והטמפרטורה הממוצעת היא בין 14-12 מעלות צלזיוס. אך לצד זאת, ישנם ימים גשומים לכן יש לקחת זאת בחשבון ונעשה קריר בשעות הערב. לכן חשוב להצטייד בביגוד חורפי מתאים אך לא חמים מדי כמו סוודר או מעיל עבה.

אטרקציות מעניינות באמסטרדם בפסח

אם אתם מגיעים לחופשה עם ילדים קטנים רצוי או אפילו ללא רצוי לשלב אטרקציות שונות כדי להעצים את חווית הטיול. בהולנד תמצאו מגוון אטרקציות מעניינות ומהנות שיעבירו לכם את הזמן בכיף וישאירו לכם טעם של עוד. בין האטרקציות תמצאו:

פארק Madurodam – פארק המינאטורות הפופולארי ביותר בהולנד ובעולם. בפארק תמצאו אתרים שונים באמסטרדם רק בגודל מיני. הפארק מזכיר מעט את פארק מיני ישראל בלטרון. בפארק תוכלו לראות ממגוון מקומות ואתרים חשובים הולנד, כך תראו מכוניות ודמויות זזות, בניינים קטנים, מטוסים הממתינים להמראה בשדה התעופה ועוד. הפארק היא אטרקציה מהנה וכיפית לכל המשפחה.

פארק אפטלינג (Efteling)- פארק שעשועים המפורסם ביותר בהולנד. הפארק נמצא דרומית לאמסטדם ולכיוון הגבול עם בלגיה. הפארק מחולק לארבע ממלכות שכל אחד בנושא אחר. בין מתקני הפארק נמצאת ספינת פיראטים הגדולה ביותר בעולם. הפארק מתאים לכל המשפחה ויש בו לא מעט פעילויות לילדים כך שהזמן עף מהר. כמו כן, מתקיימים בו אירועי חברה שנתיים. הפארק עמוס עד מאוד בתיירים מכל העולם וכן במשפחות רב לכן כדאי לקנות כרטיסים מראש.

מוזיאונים בהולנד – בהולנד תמצאו מגוון מוזיאונים כגון: מוזיאון ואן גוך, מוזיאון הרייקסמוזיאום הענק הכולל 4,500 יצירות אומנות ואוספים של חרסינה, רשמים והדפסים. מוזיאון הסטיידליקומיאום, שהוא בית האומנות המודרנית באמסטרדם, מוזיאון נמו שהוא המוזיאון הלאומי של הולנד למדע וטכנולוגיה ופתוח בחינם, מוזיאון קורפוס אשר בנוי בצורת אדם יושב בגובה 35 מטר ומראה את הגוף שלו עובד ועוד מוזיאונים רבים ונוספים.

פארק ונדל (Vondel)- פארק גדול המשתרע על שטח 190,000 מ"ר. בפארק הגדול ביותר באמסטרדם תמצאו אגמים, גשרים יפניים ופרחים. כמו כן, בפארק ישנו תיאטרון הפתוח במהלך כל שעות היום ומציע הופעות שונות כמו הצגות תיאטרון, תזמורת המנגנת מוזיקה קלאסית ועוד.

טחנות הרוח של הולנד – ב – Zaandam, תמצאו תחנות רוח ענקיות המספקות חשמל ירוק לתושבי המקום. בהולנד קיימות יותר מ-2,000 טחנות רוח ברחבי העיר ואפשר לצפות בהם לאורך טיול החופים הצפוניים של הולנד בכביש 57 – N.

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!