חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גני קוקנהוף בהולנד - מדריך למטייל הישראלי

אם יש משהו שאפשר לומר בביטחון על ההולנדים זה שהם אוהבים את פרחי הטוליפ שלהם גני קוקנהוף בהולנד הם ללא ספק ההוכחה הברורה לכך, הולנד ידועה באהבה הגדולה שלהם לפרחים בעיקר לפרח הטוליפ אשר נחשב לפרח הלאומי של הולנד.

ביקור בגני קוקנהוף בהולנד זוהי אחת האטרקציות הכי פופולריות במדינה כאשר בכל שנה מבקרים שם אינספור תיירים מכל רחבי העולם וגם הולנדים שמגיעים ליהנות מפריחה מדהימה של מספר עצום של פרחים, אספנו עבורכם את המידע הדרוש עבור תכנון של ביקור בגני קוקנהוף בהולנד, איך מגיעים מאמסטרדם, מה יש שם, מתי מומלץ ללכת ועוד.

מה יש לראות בגני קוקנהוף בהולנד

גני קוקנהוף בהולנד הם מסוג המקומות שצריך להיות בהם כדי להבין על מה מדובר, אלו גנים עצומים המשתרעים על שטח של שלושים ושתיים דונמים, האטרקציה המרכזית של הגנים אלו הם כמובן פרחי הטוליפ, יש שם יותר משבע מיליון פרחים אשר מסודרים בקפידה שדות על גבי שדות של פרחים צבעוניים מדהימים.

מלבד פרחי הטוליפ יש בגן עוד הרבה מה לראות תוכלו להתרשם מפרח היקינטון היפיפיה מנרקיסים ועוד פרחים מקסימים, כמו כן יש שם גם שבילי הליכה רבים, אגם ברבורים מושלם לתמונת אינסטגרם, מגרשי משחקים לילדים מסעדות ועוד אטרקציות מלהיבות.

הטיול בגנים מאוד מומלץ למשפחות עם ילדים והוא נחשב למאוד פופולרי תראו שם המון משפחות שמגיעות להתרשם מהגנים המדהימים שנקראים לא בכדי הגנים של אירופה, אפשר לבלות שם בקלות חצי יום ואפילו יום שלם.

איך מגיעים מאמסטרדם לגני קוקנהוף

גני קוקנהוף נמצאים במרחק של חצי שעה נסיעה מאמסטרדם, ניתן להגיע לשם בקלות באמצעות רכב או באמצעות התחבורה הציבורית המצוינת של הולנד, 

כדי להגיע מאמסטרדם, יש להגיע תחילה אל התחנה המרכזית שלה, שם אתם לוקחים אוטובוס מספר 397 לאחר מכן עליכם לרדת בתחנת שדה התעופה ולהחליף לאוטובוס מספר 858 אשר מגיע לקרבת הגנים. 

אם אתם מגיעים עם רכב עליכם לצאת מאמסטרדם אל כביש מספר A4, לאחר מכן אתם צריכים להתמזג עם כביש מספר A10, יש לרדת ביציאה אל שדה התעופה סכיפהול ולעלות על כביש מספר N207‬‏, לאחר שאתם מתקרבים לגנים תראו שילוט מדויק לאן להגיע וכמובן איפה להחנות.

גני Keukenhof המלצות

גני Keukenhof הוא אחד הגנים היפים בעולם. ממוקם בהולנד, זהו גן עדן של פרחים וצמחים. מדי שנה, מיליוני מבקרים באים לחזות ביופיו כאשר הוא פורח במהלך האביב. מצבעונים ועד נרקיסים, גני Keukenhof מציעים מגוון צבעים מרהיבים שבוודאי ירתקו את כל מי שיבקר במקום הקסום הזה.

גני Keukenhof מציעים סיורים וכרטיסים למבקרים שרוצים לחקור את יופיו מקרוב. יש בו גם אירועים מיוחדים לאורך כל השנה כמו קונצרטים ומופעי פרחים שהופכים אותו למהנה עוד יותר עבור אלה שמבקרים.

אם אתם מחפשים חוויה ייחודית באמת, אז גני Keukenhof צריכים להיות ברשימה שלכם!

מתי מומלץ להגיע לגני קוקנהוף בהולנד

גני קוקנהוף בהולנד סגורים רוב השנה, הם נפתחים בין החודשים מרץ למאי כאשר הפריחה נמצאת בשיאה, בדרך כלל הגן נפתח בסוף חודש מרף והוא נשאר פתוח עד אמצע או סוף מאי, חשוב להתעדכן מראש באיזה תאריכים בדיוק אפשר להגיע לביקור בגנים מפני שהם משתנים מדי שנה.

איפה קונים כרטיסים לגני קוקנהוף בהולנד

את הכרטיסים לגנים מומלץ לקנות באינטרנט המחיר של כרטיס לאדם הוא תשע עשרה יורו והוא כולל כניסה חופשית לכל מתחם הגנים ודילוג על התור בכניסה מה שיכול להיות מאוד משמעותי מפני שהתורים בכניסה יכולים להיות מאוד ארוכים בעונה שהגנים פתוחים מגיעים לשם המון תיירים.

לאחר שאתם קונים את הכרטיסים אתם מקבלים אישור למייל שלכם ומראים אותו בכניסה למקום כאמור אתם לא צריכים להגיע לקופות ולחכות את כל התור הארוך, *טיפ – במהלך חג הפסחא בין התאריכים 17 ו 18 לחודש בדרך כלל יש עומסים גדולים במקום, ב 23 באפריל יש את מצעד הפרחים המפורסם מאוד מומלץ אך שוב רוב הסיכויים שיהיו במקום עומסים כבדים.

גני קוקנהוף – Keukenhof, הגן על שטח של 19 דונם נמצא בפארק היסטורי המכסה שטח של 280 דונם, שהיה שייך למשפחת המלוכה ההולנדית.
השילוב של 6-7 מיליון פרחים יפהפיים (שמספקים מאות חברות וגננים מקצועיים), 500 סוגים של צבעונים נדירים (במיוחד השחור), היקינטונים, הנרקיסים, כרכומים, סחלבים, אזליה, שושנת האלפים, עצי דובדבן ועוד המון, עם טיפוח והקפדה הניכרים בכל פינה בגן, בשילוב מפלי מים ואגמים, גורמים למקום להיות אטרקציה מקסימה לחובבי גינות ומקומות אסתטיים. שתילת הפקעות נעשית בצורה יחודית, המאפשרת לגן להיראות מלבלב כל הזמן. ניתן ללמוד מאנשי המקום איך לגדל ולטפח גינות נוי. בכל עונה יש תצוגת פרחים שונה.
הגנים לא פתוחים לכל אורך השנה, כך שרצוי לתכנן מראש את הביקור בהם. במקום שבילי הליכה (גם לנכים) באורך כולל של 15 ק"מ, שלאורכם ערוגות מטופחות.
הכניסה בתשלום.

כתובת
מהעיר ליסה באוטובוס מס' 54.

להלן מספר כרטיסים אופציונליים לגני קוקנהוף כולל כרטיסי כניסה וסיורים. נא לבחור תאריכים בהתאם לימי החופשה שלכם בהולנד ולהזמין מקום מראש!

 

גני קוקנהוף בהולנד שאלות נפוצות

הפארק פתוח בין החודשים מרץ למאי (מומלץ לבדוק מראש מה התאריכים המדויקים) בין השעות 8:00 עד 19:30, מומלץ להגיע מוקדם ככל שניתן מפני שבשעות הצהריים יש במקום בדרך כלל עומסים כבדים, בכל מקרה מומלץ לבלות לפחות חצי יום בגנים על פי ביקורת של מבקרים במקום אפשר לבלות שם אפילו יום שלם.

המחיר של כרטיס כניסה לגני קוקנהוף בהולנד הוא 19 יורו לאדם, הוא כולל כניסה אל הפארק ודילוג על התור, זהו יתרון אדיר מפני שבדרך כלל יהיו בכניסה תורים משתרכים ומתישים, כמו כן במידה ואתם מעוניינים לבטל את הכרטיס מכל סיבה שהיא אתם יכולים לעשות זאת עד עשרים וארבע שעות לפני המועד של הטיול.

הכתובת של הגנים היא, קוקנהוף, Stationsweg 166A, 2161 AM Lisse, ניתן להגיע מהתחנה המרכזית של אמסטרדם באמצעות אוטובוס מספר 397, יש להחליף אוטובוס בתחנת שדה התעופה של סכיפהול ולעלות על אוטובוס מספר 858 אשר מוביל אתכם ישירות אל הגנים, במידה ואתם מגיעים עם רכב מומלץ להשתמש בתוכנת ניווט כמו וויז או גוגל מפות, יש חניון גדול קרוב לגנים במרחק הליכה קצר.

גני קוקנהוף בהולנד לא פתוחים כל השנה, הם פתוחים בין החודשים מרץ למאי כאשר הפריחה נמצאת בשיא שלה, מומלץ לבדוק מראש באילו תאריכים מדויקים הגנים פתוחים, בעת ההזמנה של הכרטיסים תקבלו את כל המידע הדרוש.

5/5 - (6 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!