חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסלול מספר 4 – שבוע שלם טיול בהולנד




טיול רכבות בהולנד – כל יום תגיעו לעיר אחרת ותישנו במלון אחר. התנועה ברכבת בהולנד היא מאוד נוחה וחבל לפספס את כל הערים המדהימות שיש. הולנד זה לא רק אמסטרדם!

Delft – דלפט:

אנו ממליצים לא לקחת טיול מאורגן אלא פשוט לבלות את היום שלכם בדלפט בקצב שלכם ובכיף שלכם. תוך שעה אתם תגיעו לעיר דלפט ברכבת ישירה מאמסטרדם, רכבת יוצאת לכיוון כל חצי שעה. דלפט מציעה שלל תעלות יפות, מבנים היסטוריים ורחובות מרוצפים. למעשה מדובר בדגם קטן יותר של אמסטרדם, אך מרהיב ביופיו. כל האטרקציות העיקריות נמצאות במרחק הליכה ואפילו ניתן לשכור אופניים שעולות 6.5 יורו ליום כדי לסייר בעיר ולא להתעייף יותר מידיי. אנו ממליצים גם לחקור את האזור הכפי שמסביב לעיר.
מה לראות בדלפט?
Nieuwe Kerk – הכנסייה החדשה ליד הכיכר המרכזית שבו ניתן לראות את קברו של האב המייסד של הולנד וילם אורנג', ניתן לעיין במוזיאונים של יצירות אמנות (אנו ממליצים על מוזיאון Het Prinsenhof).

Keukenhof – קוקנהוף:

פארקים לילדים בהולנד אמסטרדםאם אתם מתכננים להגיע להולנד באביב אז אתם חייבים להוסיף לרשימת הטיול את הגנים המהממים של העיר קוקנהוף. בעיר יש 7 מיליון פרחים נטועים מעל 80 דונם ובעצם מדובר בגן הפרחים הגדול ביותר בעולם שמפוצץ בצבע וריח נעים בחודש מרץ ועד מאי כל שנה. השיא הינו מצעד הפרחים המדהים – קרנבל ענק שעשוי מהפרחים היפים ביותר של הגן. כמו כן, בעיר תוכלו ליהנות משייט בסירה קטנה ורגועה עם הילדים וליהנות מפסטיבלי מוזיקה וירידי ימי הבניים לכל אורך השנה.
להגיע לשם: תחנת הרכבת הקרובה ביותר לקוקנהוף היא תחנת "Schipol airport", שבו אוטובוס ישיר יוצא לגנים. אנו ממליצים לכם לקנות כרטיס "All-In Combi-Ticket" שכולל תחבורה ציבורית באוטובוס ממרכז העיר לכל מקום כולל כניסה לפארק.

Gouda – גאודה (חאודה) –

אוהבים גבינות? העיר גאודה היא מקום נהדר לברר כדי להציץ במסורת ההולנדית עתיקת היומין ולאכול הרבה גבינה! בכל יום חמישי החל מהמאה ה-15 מתקיים שוק הגבינות שבו ניתן לרכוש ולהתמקח על גבינות טעימות שמיוצרות על ידי ספקים בסרבל עם בקבוקי חלב מסורתיים.
איך להגיע? בכל שעה יוצאת רכבת מאמסטרדם לכיוון גאודה. יש רכבת ישירה ויש רכבת עם עצירה בUtrecht שבה אתם צריכים להחליף קרון (נא וודאו זאת מראש). כל המסע והנסיעה לוקחת כשעה מאמסטרדם.




Den Haag – האג:

כל טיול בהאג צריך להתחיל עם ביקור באטרקציה הגדולה ביותר שיש לעיר להציע ה- Binnenhof – המבנים ההיסטוריים שהיו במרכז בפוליטיקה ההולנדית במשך מאות שנים, וכמובן סיור בארמון השלום המרשים – הבית של בית הדין הבינלאומי לצדק. בהאג נמצא גם ארמון Noordeinde, אחד משלושת הארמונות הרשמיים של משפחת המלוכה ההולנדית. אם הפוליטיקה היא לא הקטע שלכם ואתם יותר בקטע של אומנות אז אנו ממליצים ללכת לגלריית מאוריציוס בכדי לראות יצירות מופת הולנדיות הכוללות יצירות של רמברנדט, Steen ו של ורמיר "הנערה עם עגיל פנינה".
להגיע לשם: לעיר האג ניתן להגיע ברכבת. נסיעה ברכבת מאמסטרדם לוקחת כ- 50 דקות. לוקחים רכבת מהתחנה המרכזית של אמסטרדם. רכבות מאמסטרדם ל-Den Haag יוצאות בערך כל 15 דקות, עם כרטיסים פתוחים, גמישים ותקפים לאורך כל היום.

Zaanse Schans – זאנסה סחאנס (זאנסה סכאנס):

חופשה פסטורלית בהולנד

חופשה פסטורלית בהולנד

הכפר הקטן זאנסה סחאנס קיים על גדות נהר הז'אן והוא הצצה לחיים הולנדיים מסורתיים כפי שהיו אשר נשמרים עד היום. החל מטחנות רוח, בתי עץ, אסמים ובתי ייצור אתה תרגיש כאילו אתה צועד אחורה בזמן (אם לא תוציא את האייפון ותתחיל לצלם כמובן). יש בתי מלאכה לייצור גבינה, קפה, גילוף, יצירת ג'ין הולנדי (משקה אלכוהולי) ועוד.. כפר זה מתאים להליכה או לרכיבה על אופניים . ניתן גם לראות אותו דרך המים על ידי מעבורת.




להגיע לשם: תחנת הרכבת הקרובה ביותר ל- Zaanse Schans היא Koog-Zaandijk, אשר לוקחת בערך כחצי שעה מהתחנה המרכזית באמסטרדם. כפר Zaanse Schans נמצא במרחק של 10 דקות עד 15 שעה הליכה מהתחנה. רכבות אזוריות יוצאות כל 15 דקות.

Kinderdijk – טחנות הרוח בקינדרדייק-אלסהאוט:

אם הייתם בהולנד ולא ראיתם טחנת רוח אז למעשה לא ראיתם את הולנד. כאשר תטיילו בטחנות הרוח בקינדרדייק-אלסהאוט אתם תופתעו מהאוסף הגדול ביותר של טחנות הרוח אשר הוקמו במאה ה-18 בהולנד. יש מס' טחנות רוח פתוחות לביקור כדי שתוכלו לצפות במנגנון בפעולה. בעונת השיא (אפריל עד אוקטובר) יש אפילו נסיעה חינם בסירה אשר אורכת כ-30 דקות מסביב למתחם. ביולי ועד אוגוסט הטחנות עובדות גם בשבתות.
מחזה מפואר, מרהיב ומיוחד!
להגיע לשם: לא ניתן להגיע ברכבת מאמסטרדם לקינדרדרייק, אלא על ידי שילוב של רכבת ואוטובוס אתם תגיעו לשם בתוך כשעה. מתחנה מרכזית של אמסטרדם לקחת רכבת לכיוון אוטרכט שבו תעלו על האוטובוס 154 ישירות לקינדרדרייק. לחלופין, ניתן לקחת את הרכבת מהתחנה המרכזית של רוטרדם שבו ניתן לתפוס את האוטובוס 154 קצת יותר מאוחר במסעו לכיוון קינדרדייק-אלסהאוט.

3/5 - (2 votes)

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!