חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לטיול בהולנד

חזרנו זוג עם ילדים בני 10 ו – 13.
ישנו בדהמהוף- היה מצויין. בקתה 534, פרימיום, די קרוב. יש קצת הליכה מהחניה אך קרוב יחסית למרכז הסופר והפארק מים. יש קצת ריח של סגור בבקתה אך קיבלנו בקתה מאוד נקיה.
יש לצוות מספר וואטסאפ לתיקונים אם צריך והם מגיעים מהר, ניתן לבקש אותו בקבלה. יש הרבה מה לעשות בפארק, המחירים לאטרקציות לא זולים. ניצלנו את השוברים שקיבלנו להשכיר אופניים ולרכב בפארק, אם רוצים קסדות, תוספת תשלום. אנחנו היחידים לדעתי שרכבנו עם קסדות, ההולנדים לא חושבים שזה נחוץ משום מה.
יש הרבה מה לעשות בפארק, מרכז הילדים והבאולינג מאוד נחמד ליום גשום וגם הפארק מים.
יום ראשון זאנסה סחנאס, היה מושלם ואח"כ וולנדם. לא הספיק הזמן גם למרקן. מזכרות תקנו פה יחסית זול, מאוד נחמד. חנינו בחניה חינם בהמלצת מקומי ברחוב parralel weg. צריך להכנס ברחוב לכיוון הים ואז רואים את החניה הגדולה. צריך לשים לב שחונים בחניה הרחוקה מהים, הקרובה היא למי שגר שם ועולה כסף אם חונים. יש מדרגות שמובילות לטיילת לים, היה כיף.
חיטהורן ועמי ותמי – ילדים גדולים זה פחות מדבר אליהם. המקום נחמד, חווייתי, אך לא מעבר לכך לדעתי.
דולפינריום- יש 3 הופעות עיקריות שאסור לפספס – מקסים וחוויתי לכולם. 2 נעשות במקום סגור והשלישית בפתוח כך שמתאים גם ליום קצת גשום. ההופעות הם בזמנים שונים יש בבוקר ובצהריים כך שתבדקו ותחליטו מתי להגיע בבוקר או אחה"צ. בילינו שם כ- 4 שעות. חנינו בP2 שלא מגביל לשעות חניה ועולה 8 יורו לכל היום. אח"כ המשכנו לקלימבוס, מומלץ ביותר, גם שם כשלוש שעות לפחות. גם לקטנים יש מה לעשות שם.
מעבר לכך טיילנו באמסטרדם, חנינו בארנה, מאוד אהבנו את דקטאלון שם, סניף גדול ובהחלט עם היצע טוב.
בבריסל ישנו לילה אחרון – חוויה לילדים – כמות השוקולד שאכלנו היתה מוגזמת, אבל מספיק יום אחד. הכיכר הגדולה מוארת בלילה מדהים, מעבר לכך עיר די משעממת לדעתי.
חזרנו עם מונית עם בחור בשם גיל שהמליצו פה עליו. איש חמוד.
שימו לב שלא ניתן להכנס עם מכוניות למרכז העיר עד שמונה בערב כך שאם אתם לנים שם מונית תחכה לכם בחוץ ויש הליכה עם המזוודות.
תהנו, תקנו סטרו בפל בסופר, הכי זול.
תזרמו עם ההרגשות שלכם והקצב שלכם.

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!