חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עולם הגוף של אמסטרדם

עולם הגוף של אמסטרדם – Body Worlds Amsterdam

אמסטרדם היא עיר של תרבות, יש בה המון מופעים מכל הסוגים, חיי לילה תוססים, מעל לחמישים מוזיאונים שזהו ללא ספק מספר מכובד מאוד, אתם יכולים להסתובב בעיר ולמצוא מוזיאון שעוסק בארנקים, או מוזיאון העוסק בטכנולוגיה, אך אחד המוזיאונים המעניינים ביותר שנמצא במרכז העיר זהו עולם גוף האדם.

עולם הגוף של אמסטרדם מחפשים להעביר לאורחים שמגיעים לבקר על ההיבטים השונים של גוף האדם מזוויות אחרות לחלוטין, איד המיציגים המעניינים בעולם הגוף של אמסטרדם נקרא פרויקט האושר, בעזרתו תוכלו לחקור את הדברים שעושים אותנו מאושרים ואת ההשפעות של אושר זה על בריאותנו.

רוצים לבקר באחד המוזיאונים הכי מסקרנים באמסטרדם? להזמנת כרטיסים לעולם הגוף של אמסטרדם לחצו כאן

עולם הגוף של אמסטרדם זוהי אטרקציית חובה שאסור לכם לפספס, תערוכת גוף האדם היא לא רק מהנה, אלא גם חינוכית. כאשר אתם יוצא למסע מרתק באנטומיה האנושית.

תערוכות מדהימות בעולם הגוף של אמסטרדם

תערוכות מדהימות בעולם הגוף של אמסטרדם

מה יש לעשות בעולם הגוף של אמסטרדם

עולם הגוף של אמסטרדם החל כתערוכה בינלאומית המתקיימת ביותר ממאה מדינות ברחבי העולם, ד"ר גונתר פון האגנס המציא את תהליך הפלסטיניזציה באוניברסיטת היידלברג בשנת אלף תשע מאות שבעים ושבע, זהו תהליך שבו מצליחים לשמור גופים אדם לצורכי מחקר רפואי ומדעי. מאז החלה התערוכה הראשונה ביקרו בה מעל לארבעים מיליון בני אדם.

ביקור בעולם הגוף של אמסטרדם יקח אתכם למסע מרתק לגוף האדם, זוהי תערוכה המציגה את גוף האדם מזוויות שמעולם לא ראיתם, איך הגוף שלנו עובד, למה האהבה כל כך משמעותית עבורנו, ומה הופך אותנו למאושרים. 

אחת התערוכות המעניינות בגוף האדם אלו גופות אמיתיות שעברו את תהליך של פלסטיניזציה, לא בטוח שחלק זה מתאים לכל אחד למרות שהכל מוצג בצורה נעימה והאווירה היא חינוכית ומסקרנת. אתם למדים איך גוף האדם בנוי ומה המשמעות של מה שאתם רואים.

אחת האטרקציות המלהיבות בגוף האדם של אמסטרדם נקראת סריקת הגוף (InBody Scan). בעזרת הסריקה אתם יכולים לראות את הגוף שלכם מבפנים, ואפילו לקבל תשובות האם יש לכם בעיה כלשהי וממה היא נובעת.

נהוג לחשוב על המדדים כמו משקל גופם בפרופורציה לגובה, אך זהו לא אינדיקטור מספיק כדי לדעת מה מידת בריאותכם, ישנם גורמים נוספים שבעזרת הסורק ניתן לראות אותם ולקבל בסוף את התשובות, 

רוצים לבקר באחד המוזיאונים הכי מסקרנים באמסטרדם? להזמנת כרטיסים לעולם הגוף של אמסטרדם לחצו כאן

בדף התשובות תוכלו להסיק מסקנות לגבי נתונים הנוגעים למסת השומן בגופכם, מסת השריר והיחס של מי הגוף שלכם.כאמור התשובות אפילו יגידו לכם איזה חלק בגוף דורש תשומת לב.

אם אתם שואלים את עצמכם האם כדאי לבקר עם ילדים בתערוכת גוף האדם של אמסטרדם, התשובה היא בהחלט כן, קחו בחשבון שהכניסה היא החל מגיל שש. ביקור בתערוכת עולם הגוף עם ילדים בהחלט מלמד אותם על גוף האדם בצורה מעט שונה, יש במקום תוכן המותאם גם לילדים כך שהם בהחלט יכולים ליהנות במקום וללמוד דברים חדשים.

 

האטרקציות המלהיבות בגוף האדם של אמסטרדם

האטרקציות המלהיבות בגוף האדם של אמסטרדם

שאלות ותשובות בנוגע לעולם הגוף של אמסטרדם – Body Worlds Amsterdam

מהם שעות הפתיחה של גוף האדם של אמסטרדם?

תערוכת גוף האדם היא תערוכה קבועה המקום פתוח כל ימות השבוע בין השעות, עשר בבוקר עד שבע בערב, מומלץ לא להגיע שעתיים לפני הסגירה כדי שיהיה לכם מספיק זמן לבקר במקום.

איך מגיעים לעולם הגוף של אמסטרדם?

התערוכה נמצאת חמש מאות מטר מהתחנה המרכזית, משהו כמו חמש דקות הליכה, אתם הולכים ברחוב הראשי דאמרק אתם צריכים לחפש מצד שמאל את רחוב דאמרק 66.

האם כדאי לבקר בגוף האדם של אמסטרדם עם ילדים?

נכון שבמחשבה ראשונה אפשר מעט להירתע מביקור עם ילדים בגוף האדם, אך זוהי תערוכה מאוד ידידותית עבור ילדים ויש עבורם אטרקציות מיוחדות.

כמה עולה כניסה לעולם הגוף של אמסטרדם?

כרטיס כניסה לכל הגילאים עולה € 20.50, חשוב לדעת שהכניסה לתערוכה היא לילדים מגיל שש ומעלה.

5/5 - (1 vote)

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!