חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תחבורה ציבורית באמסטרדם

GVB Amsterdam Public Transport

יש הרבה סיבות מדוע אמסטרדם היא עיר שמגיעים אליה מיליוני תיירים בשנה, ברור שזוהי עיר שיש בה הרבה מה לעשות, אם זה מבחינת תרבות, או חיי לילה תוססים במיוחד.

אך יש סיבה נוספת, זהו הסדר של ההולנדים, לפעמים זה נראה מהצד כאילו הם חשבו על הכל והכל עובד כמו שצריך, זה נכון במיוחד לגבי התחבורה הציבורית בעיר (GVB Amsterdam Public Transport) זוהי החברת האחראית על התחבורה הציבורית בעיר שאומרה לשנע בכל יום עשרות אלפי אנשים.

מה זה (GVB Amsterdam Public Transport) 

אמסטרדם גאים בתחבורה הציבורית של העיר, אתם יכולים לעבור ממקום למקום, ברכבת החשמלית הטראם, או באוטובוס, מטרו, ורכבות. כאשר אתם מגיעים לטיול בעיר אתם בטח מרגישים שאתם יכולים להתבלבל, איפה קונים כרטיס נסיעה, כמה עולה וכמה זמן הוא תופס.

רוצים לרכוש את כרטיס התחבורה הציבורית של אמסטרדם? GVB Amsterdam Public Transport לרכישת כרטיסים לחצו כאן

חברת (GVB Amsterdam Public Transport) מאפשרת לכם לרכוש כרטיסים משולבים לכל התחבורה הציבורית בעיר למשך זמן של יום, יומיים, שלושה ימים, או יותר.

הדרך הטובה והחסכונית ביותר לטייל באמסטרדם זה על ידי רעישת אחד מהכרטיסים ש (GVB Amsterdam Public Transport) מציעים, יש מספר חבילות וכדאי לרכוש את החבילה המתאימה למספר הימים בהם אתם מטיילים בעיר.

האמנם אמסטרדם היא לא עיר ענקית אך עדיין לעיתים המרחקים בין יעד ליעד יכולים להיות ארוכים מדי בשביל ללכת ברגל או לנסוע על אופניים, אין ספק שרכישת כרטיס משולב זהו פתרון מצוין שחוסך לכם כסף וכאבי ראש של חיפושים איפה קונים כרטיס.

 

GVB Amsterdam Public Transport

GVB Amsterdam Public Transport

רוצים לרכוש את כרטיס התחבורה הציבורית של אמסטרדם? GVB Amsterdam Public Transport לרכישת כרטיסים לחצו כאן

איפה רוכשים כרטיסים וכמה זה עולה

הדרך הטובה ביותר אשר רוב הסיכויים תחסוך לכם הכי הרבה זמן וכסף זה לקנות את הכרטיסים מבעוד מועד, באתר של החברה  (GVB Amsterdam Public Transport), כך מרגע שאתם מגיעים אתם כבר יכולים להשתמש בכרטיס כבר משדה התעופה. הכרטיס תקף למשך כל היום ותוכלו לנצל איתו גם את התחבורה הציבורית הלילית.

כמובן שהיום העולם התקדם מאוד והכל הופך להיות דיגיטלי, אתם יכולים למצוא את האפליקציה (GVB APP) ולמלא את כרטיס הנסיעות שלכם באופן מקוון.

תוכלו למצוא באפליקציה גם טיולים רבים ואינפורמציה על אטרקציות בעיר שתוכלו להגיע אליהן בעזרת התחבורה הציבורית של חברת (GVB Amsterdam Public Transport) האפליקציה גם מתריע בפניכם כמה זמן נשאר בכרטיס וכמו כן תוכלו לחדש את הכרטיס דרכה.

במידה ואתם מעוניינים לרכוש את הכרטיס במקום אתם יכולים למצוא עמדה של (GVB Amsterdam Public Transport) כבר בשדה התעופה סכיפהול, בתחנה המרכזית או במרכזי המבקרים של אמסטרדם (I AMSTERDAM) 

 

אהבת? נא לדרג!

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!