חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השכרת סירה באמסטרדם

העיר אמסטרדם פעם הייתה ים, את רוב חלקי העיר ההולנדים ייבשו והפכו את העיר למה שהיא היום, אמסטרדם בנויה כולה סביב תעלות חלק קטנות יותר וצרות וחלק רחבות יותר, אחת הדרכים הטובות והמהנות ביותר לראות את אמסטרדם היא על ידי השכרת סירה או השכרת יאכטה.

השכרה של סירה פרטית באמסטרדם זוהי חוויה יוצאת דופן אתם נהיים קפטנים ליום אחד, כמובן שיש מסלולים מיוחדים שאתם עושים, הכל מתוכנן כמו שצריך ואין הרבה מקום לטעויות.

כמובן שיש עוד אפשרויות של השכרת סירה באמסטרדם או השכרת יאכטה באמסטרדם (Amsterdam Boat Rental), אם יש לכם רישיון להשיט יאכטה אתם יכולים להשכיר אחת ולשייט בה לבד, כמובן שלרוב האנשים אין רישיון שייט ולכן אתם יכולים לשכור יאכטה עם נהג פרטי.

לרכישת כרטיסים ולהשכרת סירה באמסטרדם נא ללחוץ כאן!

מה רואים במסלול של השכרת סירה באמסטרדם

ישנם מספר מסלולים המשתנים על פי אורך הזמן, נקודות הציון החשובות שאתם עוברים במסלול הן, תעלות המבשלות (Brouwersgracht) אלו תעלות מקסימות ששימשו בעבר לשאיבה עבור כמה מבשלות מקומיות, יש באיזור כמה בניינים עתיקים מרשימים.

ציון הדרך השני במסלול הוא בית אנה פרנק (Anne Frank huis), זהו אזור יפיפה עם תעלה רחבה יחסית לתעלות הצרות של אמסטרדם, תוכלו לראות את הבית ההיסטורי בו התגוררה והתחבאו אנה פרנק ומשפחתה. רוב הסיכויים שתבקרו גם במוזיאון עצמו זה בהחלט חוויה מיוחדת לראות את הבית בו התגוררה מכמה זוויות שונות.

כנסיית ווסטרקרק (Westerkerk) ווסטרקרק זוהי כנסייה מיוחדת במינה זהו מבנה עתיק ומרשים ביותר הממוקם בתעלת פרינסנגראכט.

רייקסמוזיאום (Rijksmuseum) – זהו אזור המוזיאונים החשוב והגדול ביותר באמסטרדם, זהו אזור מקסים ביופיו ונמצא שם גם בית משמר הלילה של רמברנדט.

מבשלת הייניקן – זוהי אחת המבשלות הבירה המפורסמות בעולם, אשר הוקמה כבר בשנת 1863, הבניין הגדול של המבשלה והתעלה המקסימה הופכות את השייט ללא פחות מקסום. כמובן שיש עוד המון נקודות ציון מעניינות במשך השייט, אך נשאיר לכם מעט מקום להפתעה.

מה צריך לדעת לפני שעושים השכרת סירה באמסטרדם או השכרת יאכטה באמסטרדם

השכרת סירה פרטית באמסטרדם היא חוויה יוצאת מן הכלל, המחירים של השכרת סירה נעים בין 150 יורו ל 200 יורו ביום, אם אתם לא מתכוונים לקנות סירה באמסטרדם אין בעיה של רישיון ואתם יכולים להשיט סירות עד אורך של 15 מטר ללא רישיון שייט.

ישנן המון חברות של השכרת סירות באמסטרדם אתם יכולים למצוא אותן באזור הראשי של העיר (Amsterdam Boat Rental) מומלץ לברר את המחירים לעיתים יש הבדלים משמעותיים בין החברות השונות, כדאי מאוד לבלות יום בתעלות של אמסטרדם ולראות את העיר מזוויות מיוחדות.

מוזמנים לשריין כרטיסים לימי החופשה שלכם בהולנד:

אהבת? נא לדרג!

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!