חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור טעימות בירה "הייניקן"

טסים לאמסטרדם? אוהבים בירה? חוויית הייניקן ( Heineken Experience Ticket – כרטיס הייניקן אקספיריאנס ) זה הסיור המושלם עבורכם! סיור טעימות במבשלת הבירה המקורית והראשונה של חברת הענק "הייניקן", אפשר לקרא לזה "מוזיאון הייניקן באמסטרדם"
בואו לגלות מה מסתתר מאחורי הדלתות של מבשלת היינקן לשעבר וללמוד כל מה שיש לדעת על הבירה האהובה בעולם.

מוזיאון הייניקן באמסטרדם

לחצו כאן לרכישת כרטיסים לסיור במבשלת הייניקן באמסטרדם!

חוויית בירת הייניקן באמסטרדם, היא פשוט דבר שאתם צריכים לעשות, הולנד היא מעצמה אדירה של בירות ורק בשנים האחרונות נפתחו עוד ארבע מאות מבשלות ברחבי המדינה. יש בעיר אמסטרדם כמה מקומות שהם פשוט ביקור חובה אטרקטיביים ומסקרנים. 

אין ספק שחווית בירה באמסטרדם היא אחת החוויות הטובות שהעיר יכולה להעניק למבקרים בה, מבשלת הייניקן נמצאת גם באזור שיש בו המון מה לראות ולעשות כמו למשל שוק אלברט קאופ שנמצא במרחק הליכה קצר ממוזיאון הייניקן.

אחד המותגים היוקרתיים והמוכרים ביותר בעולם זוהי הבירה הייניקן, שהתחילה את דרכה כמבשלה קטנטונת והפכה להיות אחת היצרניות הגדולות בעולם של בירה.

מבשלת הבירה, בת למעלה ממאה שנה, מהווה אטרקציה תיירותית מהנה. במקום נערכים סיורים מודרכים המסבירים על תהליך יצור הבירה. בסוף הסיור מתיישבים במסבאה של המבשלה, מסביב לשולחנות עץ, ובמשך שעה משקים אתכם בבירה, עד שתגידו די!

מה תקבל
משך 90 דקות
ביטול קל – בטל עד 24 שעות מראש לקבלת החזר כספי מלא

כרטיס לסיור טעימות בירה של הייניקן במבשלת הבירה המקורית! אל תפספסו את החוויה בעולם של הייניקן! לחצו כאן לרכישת כרטיסים!

למה חוויית בירת הייניקן באמסטרדם היא חובה (Heineken Experience)

בירה הייניקן מיוצרת כבר מעל למאה וחמישים שנים, זוהי אחת הבירות הכי מוכרות בעולם ובכל יום נמכרים מיליוני בקבוקים, ביקור במבשלה מלמד אתכם איך התחיל תהליך ייצור הבירה בסוף המאה התשע עשרה, הכל מוצג בצורה אינטראקטיבית ואתם יכולים לקבל את כל המידע שנדרש בכמה דרכים.

בסיור במוזיאון הייניקן תפגשו מכונות עץ גדולות ועתיקות מצופות נחושת עתיקה מהמאה השמונה עשרה, חברת הייניקן נותנת חסות להמון מותגים ענקיים בתחום הספורט כמו למשל למותג פורמולה 1 ואפילו ליגת האלופות שנחשב לאחד מטורניר הספורט הגדולים והמובילים בעולם.

חוויית בירת הייניקן באמסטרדם (Heineken Experience) לוקחת אתכם למסע בעבר כדי שתוכלו לגלות איך הכינו בירה בימים ההם, אולם מצד שני תוכלו ליהנות מתערוכות אטרקטיביות ומודרניות, למשל מופע אורות עתידני הממחיש את התהליך שהבירה עוברת בצורה יוצאת דופן כזאת שתשאיר אתכם פעורי פה.

מאוד מעניין לראות את אוסף התמונות המרשים שיש במקום אלו תמונות מאוד מעניינות מכל מיני סיטואציות הקשורות לחברת הייניקן, יש שם אוסף של צילומים ושל חפצים שבעבר שימשו להכנת בירה ולהפיכת החברה למותג על ובין חברות הבירה המובילות בעולם כולו.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים לסיור במבשלת הייניקן באמסטרדם!

מידע נוסף על חוויית בירת הייניקן באמסטרדם (Heineken Experience)

אם אתם מעוניינים לעשות חווית בירת הייניקן באמסטרדם (Heineken Experience) זה המקום בשבילכם, המוזיאון נמצא בכתובת, Stadhouderskade 78, 1072 AE Amsterdam, מרחק של בערך רבע שעה הליכה מתחנה מרכזית, ואתם יכולים לעלות על טראם מספר  1, 7, או 19 וגם במטרו מספר 24 הם מגיעים מאוד קרוב למקום.

תוכלו להגיע לחווית הייניקן באמסטרדם בכל ימות השבוע בין השעות 12 בצהריים עד 21:00 חשוב להגיע לפחות שעתיים ורבע לפני שעת הסגירה.

כמובן שאתם מקבלים טעימות אז קחו בחשבון שיש סיכוי טוב שתצאו מהחוויה תרגישו מעט באז של הבירה האיכותית, יש אפשרות לשלב בכרטיסים כמה חבילות טעימה שונות מאוד מומלץ וכמובן שגם מאוד טעים. 

הכניסה של חוויית בירת הייניקן באמסטרדם באופן מפתיע לא מוגבלת בגיל, מחיר הכניסה למוזיאון לילדים עד גיל 17 יעלה לכם 14.5 יורו, ואילו כניסה לאדם בוגר תעלה לכם 19.5 יורו

לחצו כאן לרכישת כרטיסים לסיור במבשלת הייניקן באמסטרדם!

עיקרי הדברים
גלו את העולם הדינמי של היינקן, במקום שבו בירה היתה מבושלת לראשונה
לחוות בעצמך כיצד מכינים בירה מהשלב הראשוני ועד הביקבוק
למד כיצד למזוג בירה Heineken בצורה מושלמת
תיאור מלא
קבלת פנים חמה עם בירה קרה.

1867 היתה שנה טובה לבירה. זה היה השנה ג 'רארד אדריאן היינקן אשר בנה מבשלה חדשה בלב אמסטרדם. היום, חוויית היינקן פותחת חוויית בירה אמיתית.

בלב שאיבה של מבשלת הישן, אתה יכול לצלול לתוך הבירה, העולם של היינקן. בסיור מודרך של 90 דקות, תוכלו ללמוד על המורשת של החברה, תהליך הבשלה, חידושים ועל מה שנדרש כדי לשרת את הבירה המושלמת.

תוכלו לגלות כי הבירה המפורסמת בעולם מורכבת מ 4 מרכיבים טבעיים בלבד, לגלות את פעילות הייניקן אשר נותנת החסות של המותג פורמולה 1, ליגת האלופות אופ"א ואת גביע עולם לרוגבי. ואכן, בסוף הסיור, אתה יכול להרים את הכוס שלך עם החברים החדשים.

כולל
כרטיס כניסה הכולל 2 משקאות וטעימות קטנות של סוגי בירת היינקן
מה לא כלול
מדריך שמע
אוכל

כרטיס לסיור טעימות בירה של הייניקן במבשלת הבירה המקורית! אל תפספסו את החוויה בעולם של הייניקן! לחצו כאן לרכישת כרטיסים!

נקודת מפגש

Heineken Experience, Stadhouderskade 78, Amsterdam

חשוב לדעת

  1. כרטיס זה זמין כשובר נייד או מודפס. אם אתה לא ליד מדפסת, פשוט להציג את השובר הנייד שלך לחבר צוות על החוויה עם הברקוד מוצג בבירור לסריקה
  2. מדיניות ילדים / מתחת לגיל 18: מכמה סיבות, כולל מדיניות צריכה אחראית, חוויית היינקן אינה מוכרת כרטיסים באופן מקוון למבקרים מתחת לגיל 18. עם זאת, כרטיסים ניתן לרכוש עבור אנשים אלה בתוך הבית על החוויה עצמה – שימו לב, אלכוהול אינו מועבר למשתתפים מתחת לגיל 18
  3. שים לב כי שבת יכול להיות ימים עמוסים (בבקשה לבחור יום אחר אם אפשר, או להגיע לפני 12:00, כדי לא להמתין הרבה בתור)
  4. אם אתה לא יכול לבוא ביום שתזמנת, יש לך עד 7 ימים לבקר את חוויית היינקן עם הכרטיס שלך. הכרטיס שלך תקף לביקור אחד בלבד.

5/5 - (10 votes)

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!