חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מבשלת הבירה דה 7 דיוגדן

Brouwerij De 7 Deugden: Guided Tour & Tasting

הולנד היא אחת מיצרניות הבירה המובילות בעולם, בטיול באמסטרדם תוכלו למצוא עשרות מבשלות בירה כאשר הבולטות בהן היא מבשלת הייניקן העצומה. לכן אם אתם אוהבים בירה ומעניין אתכם איך מייצרים אותה אמסטרדם היא המקום בשבילכם, אתם יכולים למצוא אינספור סיורי בירות וטעימות בעיר, כאשר אחת המבשלות המיוחדות והמומלצות היא מבשלת הבירה (Brouwerij De 7 Deugden).

מבשלת הבירה (Brouwerij De 7 Deugden)  היא מבשלת בירה ייחודית המכינה בירה מיוחדת בכמה בטעמים שונים וחזקים. אחת הייחודיות של המבשלה היא באנשים שהיא מעסיקה שהם אנשים מוגבלים וכאלה שלא יכולים להשתלב בעבודה רגילה.

להזמנת כרטיסים לסיור במבשלת הבירה Brouwerij De 7 Deugden אמסטרדם לחצו כאן

 מומלץ לצאת לסיור ב (Brouwerij De 7 Deugden) זוהי בהחלט מבשלה מעניינת המציגה איך מכינים בירה מההתחלה ועד סוף התהליך, כמובן שכרטיס הכניסה כולל גם טעימות, ברגע שתטעמו את הבירה הצוננת שהכינו אותה במקום תבינו על מה מדובר ובאיזה רמה גבוהה הבירה מיוצרת.

כרטיסים למבשלת הבירה (Brouwerij De 7 Deugden) ומה צריך לדעת לפני שמגיעים

במבשלת הבירה (De 7 Deugden) מייצרים בירה ייחודית עם תבלינים וטעמים יוצאי דופן, בעת ביקור במבשלה אתם לומדים על תהליך הכנת הבירה הייחודית של המבשלה, כמובן שאתם מקבלים טעימות תוך כדי מה שמחזק וממחיש טוב יותר את הסיור המעניין.

חלק מעניין בסיור הוא החלק בו אתם נכנסים למעבדה ויכולים ללמוד על התהליך הכימי של הכנת הבירה מאחורי הקלעים זהו סיור מעניין ביותר שממחיש לכם איך נוצרת הבירה שאתם כל כך אוהבים לשתות, כמובן שזהו סיור שלא מתאים לילדים כך שאל תקחו אותם בחשבון.

כרטיסים למבשלת הבירה (Brouwerij De 7 Deugden) מתחילים במחיר של €10.00 יורו לאדם ותמורתם אתם מקבלים סיור מודרך וטעימה של שלושה סוגים שונים של בירה. שימו לב שהבירות יכולות להיות חזקות עם אחוז אלכוהול גבוה כך שבהחלט יש סיכוי טוב שתרגישו את ההשפעה שלה.

להזמנת כרטיסים לסיור במבשלת הבירה Brouwerij De 7 Deugden אמסטרדם לחצו כאן

מבשלת הבירה דה 7 דיוגדן

מבשלת הבירה דה 7 דיוגדן

את הסיורים ניתן לעשות בימי שישי ושבת בין שתיים בצהריים עד שבע בערב, המבשלה נמצאת ברחוב Akersluis 8d, 1066 EZ, Amsterdam. אפשר להגיע למבשלה מהתחנה המרכזית באוטבוס מספר, 1, 2, 18 משך הנסיעה היא חמישים דקות בערך והדרך למקום מאוד מעניינת.

מומלץ לרכוש מראש כרטיסים למבשלת הבירה (Brouwerij De 7 Deugden) אתם יכולים למצוא כרטיסים באתר האינטרנט או באחד ממרכזי המבקרים בעיר (I AMSTERDAM) שימו לב שניתן לרכוש כרטיסי חבילה המשלבות כמה אטרקציות יחדיו זה יכול בהחלט לחסוך לכם סכום כסף מכובד.

5/5 - (1 vote)

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!