חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גן החיות ARTIS אמסטרדם

אטרקציה מגניבה ומיוחדת באמסטרדם? באים עם ילדים לאמסטרדם ומחפשים פעילות? גן החיות ARTIS באמסטרדם הינו גן החיות הוותיק בהולנד והוא בילוי מושלם לכמה שעות כיפיות ולא סתם הוא הוכתר כאחד המרשימים והיפים באירופה, כאן יש הסבר ייחודי למטייל הישראל וניתן לקרא מידע על גן החיות אטריס, לדעת שעות פתיחה, כתובת, עלות כרטיסים ועוד!

גן החיות ARTIS או בשמו המלא: "נטורה ארטיס מגיסטרה" (Natura Artis Magistra) מכיל כמות עצומה של חיות מיוחדות כמו פינגווין, אריה, פיל, זאב, ג'ירפה, יגואר ועוד. יש בגן החיות גם אוספי אומנות מרשימים, ספרייה זואולוגית ותיקה שתוכלו לחזור איתה בזמן (מאחורי האנטיאטראות), פלנטריום עצום שבו תוכלו להסתכל על הכוכבים, גן פרפרים עם אלפי כנפיים מעופפים, 27 מונומנטים מיוחדים, ומסעדה מעולה עם מרפסת המשקיפה אל הציפורייה.


גן החיות ארטיס אמסטרדם (ARTIS Royal Zoo) הוא אחד המקומות שאתם פשוט חייבים לבקר שאתם נמצאים באמסטרדם. זהו גן חיות מרהיב ביופיו פנינת טבע אמיתית, אתם יכולים למצוא מגוון אדיר של בעלי חיים מסקרנים, וגם מקומות סגורים כמו האקווריום הגדול של אמסטרדם מוזיאונים כמו לדוגמא מוזיאון מיקרופיה המעניין הפלנטריום של אמסטרדם שזוהי חוויה שלא מהעולם הזה.

גן החיות ארטיס (ARTIS Royal Zoo) מאפשרים לכם לרכוש כרטיסי חבילה משתלמים המשלבים את כל הפעילויות שתוכלו למצוא בגן, אין ספק שזה יוצא הכי משתלם וגם אתם מרוויחים עוד כניסה למקומות שבנפרד הייתם צריכים לשלם עליהם יותר.

לרכישת כרטיסי כניסה לגן החיות באמסטרדם לחצו כאן!

מה צריך לדעת על גן החיות ארטיס (ARTIS Royal Zoo)

מומלץ לתכנן את הביקור בגן החיות ארטיס לכמה שעות לפחות, כמובן שזוהי אטרקציה מאוד מומלצת עבור ילדים שמלבד החיות יש עבורם מגוון פעילויות ואטרקציות מעניינות.התקופה הטובה ביותר לבקר בגן היא הקיץ בה תוכלו ליהנות משלל פעילויות מגוונות.

מחירי הכניסה לגן החיות ארטיס אמסטרדם (ARTIS Royal Zoo), לילדים עד גיל שנתיים הכניסה חינם, ילדים בים הגילאים 3 עד 9 הכניסה לגן החיות תעלה, 20 יורו, ואילו למבוגרים הכניסה עולה 25 יורו, גן החיות ארטיס פתוח כל יום בין השעות 9:00 עד 18:00

כאמור אתם יכולים לשלב את הביקור יחד עם ביקור במוזיאון מיקרופיה, באקווריום של אמסטרדם וגם בפלנטריום המדהים.

מומלץ להגיע מהתחנה המרכזית של אמסטרדם ברגל אל גן החיות זוהי הליכה של רבע שעה בה אתם עוברים דרך רחובות מקסימים שיש בהם חנויות לשופינג, וכמובן המון אוכל רחוב טעים ומיוחד.

גן החיות ארטיס (ARTIS Royal Zoo) נמצא גם לא רחוק מאלברט קאופ (albert kaup) אחד השווקים הגדולים והססגוניים ביותר באמסטרדם, יש עוד המון אטרקציות באזור של הגן לכן מומלץ לתכנן את היום בצורה כזו שתוכלו לנצל אותה בצורה יעילה.

אילו פעילויות יש בגן החיות ארטיס אמסטרדם (ARTIS Zoo Amsterdam)

גן החיות ארטיס מכיל אוסף מדהים של בעלי חיים, החל מקופים נדירים, נמרים, ציפורים מרחבי העולם, ועוד בעלי חיים יוצאי דופן, יש במקום אקווריום מדהים שכדאי מאוד לבקר בו.

מדי ערב יש הופעות בפארק של הקונסרבטוריון של אמסטרדם, בימי שישי הופעות ג'אז, בשבת פופ, ומוזיקה קלאסית בימי ראשון, ההופעות מתקיימות בבית הקפה כך שתוכלו גם ליהנות מארוחה טעימה.

ביקור בגן החיות ארטיס מומלץ מאוד עם הילדים שיכולים ליהנות ממגוון של פעילויות קבועות ומשתנות לאורך השנה יש במקום פארק שעשועים נחמד עבורם. גן החיות ארטיס (ARTIS Zoo Amsterdam) היא אחת האטרקציות המומלצות ביותר בעיר.

לרכישת כרטיסי כניסה לגן החיות באמסטרדם לחצו כאן!

גן החיות ארטיס – Artis Zoo

גן החיות של אמסטרדם, שנחשב לאחד המרשימים באירופה, וגם העתיק ביותר בהולנד ( נוסד ב-1838), ולכן ההרגשה היא כאילו אתה נמצא במאה ה-19. שער הכניסה מפואר ומעוטר בשני נשרים מצופים זהב. הגן מיועד לילדים בכל הגילאים וגם למבוגרים, וניתן גם לטייל בשבילים בין הגנים המטופחים להפליא. בגן יש למעלה מ-700 סוגים של בעלי חיים. הוא מחולק לארבעה אזורים, בהם גן חיות, פלנטריום, גן בוטני, ומוזיאון לגיאולוגיה וזואולוגיה, שבכל אחד מהם אטרקציות מרשימות. ניתן לבקר גם בימים גשומים, בגלל שרובו של הגן מקורה.

דרך הגעה עם חשמלית: 20 ,6, 9 ו-14

ARTIS Royal Zoo הינו גן החיות הראשון שנבנה בהולנד כולה (הוקם בשנת 1838) ולכן גם אפשר למצא בו מבנים היסטוריים ויפים מעבר לצפייה בבעלי החיים.

אחרי שראיתם את כל החיות הקטנות והגדולות אנו ממליצים להכנס גם לטיול אופציונלי ל"מיקרופיה" (צריך להוסיף את האופציה שרוכשים את הכרטיס). נבחר למוזיאון השנה לשנת 2016, מוזיאון עטור פרסים, מוזיאון שמאיר זרקור זעיר על עולם המיקרובים והחיידקים ומראה כיצד הם משפיעים על חיינו. מעניין וגם רלוונטי במיוחד לימי הקורונה!!

גן חיות אמסטרדם שעות פתיחה: גן החיות פתוח כל יום מ-9 בבוקר ועד 6 בערב. רצוי להיות שם כמה שיותר מוקדם (בעיקר בעונות השיא) כדי להמנע מהתורים בכניסה.

כתובת גן החיות באמסטרדם: Plantage Kerklaan 38-40, 1018 CZ, Amsterdam

לרכישת כרטיסי כניסה לגן החיות באמסטרדם לחצו כאן!

מחירי כרטיסי כניסה:

24 יורו לאדם מבוגר
20.5 יורו לילדים בגילאי 3-9
* מעל גיל 10 זה נחשב מבוגר
+הוספת כניסה אל מוזיאון מיקרופיה (micripia) רק 6.5 יורו לאדם מבוגר, 6 יורו לילד

מוזמנים לבדוק ביומן מתי גן החיות פתוח ולשריין כרטיסים בהתאם לימי החופשה שלכם באמסטרדם:

5/5 - (4 votes)

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!