חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עולם גוף האדם אמסטרדם

BODY WORLDS – The Happiness Project: Skip The Line

אמסטרדם ידועה במוזיאונים ותערוכות יוצאות דופן, אך מוזיאון (BODY WORLDS) הוא בהחלט אחד המוזיאונים השונים ביותר שתמצאו בעיר או בכלל. גוף האדם הוא המכונה המורכבת ביותר בטבע, מוזיאון (BODY WORLDS) מציג בפניכם את גוף האדם מזווית שונה לחלוטין ובהחלט מסקרנת וחינוכית.

המוזיאון נמצא במיקום מרכזי בעיר כך שמאוד קל למצוא אותו וגם תוכלו למצוא עוד שלל אטרקציות מדהימות באזור, לכן מומלץ לתכנן את היום כך שתוכלו להספיק להנות ולצבור עוד חווית.

רוצים לבקר במוזיאון עולם גוף האדם יוצא הדופן באמסטרדם? לרכישת כרטיסים לחצו כאן

ביקור במוזיאון (BODY WORLDS) מומלץ ביותר רוב הסיכויים שתצאו מהמקום המומים מהמראות יוצאי הדופן המוצגים במקום, אין לכם ממה לחשוש הכל מוצג בצורה מעניינת וחינוכית.

מה רואים במוזיאון (BODY WORLDS)

מוזיאון גוף האדם באמסטרדם זוהי אטרקציית חובה מעניינת ויוצאת דופן אשר נמצאת במרכז העיר, אתם יוצאים למסע מרתק המלמד אתכם על גוף האדם מזווית שונה ואפילו איך נראים איברים מבפנים.

במוזיאון נשאלות השאלות וגם מנסים לענות על התשובות מה עושה אותנו מאושרים, איך אנחנו רואים את העולם, ומה המשמעות של האושר בחיינו. אטרקציה מדהימה שתוכלו למצוא במוזיאון נקראת סריקת הגוף (BODY SCAN AMSTERDAM) זהו מכשיר אשר יכול לבדוק את בריאותכם באופן מעמיק, ואף לתת לכם תשובות האם אתם סובלים מבעיה כלשהי.

גולת הכותרת של התערוכה היא מעל למאתיים גופים אנושיים שנשמרו בצורה מושלמת על ידי תהליך מיוחד של שימור, זוהי תערוכה מדהימה ויוצאת דופן שללא ספק תשאיר אתכם פעורי פה.

התערוכה נמצאת במבנה בעל שש קומות כאשר אתם מתחילים את הסיור בקומה השישית ויורדים לפי סדר אל התערוכות השונות, על אף שהתערוכה אולי לא נשמעת הכי ידידותית לילדים, אפשר בהחלט להגיע למוזיאון עם הילדים יש עבורם אטרקציות במיוחד בשבילם, וזוהי ללא ספק חוויה חינוכית שתלמד אותם דברים חדשים וגם אתכם.

לרכישת כרטיסים לאטרקציה המדהימה של מוזיאון גוף באמסטרדם לחצו כאן

גוף האדם הוא המכונה המורכבת ביותר בטבע, מוזיאון (BODY WORLDS)

גוף האדם הוא המכונה המורכבת ביותר בטבע, מוזיאון (BODY WORLDS)

מוזיאון (BODY WORLDS) כמה עולה איך מגיעים ומה שעות הפתיחה

כאמור מוזיאון (BODY WORLDS) נמצא במרכז העיר ברחוב הראשי דאמרק אשר מוביל אתכם ישירות מהתחנה המרכזית. אתם יכולים גם לעלות על טראם מספר 4 או 14 מהתחנה המרכזית ולנסוע שתי תחנות. 

שעות הפתיחה של מוזיאון (BODY WORLDS) הן החל מ 10:00 עד 19:00 המוזיאון פתוח כל ימות השבוע, מחיר של כרטיס כניסה למוזיאון יעלה לכם € 20.50 וכמובן שמומלץ להזמין כרטיסים מראש אתם יכולים לעשות זאת דרך אתר האינטרנט או לרכוש במקום עצמו. 

 

אהבת? נא לדרג!

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!