חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון החתולים באמסטרדם

The Cat Cabinet Amsterdam

אמסטרדם, עיר הבירה של הולנד היא אחת מהערים המתויירות, הראשיות והמעניינות בעולם. גם מבין הערים  המעניינות בעולם יש יותר מיוחדות ופחות מיוחדות ולכל עיר האופי שלה. אולם, אמסטרדם מושכת אליה אנשים מסוג מסוים, אנשים שאוהבים לשלב עולם פנטזמטי ציורי וקסום עם המציאות. 

לא רק שבירת הולנד נראית כמו בית בובות, היא גם משלבת בתוכה את האטרקציות הכי קסומות ומיוחדות (יש כאלה שיגידו הזויות) שאתם יכולים לחשוב עליהם. אחת מהחוויות המיוחדות הוא מוזיאון החתולים, מוזיאון שכולו מעין בית קסמים אשר מוקדש לחיה הנפלאה. אוהבי חתולים? מוזיאון החתולים ( The Cat Cabinet) הוא בדיוק בשבילכם!

מה רואים וחווים מוזיאון החתולים באמסטרדם ( The Cat Cabinet)

בתוך בית אשר נמצא במבנה מהמאה ה- 17 והצמוד לתעלת הרנגראכט, נמצא מוזיאון אומנות שמוקדש כולו לחתולים. המוזיאון ססגוני, רב גוני וטומן בחובו את יצירותיהם של האמנים הגדולים בעולם. 

אוהבים חתולים? מוזיאון החתולים באמסטרדם הוא בדיוק בשבילכם! להזמנת כרטיסים לחצו כאן

במוזיאון החתולים באמסטרדם תוכלו למצוא תמונות, כרזות, ציורים ופסלים, ספרים ותיאורים של סוגי חתולים שונים. בנוסף קיימת חנות מזכרות חתולית. בתוך הבית תמצאו שני חתולים ידידותיים במיוחד אשר מקבלים את פני המבקרים במחוות. 

הרעיון העומד מאחורי המוזיאון הוא הסקירה של חיית הפלא לאורך המאות השונות ודרך התרבויות השונות, באמצעות האמנות. אוהבי החתולים יכולים ללמוד המון מהאינפורמציה אשר מתגלה דרך יצירות אלה. בין  היצירות החתוליות תמצאו את יצירותיהם של רמברנדט, פבלו פיקאסו אנרי טולוז לוטרק.

בנוסף, המוזיאון הוא חגיגה לחובבי היסטוריה וינטאג'. המוזיאון עצמו מרוהט בספות וינטאג', וילונות ארוכים, עבודות עץ מהמאה ה-17 וה-18 וכמובן המבנה עצמו שהוא מבנה מחודש מהמאה ה-17.

מוזיאון החתולים באמסטרדם הוקם על ידי אחד מעשירי הולנד בשם בוב מייר אשר רצה להנציח את חתולו האהוב.

 

ביקור במוזיאון החתולים באמסטרדם (The Cat Cabinet)

ביקור במוזיאון החתולים באמסטרדם (The Cat Cabinet)

מה צריך לדעת על ביקור במוזיאון החתולים באמסטרדם (The Cat Cabinet)

מוזיאון החתולים באמסטרדם (The Cat Cabinet) פתוח כל יום בין השעות שתיים עשרה בצהריים לבין חמש אחר הצהריים למעט ימי שני. מחיר הכרטיס הוא עשרה יורו וכמובן שניתן להזמין כרטיסים דרך אתר האינטרנט או לקנות במקום.

אוהבים חתולים? מוזיאון החתולים באמסטרדם הוא בדיוק בשבילכם! להזמנת כרטיסים לחצו כאן

ניתן לבטל בחינם עד יום לפני הביקור בחצות. כתובת מוזיאון החתולים באמסטרדם היא Herengracht 497, 1017 BT, Amsterdam. רחוב זה נמצא במיקום מנצח של מרכז אמסטרדם וניתן להגיע למוזיאון בקלות בדרכים שונות. ניתן להגיע למוזיאון גם בקבוצות אך בהגבלה של עד שמונה אנשים.

לסיכום, מוזיאון החתולים באמסטרדם הוא ביקור חובה לכל חובב חתולים. מלבד היותו מוזיאון מבדר ויפה, ניתן ללמוד המון על החיה הקסומה דרך תרבויות השונות לאורך השנים.

 

אהבת? נא לדרג!

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!