חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול פסטורלי ושקט למבוגרים באמסטרדם – 3 ימים של חופש רגוע




אמסטרדם היא לא יעד רק לצעירים. גם למבוגרים יש יעדים ואטרקציות מדהימות באמסטרדם. מעוניינים בחופש רגוע, פסטורלי ושקט? הכנו עבורכם את היעדים המומלצים ביותר באמסטרדם וכל מה שאסור לכם לפספס בעיר!

יום ראשון:

יעד 1: Rijksmuseum – מוזיאון

חופשה רומנטית באמסטרדם

חופשה רומנטית באמסטרדם




10 שנים לקח לשפץ את הרייקסמוזיאום המלכותי והוא נפתח בשנת 2013. מוזיאון זה מתמקד בהיסטוריה ובאומנות מתקופת ימי הביניים ועד היום ומכיל אוסף מרשים של יצירות מופת רבות של ציירים בעלי שם עולמי.
ניתן להיות במוזיאון הענק כל היום ולשוטט בו, לכן כדי לכם לבדוק ולתכנן מראש באילו אזורים אתם תרצו לבקר.
תסתכלו על מפת המוזיאון בכדי לוודא שראית את כל יצירות המופת המפורסמות שחובה לראות.
התחילו את היום מוקדם, מומלץ 09:00-11:00 כי אחר כך פשוט המוזיאון הופך להיות עמוס במיוחד.

יעד 2: Vondelpark – פארק

נווה מדבר שקט באמצע העיר, במרחק של כמה רחובות מהרייקסמוזאום, תוכלו לראות פארק עצום המציע שטח ירוק מדהים וזה מושלם לטיול רגלי או עם אופניים לאחר סיור במוזיאון בבוקר.
בקיץ, בפארק מתקיימים קונצרטים באוויר הפתוח והם ממש חינם!
אנו ממליצים לכם ליהנות מארוחת צהריים נחמדה או סתם לשתות קפה או תה במסעדה הנקראת Blauwe Theehuis באמצע הפארק.

יעד 3: Van Gogh Museum – מוזיאון ואן גוך

מוזיאון ואן גוך כולל את האוסף הגדול ביותר בעולם של יצירות מאת ואן גוך. כמו כן, תוכלו לצפות במגוון פרטי אומנות בהשראת ואן גוך והם מיצג מעניין על חייו.
הקפידו להציץ ולהגיע גם לקומה השלישית, שבה תוכלו למצוא עבודות מפורסמות כמו מונה ליזה.
קנו כרטיסים באינטרנט ותוכלו להמנע מהתור על ידי הזמנה.

יעד 4: Museum Quarter – רובע המוזיאונים

חופשה פסטורלית בהולנד

חופשה פסטורלית בהולנד




כפי שהשם מרמז, רובע זה מוקף במוזיאונים החשובים ביותר של אמסטרדם (מוזיאון ואן גוך, Rijksmuseum, Stedelijk Museum), ומשמש כמרכז התרבות של העיר ומכיל עשרות מרכזי קניות ומסעדות. אנשים מתכנסים כאן כדי לשחק במשחקים וספורט על הדשא, לערוך פיקניק או משקאות, ופשוט לבלות עם חברים.אל תפחדו לשאול ולהצטרף לאחד ממשחקי ספורט: כל המרבה הרי זה משובח! מקום מפגש נהדר אם אתם מתכננים לבקר בעיר עם חברים שונים או להכיר אנשים הולנדיים ולהתערבב איתם.

יעד 5: Amsterdam Canal Cruises – שייט בתעלות של אמסטרדם

אנו ממליצים לכם לסיים את היום עם שייט רגוע בין התעלות היפות של אמסטרדם, ולהתפעל מהעיר מנקודת מבט ייחודית להפליא. אנו ממליצים לעשות את זה אחרי רדת החשכה, כאשר התעלות מוארים בצבעים מדהימים אשר יוצרים אווירה קסומה. מספר חברות מציעות הפלגות. תעשו השוואת מחירים ומבצעים מיוחדים לפני ביצוע ההזמנה. לקבלת חוויה מיוחדת נוספת, אתה יכול להוסיף לשיט ארוחת ערב מפוארת. חשוב לבדוק שהסיור יהיה בשפה שאתם תבינו – סיורים זמינים במספר שפות בלבד.

יום שני:

יעד 1: Begijnhof – מקום היסטורי

מקום זה הוא אוצר חבוי אמיתי. שטח אשר מוקף בתים הולנדיים צרים אופייניים לתקופה ישנה, חצר שלווה וציורית. תוכלו לקבל תחושה כאילו חזרתם לסוף שנת 1300 עם קהילה חצי נזירית. תוכלו לצפות בבית עץ מיוחד אשר הוא אחד העתיקים בעיר, שנבנה סביב 1420.

יעד 2: Flower Market / Bloemenmarkt – שוק הפרחים

מוזיאון ואן גוך בהולנד

מוזיאון ואן גוך בהולנד




זהו המקום המושלם לקנות מתנה או מזכרת! זהו שוק הפרחים הצף היחיד בעולם, ובנוסף מציע לכם לרכוש ולראות מגוון רחב של פרחים מרהיבים, ומבחר עצום של נורות, בשוק ייחודי זה מדובר בתענוג לכל החושים, מומלץ להגיע בעונות האביב והקיץ, כאשר יש עוד מה לראות ולהריח!

יעד 3: Anne Frank House – הבית של אנה פרנק

אנה פרנק ומשפחתה הצליחו להסתתר בבית זה במשך שנתיים לפני שהם התגלו ולאחר מכן נשלחו למחנות ריכוז. לאחר גילוי היומן של אנה פרנק הבית הפך למוזיאון שמספר את סיפורה של אנה ומשפחתה דרך תערוכה של מסמכים היסטוריים וסרטי תעודה. חוויה בלתי נשכחת ועמוקה לכל ישראלי ויהודי באשר הוא כאשר מגיעים לאסמטרדם.

יעד 4: The Jordaan – שכונה יפיפייה

במקור שכונה זו הייתה בעבר שכונת מעמד פועלים אבל היא כיום חלק בלתי נפרד מהעיר וכעת היא הצד היוקרתי שלו, ובו מסעדות רבות נהדרות, ברים אופנתיים. ומבנים מהממים.
שיטוט ברחוב דמוי המבוך שלה יספק לכם דרך מצוינת לקבל מושג מהי אמסטרדם האמיתית!

יעד 5: Red Light District – רובע החלונות האדומים

למרות שזה יעד שנוי במחלוקת, הוא בהחלט שווה ביקור. זה באמת מקום שונה מכל האחרים. זה לא רק בגלל בית הבושת והרבה החנויות ארוטיות הממלאות את האזור, אלא גם כי זה הוא אחד אזורים הוותיקים בעיר, עם פריסה מסורתית של מבנים מהמאה ה -14 ומס' רחובות ותעלות מדהימות. זכרו כי אסור לצלם את הנשים מאחורי החלונות המוארים באדום. נא לא להגיע עם ילדים!

יום שלישי:

יעד 1: De Oude Kerk – מקום היסטורי

מבנה זה הינו המבנה העתיק באמסטרדם אשר נחנך בשנת 1306 והוא עדיין בשימוש. מדובר בכנסייה ידועה מאוד בעולם ובעלת מאפיינים אדריכליים מהיפים שתראו כגון גובה וחלונות, קורת גג, מבנה העץ הגדול אשר מספק אקוסטיקה מצוינת.
לפני שאתם נכנסים אנו ממליצים לכם להעיף מבט מסביב ולראות את הניגודים החדים בין כנסייה למסעדות ולחלונות האדומים שהכל במקום אחד ויוצר דיסוננס מאוד גדול בתחושה. כמו כן, כל הכנסייה בנויה על גבי בית קברות ולכן הרצפה כולה מורכבת ממצבות. הכנסייה היא לא רק מקום דתי אלא מארחת מס' אירועי תרבות כמו קונצרטים.

יעד 2: Royal Palace Amsterdam – הארמון המלכותי באמסטרדם

הארמון נבנה בתחילה במאה ה -17 ע"י העירייה של אמסטרדם, הארמון המלכותי הוסב למעון עבור לואי נפוליאון (אחיו של נפוליאון), ונשאר ארמון אחרי שהאימפריה הצרפתית הגיעה לסיומה. ממוקם על יד כיכר דאם בלב העיר ועכשיו פתוח למבקרים. לא רק להעריץ את הארכיטקטורה היפה של הבניין המרשים הזה, אלא גם מדובר במבנים המייצגים רבות את ההיסטוריה בת מאות שנים, של העיר.

יעד 3: Leidseplein – כיכר ליידן

שווקים וחנויות מדהימות

שווקים וחנויות מדהימות

ממוקם בלב של העיר, כיכר תוססת המציעה מגוון רחב של מסעדות ומקומות בילוי רגועים. במהלך היום, ניתן לשתות על אחת הטרסות הרבות ולהתבונן בהערצה על הטריקים שבוצעו על ידי אמני הרחוב. מאוחר יותר בלילה, שהכיכר מתמלאת אנשים תוכלו ליהנות מאוכל טוב ומאווירה טובה בחוץ – אם אתה כבר ארזת את נעלי הריקוד או הספורט שלך, אתה מוזמן להצטרף למגוון אומני רחוב או להסתובב בין הברים השונים ומועדוני הריקודים בשלל סגנונות (גם למבוגרים מותר – קונצרטים, מחול, אופרה ועוד..)

יעד 4: Albert Cuyp Market – שוק פשפשים

כאשר מתקרבים לשוק, אתה נמשך פנימה על ידי הקולות הרמים של הסוחרים המתבדחים, אשר מנסים למכור את המוצרים שלהם. פתוח שישה ימים בשבוע, שוק הולנדי מסורתי זה מציע הכל החל מפירות וירקות טריים ועד לאלקטרוניקה וביגוד. מקום נהדר לנסות מזון הולנדי אותנטי כמו ההרינג המפורסם (או שאתה אוהב אותו או שונא אותו!) וכדי למצוא מזכרת מקורית. וחשוב לא לפספס ולאכול את המאכל הנפלא: Stroopwafels.

יעד 5: Heineken Experience – מוזיאון בירה הייניקן

הייניקן היא אחת הבירות הידועות בעולם עם כמעט 200 מבשלות ברחבי העולם, אך החברה החלה כעסק משפחתי קטן בשנת 1864 בהולנד. כדי ללמוד על היסטוריה של הייניקן ולטעום מוצרים של החברה צאו לסיור במבשלת הבירה.. מומלץ במיוחד.

יעד 6: Concertgebouw – הקונצרבטוריום

תוכלו לסיים את היום שלכם על ידי השתתפות בקונצרט במקום היפה הזה. מקום בעל שם עולמי עבור האקוסטיקה המדהימה שלו, אולם קונצרטים זה מארח חלק מהאמנים והמוסיקאים הבינלאומיים המוערכים ביותר. לא חייבים לשלם כסף על מוזיקה טובה.. קונצרטים חינם מוצעים לעתים בצהריים, בדרך כלל בימי רביעי.
אם אתה רוצה להסתכל מאחורי הקלעים, יש סיורים מודרכים זמינים עם הזמנה מראש.
אנו ממליצים לכם ליהנות מארוחת ערב טעימה במסעדת הקונצרבטוריום, באולם מירור.

5/5 - (3 votes)

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!