חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סירת הפנקייקים אמסטרדם

Pancake Boat and cruise Amsterdam

אמסטרדם בירת הולנד ידועה כאחת הערים הראשיות והמעניינות בעולם. לא סתם הדבר, אמסטרדם היא מיוחדת ויוצאת דופן ביחס להרבה ערים גדולות וכל מי שחשיבתו יוצאת קצת אל מחוץ לקופסה, ירגיש בה בבית. בהמשך לכך, אמסטרדם מציעה אטרקציות יוצאות דופן לתיירים. אחת מהאטרקציות האלה הוא שייט למבוגרים ולילדים כולל פנקייק Pancake Boat and cruise Amsterdam בסירה לאורכו של נהר האיי ג'יי (IJ). מה זה שייט בספינת פנקייק? הסבר בהמשך הכתבה.

מה רואים ועושים בשייט בסירת הפנקייק Pancake Boat and cruise Amsterdam

כל יום הוא יום הפנקייק בהולנד ואמסטרדם מזמינה אתכם לארוחה שלמה של פנקייקים, תוך כדי שייט של שעה ורבע, לאורך נהר האיי ג'יי (IJ) שיוצא מחלקה הצפוני של אמסטרדם. 

אוהבים פנקייק? שייט בסירת הפנקייק באמסטרדם אטרקציה מעולה וטעימה להזמנת כרטיסים לחצו כאן

פנקייק מושלם בשייט בסירת הפנקייק

פנקייק מושלם בשייט בסירת הפנקייק

הפנקייקים ההולנדים  ידועים בטעמם העשיר, עדינים יותר מהאמריקאים ועגולים יותר מהקרפ הצרפתי. אבוא מבטיחים לכם שתלקקו את האצבעות מהפנקייקים עם מגוון התוספות העשיר שאנו מציעים. הקונספט הוא אכול כפי יכולתך. בין התוספות המוצעות גבינה הולנדית, פירות, שוקולד, ריבה, בייקון ועוד. הארוחה אינה כוללת שתיה.

זה לא הכל…בשייט למבוגרים ולילדים כולל פנקייק (Pancake Boat and cruise Amsterdam), מוקדש חלק שלם בסירה הכולל משחקים, בריכת כדורים ופינת ציור וצביעה כך שאתם המבוגרים תוכלו ליהנות משייט ופנקייקים והילדים יוכלו ליהנות ממשחק ופנקייקים.

השייט עובר דרך נקודות תצפית חשובות על אמסטרדם וניתן לראות את השתנות העיר אמסטרדם לאורך השנים דרך הבניינים הוותיקים והישנים לצד הבנייה החדשה והמודרנית.

מה צריך לדעת על שייט בסירת הפנקייק Pancake Boat and cruise Amsterdam

מחיר הכרטיס שייט למבוגרים ולילדים כולל פנקייק הוא עשרים אירו בהזמנה אונליין כאשר בקניה במקום תשלמו שני יורו יותר. השייט עורך כשעה ורבע ויוצא מנקודת האיסוף (Pancake Boat Amsterdam)

Ms. van Riemsdijkweg 33, 1033 AD, Amsterdam שבצפון אמסטרדם.

חשוב להגיע כרבע שעה לפני השעה הנקובה בהזמנה. הסירה מונגשת לבעלי נכויות פיזיות אך השירותים אינם מונגשים. ניתן לבטל חינם עד עשרים וארבע שעות לפני השייט. במידה והזמנתם דרך האתר יש להראות בכניסה את הכרטיס דרך הסמארטפון.

אוהבים פנקייק? שייט בסירת הפנקייק באמסטרדם אטרקציה מעולה וטעימה להזמנת כרטיסים לחצו כאן

הסיור מועבר בשפה ההולנדית והאנגלית על ידי המדריכים ועורך כשבעים וחמש דקות (שעה ורבע). לאורך השייט תוכלו לאכול פנקייקים כפי יכולתכם עם מגוון רחב של תוספות מלוחות ומתוקות. בנוסף, ישנן אופציות ללא גלוטן וללא לקטוז.

מתחם הסירה כולל את שולחנות האירוח, מרחב לתצפית וחלק מיוחד בספינה לילדים עם בריכת כדורים, משחקים ופינת ציור וצביעה.

 

 שייט בספינת פנקייק

שייט בספינת פנקייק

אהבת? נא לדרג!

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!