חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רובע סכוונינגן הנמצא בדן האג - מה יש לעשות שם, אטרקציות,מסעדות מומלצות,מתי להגיע,רחובות מרכזיים ועוד

רובע סכוונינגן הנמצא בדן האג מפורסם בחולות הזהב שלו, בנופים מדהימים ואטרקציות רבות בסביבת חוף הים, הרובע מקיף מחצית מקו החוף של דן האג בצד המערבי של העיר. 

אף על פי שהרובע מנוהל על ידי עיריית דן האג, רובע חוף סכוונינגן מרגיש כעיר בפני עצמה. זהו כפר דייגים לשעבר, שאוכלס באמצע המאה התשע עשרה, במשך השנים סכוונינגן  הפכה להיות אתר נופש על חוף הים ומאז זהו יעד פופולרי בקרב תיירים ומטיילים. 

כיום אתם יכולים למצוא ברובע סכוונינגן , מוזיאונים ואתרים היסטוריים וכמובן את אחד החופים הבתוליים ביותר בהולנד, אספנו עבורכם מידע חשוב ומעניין על טיול ברובע סכוונינגן הנמצא בדן האג

המקום המושלם לנופש בהולנד רובע סכוונינגן
המקום המושלם לנופש בהולנד רובע סכוונינגן

אטרקציות ברובע סכוונינגן דן האג

החופים המפורסמים של רובע סכוונינגן – אין בכלל ספק האטרקציה העיקרית של רובע סכוונינגן אלה הם חופי הים, חוף רובע סכוונינגן מקיים את כל מה שהייתם מצפים למצוא באתר נופש על חוף הים. החוף משתרע על פני ארבעה קילומטרים של קו חוף עטוף בחול זהוב.

תוכלו למצוא באזור החופים מגוון אטרקציות של ספורט ימי כמו למשל, גלישת גלים, גלישת רוח, קיט בורד ועוד, מעל לחופים תוכלו לשבת באחת המסעדות או הברים שנמצאים על טרסות ומעניקות נוף מדהים אל עבר הים.

עולם הים של סכוונינגן  (SEA LIFE Scheveningen) – זוהי אחת האטרקציות המומלצות ביותר כאשר אתם נמצאים באזור של סכוונינגן עם הילדים, עולם הים מכיל בעלי חיים ימיים מכל הסוגים, תוכלו לראות במקום כרישים נדירים, דגים יוצאי דופן ועוד סוגים של בעלי חיים נדירים ומופלאים.

אחת האטרקציות של עולם הים היא האכלת בעלי החיים ופינת הליטוף הימית, יש כמה פעמים ביום שמאכילים את בעלי החיים ואת הכרישים ואזור בו אתם יכולים ללטף דולפינים, 

אל תוותרו על כלוב המציאות המדומה בה אתם יכולים להתקרב לכרישים בצורה שלא הייתם יכולים לעשות במציאות.

סיור ברכבת התיירים החשמלית – (Hop-on Hop-off Tourist Tram) – אחת הדרכים הטובות ביותר להכיר את הרובע זה באמצעות רכבת התיירים החשמלית העוברת בכל היעדים החשובים של העיר, כרטיס הנסיעה ברכבת יעלה לכם 15 יורו ואתם יכולים לעלות ולרדת בכל אחת משש עשרה התחנות במשך כל היום.

מסעדות וברים ברובע סכוונינגן דן האג

בהתאם לעיירת נופש יש ברובע סכוונינגן הרבה מסעדות מעולות, רוב המסעדות והרים נמצאים לאורך החופים אך לא כולם נמצאים רק שם, תוכלו למצוא מגוון גדול של מסעדות המגישות אוכל מכל רחבי העולם,.

מסעדת מזה (Meza) מציעה תבשילים לבנונים המסעדה נמצא באזור החוף פתוחה עד השעות המאוחרות של הלילה, בונבון אטלייר (Bonbon-Atelier) אם אתם רוצים קינוח מעולה תוכלו למצוא במקום את השוקולדים הטובים באזור בהחלט מקום שכדאי לעצור בו.

אחת המסעדות הטובות ביותר ברובע סכוונינגן היא מסעדה אינדונזית הנקראת טוקו דיאן בקלות (easily Toko Dian). האוכל שלהם אותנטי, שהומלץ מבקרים רבים שביקרו במקום. האוכל מתובל מאוד במחירים סבירים. אם אתם מעוניינים לאכול אוכל הולנדי מסורתי, לכו לסימונס הרינג (Simonis for herring) שם תוכלו לאכול דגי הרינג טריים.

הברים הטובים ביותר ברובע נמצאים באזור הים, פסנתרים משוגעים (Crazy Pianos) זהו בר שמבוסס על נגינת פסנתר ואתם אפילו יכולים להצטרף לשירה, אם בא לכם בר באווירת חוף ים בהוואי בקרו באלוהה זהו בר המעוצב בסגנון הוואי ומנגן מוזיקה בהתאם ומגיש קוקטיילים מיוחדים.

אחת הדרכים לחוות את רובע ואת החופים שלו היא לעשות פיקניק על חוף הים, אתם יכולים למצוא סופר שנקרא אלברט היין שם תוכלו לקנות את המצרכים במחירים ממש טובים לבלות את הערב בחוף הים, בימי הקיץ השמש שוקעת רק בסביבות עשר בלילה כך שאתם יכולים לנצל את היום ולראות את אחת השקיעות היפות בעולם.

אטרקציות ברובע סכוונינגן דן האג
אטרקציות ברובע סכוונינגן דן האג

שאלות ותשובות בנוגע לרובע סכוונינגן הנמצא בדן האג

אם אתם מגיעים מאמסטרדם אתם צריכים לקחת רכבת לדן האג, משם זוהי נסיעה נוספת של רבע שעה לרובע, הדרך הטובה ביותר היא באמצעות טראם מספר 9 מדן האג סנטרל.

על אף שרובע סכוונינגן זוהי עיירת נופש המתבססת על חופי הים יש מה לעשות באזור כל ימות השנה, התקופה האידיאלית ביותר לבקר באזור היא בחודשי הקיץ, החל מיונ עד ספטמבר.

בוודאי, יש המון מה לעשות עם ילדים באזור כך שמואד מומלץ להגיע איתם, אתם יכולים ליהנות ממגוון גדול של אטרקציות מדהימות.

כן יש כמה מלונות ברמות שונות, שימו לב בתקופת השיא יהיה לכם למצוא מקומות וגם המחירים יהיו יקרים באופן יחסי, לכן מומלץ להזמין מקום באחד המלונות כמה זמן שאתם יכולים מראש.

שמו של הרחוב הראשי של רובע סכוונינגן  הוא ג'וריאן קוקסראט (Jurriaan Kokstraat)

5/5 - (5 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!