חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון בית רמברנדט

The Rembrandt House Museum

אחת הדמויות המזוהות ביותר עם העיר אמסטרדם זהו הצייר והאמן רמברנדט, כיום אתם יכולים למצוא בעיר את כיכר לכבודו ואזור שלם שנקרא על שמו שתוכלו למצוא בו גם מוזיאון העוסק ביצירותיו.

הצייר המאסטר רמברנדט ואן ריין, ניהל את הסטודיו לציור הגדול ביותר בהולנד אך הסיפור שלו נגמר באופן טרגי כאשר הוא איבד את כל רכושו ופשט את הרגל. האמנות של רמברנדט היא יוצאת דופן ועד היום אין יותר מדי אמנים שהגיעו לרמה שלו והצליחו ליצור יצירות אמנות ברמה כל כך גבוה שזכתה לכל כך הרבה פרסום בכל העולם.

מוזיאון הבית של רמברנדט (The Rembrandt House Museum) אשר שופץ רק לאחרונה ושוחזר להפליא, מכיל אינספור יצירות, חפצים שהיו קיימים בתקופתו של רמברנדט ואפילו כלי בית יומיים שהיו שייכים לו. 

רוצים לבקר בבית של רמברנדט באמסטרדם? לרכישת כרטיסים למוזיאון רמברנדט לחצו כאן

מה יש לראות ב(The Rembrandt House Museum)

מוזיאון רמברנדט מכיל אינספור יצירות אמנות של האמן, רמברנדט עצמו גר ועבד בבית היפהפה הזה באמסטרדם שהיום משמש מוזיאון עליו, לרמברנדט היה תחביב לאסוף[ צדפים והוא באמת אסף טונות מהם. 

בית רמברנדט מחזיק כיום פחות או יותר בכל אוסף הציורים של רמברנדט וגם את רוב רכושו ואת האוסף הפרטי שלו, זהו אוסף אותנטי של קסדות צבאיות ונשק רומאי וכמובן, כמות בלתי נתפסת של צדפים, בית רמברנדט עוצב מחדש עם ריהוט, חפצי אמנות וחפצים עוד מהמאה השבע עשרה, מומלץ לטייל בבית ולהרגיש את עולמו של הצייר המוכשר.

רמברנדט היה הרפתקן והוא הנציח הרבה מהדברים שקרו לו בחיים, אתם יכולים להתרשם מאוסף מדהים של ציורים המתארים מצבים בצורה יוצאת דופן, זהו אחד המוזיאונים שכל אחד יכול להנות בהם ולמצוא לעצמו יצירה שהוא מתחבר אליה גם אם אמנות זה לא הדבר שהכי מדבר אליו.

רוצים לבקר בבית של רמברנדט באמסטרדם? לרכישת כרטיסים למוזיאון רמברנדט לחצו כאן

מוזיאון בית רמברנדט

מוזיאון בית רמברנדט

מוזיאון רמברנדט (The Rembrandt House Museum), איך מגיעים, שעות פתיחה ומחיר

מוזיאון רמברנדט פתוח כל ימות השבוע מלבד יום שני בין השעות עשר בבוקר עד שש בערב, כתובת המוזיאון היא, Jodenbreestraat 4, 1011 NK, Amsterdam, התחבורה הציבורית שמגיעה לאזור היא המטרו ואתם יכולים לעלות על מספר, 51, 53, 54 אשר יוביל אתכם עד המוזיאון, אם אתם מעוניינים ללכת ברגל זהו מרחק של פחות מרבע שעה הליכה מהתחנה המרכזית.

מחיר הכניסה למוזיאון רמברנדט (The Rembrandt House Museum) הוא €15.00, מומלץ להזמין כרטיסים מראש, דרך האתר או באחת הנקודות מידע לתיירים בעיר שמוכרות כרטיסים לאטרקציות באמסטרדם.

 

אהבת? נא לדרג!

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!