חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אפטלינג (Efteling) רכישת כרטיסים בהנחה

רוצים ללכת עם הילדים ללונה פארק בהולנד? אפטלינג (Efteling) הוא בדיוק האטרקציה! פארק שעשועים ענק וקסום.

אפטלינג הינו פארק דמיוני שמבוסס על אגדות עתיקות שבו יש סיפורים מרתקים, טיולים מעבר למציאות וזה ממש חוויה לכל המשפחה לגדולים ולקטנים..כולל רכבות הרים, רכבות שדים, גן שעשועים, בתים רדופים, ממלכות קסומות, סירות, ועוד מתחמים מדהימים.

אפטלינג אחד הפארקים הפופולאריים והעמוסים ביותר באירופה, וקוראים לו דיסנילנד לייט..כי אפטלינג ממש המתחרה של דיסנילנד בכל אירופה.

הפארק נפתח בשנת 1952 והוא האטרקציה הכי טובה בהולנד עם מעל ל-50 אטרקציות בתוך הפארק.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים לאפטלינג (בהנחה)

כתובת: Europalaan 1, 5171 KW, Kaatsheuvel

ילד מעל גיל 4 מחויב בכרטיס.

מוזמנים לשריין לעצמכם כרטיסים לפארק אפטלינג הולנד – הלונה פארק הכי מטורף שיש בהולנד ובאירופה:

 

פארק אפטלינג – מה צריך לדעת?

מי שמגיע לביקור בהולנד – ואפילו בבלגיה – חייב לשמוע על פארק אפטלינג. זהו אחד הפארקים המוכרים והאהובים ביותר באירופה. ביבשת שבה התחרות קשה – בכל זאת, יורו-דיסני לא מאוד רחוק – זה בהחלט אומר הרבה.

פארק שעשועים מהפופולריים והמובילים באירופה על 720 דונם, שנפתח ב-1952 ומיועד לילדים ולמבוגרים כאחד. הפארק נמצא 110 ק"מ מאמסטרדם (כשעה וחצי נסיעה), בדרום הולנד, ליד גבול בלגיה.
בנוסף למתקנים הרגילים אפשר למצוא כאן טיול בארץ האגדות (במתקן פאטה מורגנה, דרומוולאכט וקרנבל פסטיבל), שודדים וגנבים, רכבות הרים (במתקנים פגסוס, פיטון וגול רוק, בובסלד), שיט בסירת פיראטים או באבובים (במתקנים פיראנה וגונדולה), מבוך (במתקן דולף מאז) בית מכושף (מתקן ווילה וולטה), ופגודה תאילנדית המתרוממת לגובה 45 מטרים, וממנה רואים את כל הפארק. בסתיו ובחורף יש הצגות בידור והחלקה על הקרח, וחלק מהמתקנים שפועלים בקיץ נסגרים.
יש כרטיסי הנחה למשפחות, מועדי הכניסה משתנים (יש להתעדכן באתר הפארק), בקיץ זמני ההמתנה ארוכים, היציאה לא באותו מקום של הכניסה. השילוט בהולנדית בלבד. החניה מאד גדולה, ובתשלום.

דרך הגעה
אוטובוס: קו 181 מ-Hertogenbosch, קו 182 מ-Tilburg.
רכב: מכביש A27 לכיוון Kaatsheuvel, ושם בכביש N261.
טלפון
+(31)-41-6288111
פקס
+(31)-41-6288488
דוא"ל
informatie@mail.efteling.nl

פארק אפטלינג

 פארק אפטלינג הוא פארק שעשועים, לונה פארק, שנבנה כולו בקונספט של אגדות, מעשיות וסיפורי עם. מעבר למתקנים עצמם – שהם שווים בהחלט – העיצוב שלהם הוא מה שמייחד כל כך את הפארק. כל מתקן מבוסס על אגדה אחרת, ומעוצב לפיה. אפשר לראות בפארק אגדות מקומיות, כמו ההולנדי המעופף, וגם מעשיות מוכרות יותר מכל רחבי אירופה – כמו שלגייה ושבעת הגמדים, היפיפייה הנרדמת ועוד. בפארק יש שפע של דמויות מעוצבות, טרולים כעורים, פיות מקסימות, ודמויות נוספות מאגדות שכולנו גדלנו עליהן.

במקור, הפארק נפתח בשנת 1935 על ידי שני כמרים, שהיו מעוניינים בפארק ספורטיבי. בעת הפתיחה, הפארק היה מורכב בעיקר ממגרשי ספורט שונים: טניס, כדורגל, כדורסל ואפילו בריכה שחייה. עם השנים הוחלט לפתוח במקום אזור המיועד לסיפורי אגדות – אזור שהפך למוקד המרכזי ביותר של הפארק. הפאר הלך והתפתח, זנח את תחום הספורט ופנה לכיוון מתקני קונספט. לפני כמה שנים זכה הפארק בתואר הפארק הטוב ביותר בעולם – ולא בכדי.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים לאפטלינג

נכון להיום, מתחם אפטלינג משתרע על פני 10 דונם – שטח גדול ביותר, לכל הדעות. בתוך המתחם פועלים 37 מתקנים שונים – מתוכם 6 רכבות הרים ייחודיות, ושני מתקני מים שונים. הביקור בפארק מתאים במיוחד למשפחות: יש בו אזור קטנטנים, המדגיש את העיצוב ואת הדמויות הססגוניות. במתחם הגדולים ניתן למצוא מתקנים מפחידים יותר, שימלאו את הגוף באדרנלין ויוציאו מכל אחד צווחות שמחה.


 מתקנים עיקריים בפארק

 כאמור, יש בפארק מגוון עצום של מתקנים שונים. הנה סקירה של הבולטים והמוכרים ביניהם, אבל בהחלט לא היחידים:

טירת הרפאים – הבית רדוף הרוחות הגדול ביותר באירופה. בתוך הטירה ניתן לפגוש בשלל דמויות מצמררות ומפחידות, בליווי מוזיקה מהאגדות. טירת הרפאים פתוחה בעיקרון לכל הגילאים, אבל מומלץ להפעיל שיקול דעת בעת הכניסה. לילדים קטנים או ילדים חששניים, הטירה עלולה שלא להיות חוויה חיובית.

ספינת הרפאים– ספינת פיראטים עצומה, שבעודכם יושבים עליה תבצע סיבובים מהירים ועצומים באוויר. מתאים רק לחובבי האדרנלין, שנהנים להיות תלויים במהופך.

פיית'ון– רכבת הרים ותיקה, שפועלת החל משנת 1981. מאז נפתחו כמובן רכבות הרים משוכללות ומפחידות יותר, אבל היותה של הרכבת כל כך ותיקה ופורצת דרך לזמנה הופכים אותה לאטרקטיבית עד היום. בנסיעה במהירות של 52 קמ"ש, הנמשכת מעט פחות משתי דקות, הרכבת עוברת מקטעים של מסילה מסתלסלת, לופים צמודים, פניות חדות ועוד.

תיאטרון אפטלינג– מעלה כארבע הצגות מדי יום, הפתוחות בחינם למבקרים. בתיאטרון אפשר לראות הופעות ריקודים, מוזיקה, הצגות קצרות, מופעי קוסמות ועוד. המופעים עצמם מועברים בשפה ההולנדית בלבד, אבל זה בהחלט לא נורא. מפעילי התיאטרון מודעים לכך שרבים מהמבקרים בפארק אינם מקומיים ואינם דוברי הולנדית, ומתאימים את ההצגה כך שתתאים גם למי שאיננו מבין את הנאמר בה.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים לאפטלינג

אזורי הפארק

 הפארק מחולק לארבעה אזורים שונים ונפרדים: עולם הפיות, עולם המסעות, עולם ההרפתקאות והעולם האלטרנטיבי. לכל מתחם בפארק יש קונספט שונה, והוא מותאם לגילאים שונים.

  •         עולם הפיות מותאם במיוחד לילדים צעירים ולמשפחות. מעוצב באופן מוקפד במיוחד על פי סיפורי אגדות.
  •         עולם ההרפתקאות הוא המתחם האקסטרימי יותר, בו ניתן למצוא את רכבות ההרים והמתקנים המפחידים.
  •         עולם המסעות – מגוון מתקנים נוסעים במהירויות שונות. קרוניות איטיות הנוסעות בין דמויות שונות, רכבת הרים מהירה שנוסעת בחשיכה, קרוסלה מסתובבת, מבוך צומח ועוד.
  •         העולם האלטרנטיבי, בו אפשר לראות הקרנת סרט תלת ממד העוסק בטבע ובחי, טירת הרפאים, שייט באבובים ועוד.

 הפארק הטוב ביותר בעולם – ואחד הטעימים שבהם

 בפארק פועלות מגוון מסעדות ודוכני אוכל. חלק מהמקומות מציעים אוכל מקומי ואותנטי, אולם חלק מציעים מנות בינלאומיות יותר, המוכרות יותר לחיך הישראלי. מבין המסעדות המקומיות, כדאי במיוחד להגיע למסעדת הפנקייקים. במסעדה ניתן לאכול פנקייקים מלוחים הולנדיים, בתוספת נקניק וסירופ מלוח, או פנקייקים מתוקים עם דובוני גומי ואבקת סוכר. בדוכנים השונים ניתן למצוא מגוון רחב של מאכלים: דוכן תפוחי אדמה, פירות חתוכים, אוכל תורכי, שווארמה בפיתה, סופגניות וכו'.

מומלץ מאוד להצטייד באוכל לפני הביקור באפטלינג, נוסף על הארוחה במסעדות או במקומה. סנדוויצ'ים, פירות וירקות, חטיפים והרבה מים יכולים להפוך את החוויה לנעימה יותר, ולמנוע כרכורי בטן של רעב או צמא.

 אפשרויות לינה באפטלינג

ניתן להזמין מקום לינה השייך לפארק האפטלינג, וללון ממש בסמוך לו. הפארק מציע שלוש אפשרויות שונות: מלון רגיל הכולל ארוחת בוקר דשנה, מלון דירות המציע מטבחים מאובזרים, וכן ווילות פרטיות לאירוח קבוצות גדולות יותר. לינה באתר כוללת בתוכה כניסה חופשית לפארק, ואפשרות לכניסה מוקדמת, לפני שיתר המבקרים מורשים להיכנס.

 אפטלינג – כל מה שצריך לדעת

 בפארק אפטלינג, שעות פתיחה הן דבר גמיש מעט המשתנה על פי עונות השנה. בחודשי הקיץ הפארק פתוח בכל יום בין השעות 11:00-20:00. בחודשי החורף, בין נובמבר לפברואר, הפארק פתוח בימי השבוע בין השעות 11:00-18:00, ובסופי השבוע (שבת-ראשון) בין השעות 11:00-19:00.

הפארק ממוקם בדרום הולנד סמוך לגבול הגרמני, שעה ורבע נסיעה מאמסטרדם. לפארק אפטלינג כתובת מורכבת במקצת: Europalaan 1, 5171 KW Kaatsheuvel. עם זאת, קל מאוד להגיע למקום בעזרת השילוט הנוח. כרטיסי כניסה לאפטלינג עולים כ-40 יורו לאדם, כשבקיץ מחירם עולה מעט ל-42 יורו. התשלום הוא תשלום מלא מגיל שלוש ומעלה, פעוטות צעירים יותר פטורים מתשלום.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים לאפטלינג

 טיפים נוספים לביקור באפטלינג

 מומלץ מאוד להקדיש לאפטלינג בין יום שלם אחד ליומיים. אם בחרת להקדיש לו יום אחד, אין טעם לנסות להספיק את כל המתקנים – הדבר רק יפגום בחוויה. בימי הקיץ, חשוב מאוד להגיע לפארק מצוידים במים, כובע וקרם הגנה יעיל. השמש בהולנד אמנם איננה קופחת, אבל החום והמרחקים הגדולים בפארק עלולים לגרום להתייבשות. מומלץ להימנע מהגעה אל הפארק ביום גשום. הפארק אמנם פעיל במהלך גשם – ואפילו שלג – אבל מרבית המתקנים בו אינם מקורים, ועלולים להיסגר בגשם. בעת הכניסה לפארק עם ילדים, מומלץ לקבוע מיקום בולט ומרכזי בו נפגשים במידה ומישהו הולך לאיבוד. בפארק רחב ידיים עם כל כך הרבה אטרקציות, התרחיש הזה בהחלט אפשרי.

הביקור באפטלינג הוא אחת החוויות הטובות והפופולריות ביותר שיש להולנד להציע – ויש לה הרבה מבחר. ביקור בפארק הקסום הזה יספק לכל המשפחה שעות של הנאה וכייף, ובהחלט יישאר אתכם לעוד זמן רב.

4.8/5 - (15 votes)

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!