חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הולנד למשפחה עם ילדים שומרי כשרות כולל יום הולדת באפטלינג

וואו. איזה טיול. פעם ראשונה עם הילדים בחו״ל והיעד היה מושלםםם!
בכ״מ עכשיו במטוס חזרה וזה הזמן שלנו להחזיר לקבוצה בטיפים 😊 (שימו לב הפוסט נוצר מתובנות שלנו, לקחים שלנו, והטיפים נוגעים למהלך הטיול שלנו!)
1. זוג + 2 (בן 3 ובת שנה), דתיים, טסנו דרך חבילה (בכלל מאוד נוח שיש חבילה ומונע כאב ראש.. טיסות, מלון, רכב, כניסה לאפטלינג. הכל טיקטק).
2. צימר- לנדל קולדנהוב- מקום מושלם! רגוע, נעים, שקט, מצוייד, נקי. אנחנו מאוד ממליצים להכיר את המקום שלכם ולאו דווקא להתרוצץ.. יש תמיד הפעלות ובידור, טבע מסביב (עשינו בשבת טיול ארוך מאוד ועוד לא הכרנו כלום שבת יצאה 10:20).
3. אוכל- לא קנינו שום ג׳אנק, רק מצרכים (כשרים) כל בוקר במכולת של הלנדל והכנו בעצמנו: לחם טרי, ירקות פירות, גבינת פילדלפיה, מיץ תפוזים כל בוקר (ממלאים לבד ממכונה שסוחטת- הבקבוק הירוק, בכל הולנד. אל תצאו פיתה כמוני לקחתי בקבוק ריק 😂), ומה שהבאנו איתנו ועוד הכנו בצימר המדהים.
4. שבת- נסענו לאמסטרדם ביום שישי לקנות אוכל מוכן וקצת להסתובב בשוק. קנינו ברימון, אוכל מוכן ומצרכים כשרים, נחמד. קנינו די הרבה, לא באמת צריך להשתגע.. חיממנו בשישי לפני כניסת שבת והיתה ארוחת ערב חמה, ובשבת עצמה שניצלים (לא חמים), חלות, סלטים וכו.. הפלא ופלא, אפשר להסתדר בלי פלטה (חבל להשכיר סתם יקר וגם צריך להחזיר 14 יורו ו50 פיקדון. בית חבד ורימון משכירים). אפשר לקנות מיץ ענבים שם.
5. דלק ורכב- דרך התדלוק בהולנד- קודם מכניסים הפיה, מתדלקים, ואז ניגשים פנימה לתחנה לשלם. מומלץ להביא מתקן לפאלאפון לוויז, אנחנו קנינו בתחנת דלק (10 יורו). שימו לב שאין גלגל רזרבי לפעמים, רוב הרכבים הם סטיישנים וזה פצצה. וגם ידניים כמובן.
6. מזג אוויר- פשוט להביא משהו ארוך שיהיה בתיק.. מטרייה קנינו שם בעת הצורך. לא להיבהל מגשם זה מונסונים חולפים או מקסימום יושבים בבית קפה ארופאי לשוקולטה חמה.. הגשם זה חוויה לילדים במיוחד שבארץ ככ חם.
7. כיוון שאנחנו טיילנו עם ילדים קטנים עוד המלצות אחרונות קטנות להורים כמונו: טיטולים וקניות רלוונטיות קנינו שם בסופר הגדול, כסאות תינוק בחברת השכרה (נויה דאגו לנו בחבילה), היה לנו לול קמפינג בחדר, יש הרבה דבורים ועכבישים- להצטייד בהתאם, מומלץ להוריד סרטונים של סמי הכבאי שיהיו באייפונים שיעבוד גם כשאין אינטרנט, למי שיש כזה מחזיק סמאראפון למושב האחורי.. יעיל מאוד.
8. בקיצור- הולנד יעד מושלם עם ילדים ובכלל! ממליצים לזרום עם הטיול שלכם.. לא תמיד מה שמתאים לאחרים מתאים גם לכם. זה רק מה היה לנו. ובכללי לא לנסות לרוץ ולהספיק.. אטרקצייה אחת ביום היה לנו בול.

9. הנחת יום הולדת באפטלינג 🎂 – מורה נבוכים (ונבוכות).  אפשר להשתמש במהלך חודש יום ההולדת ועוד שבועיים אחרי אותו חודש. 

את הכרטיס רוכשים אונליין – פרטים כאן בלחיצה!
קודם כל, הנוהל בנושא השתנה לא מזמן ואין יותר פרומוקוד birthday. מה כן יש?
אם תכננתם אפטלינג ולאחד מכם יש יום הולדת בתקופת הביקור אז זכיתם וזה מה שצריך לעשות –
ראשית, יום הביקור המתוכנן חייב להיות יום כלשהו במהלך החודש בו חל יום ההולדת + 15 יום אחכ.
לדוגמה – אם יום ההולדת שלי הוא ב 24.08 (והוא אכן כך… 😎) אז אוכל לבקר מ- 01 לאוגוסט ועד 15 לספט'.
1. נרשמים לניוזלטר של אתר הפארק *עד* ה-14 לחודש שלפני חודש יום ההולדת ורושמים בפרופיל את השם ותאריך יום ההולדת של המבקר החוגג.
2. בסוף החודש הקודם לחודש יום ההולדת תקבלו למייל קוד קופון אישי להזנה בעת רכישת הכרטיסים און ליין. הקוד יקנה לכם 25% הנחה על *כל* הכרטיסים שתקנו – מינימום 2 ומקסימום 6 כרטיסים.
3. את הכרטיסים שרכשתם תקבלו במייל לאחר הרכישה, יש להדפיס ובהגעה לפארק לגשת לקופה ייעודית לבעלי כרטיסים *ולא* לקופות הרגילות.
הבהרות –
לא מקבלים כרטיס מקבלים 25 אחוז הנחה לכרטיס
לא תמיד זה ברור אם ההרשמה שלך ניקלטה יש לשלוח אימייל לבדוק או דרך הדף שלהם בפייסבוק בצ'אט עונים תוך יום.
כל אדם שיש לו יום הולדת רשאי לקנות 2-6 כרטיסים בהנחה. אם יש כמה כאלה אז תוכלו לקנות יותר כרטיסים… לא לשכוח להביא דרכון כהוכחה ובעל השמחה חייב להיכנס איתכם.
מספיק שנרשמת עם תאריך יום ההולדת אבל בתנאי שנרשמת עד ה 14 לחודש שלפני חודש יום ההולדת.
את הכרטיסים חובה לקנות באתר אינטרנט שלהם, אחרי קבלת הקופון.
1. שימו לב שצריך להגיע לפארק עם דרכון כי תתבקשו להוכיח יום הולדת.
2. ילד (או מבוגר) יום ההולדת חייבים להיות אחד מהמבקרים. כלומר לא הסבתא שנשארה בארץ.
3. לצערי ההנחה לא רלוונטית ל- 4 מלונות השייכים לאפטלינג אלא רק לפארק עצמו.
4. רלוונטי לא רק לילדים – גם יום הולדת למבוגר נחשב וגם יום הולדת לילד שעדיין לא חייב בכרטיס (כלומר קטן מ 4 שנים).
5. הקופון רלוונטי *רק* להזמנת כרטיסים באתר האינטרנט של הפארק ולא יתקבל בקופת האתר.
6. לא ניתן להשתמש באותו קופון יותר מפעם אחת, אין כפל מבצעים וכו' וכו' הרגיל…
7. שימו לב שהרבה פעמים המייל עם הקופון מגיע לספאם ואז מפספסים אותו.
אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!