חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טחנות הרוח זאנסה סכאנס

Amsterdam Windmill Tour: Boat Trip to Zaanse Schans

כאשר מבקרים באמסטרדם לוקחים בחשבון שיש אינספור אטרקציות מדהימות, אך הולנד היא לא רק אמסטרדם ויש בה כל כך הרבה מה לעשות ולראות שזה פשוט חבל להגיע לאמסטרדם ולא לטייל קצת מחוץ לעיר.

אחת הדרכים המעולות להכיר מעט את הולנד מבלי לבזבז ימים שלמים מהטיול זהו טיול מאמסטרדם לזאנסה סכאנס בסירה, בכפר המדהים זאנסה סכאנס יש עשרות בתי עץ וטחנות רוח מוזרות, זהו כפר מקסים שנמצא לא רחוק מאמסטרדם.

רוצים להזמין כבר עכשיו כרטיסים לטיול מאמסטרדם לזאנסה סכאנס טחנות הרוח? להזמנות לחצו כאן

טחנות הרוח זאנסה סכאנס

סיור מאמסטרדם לזאנסה סכאנס בסירה מעניק לכם את האפשרות להכיר את הולנד מזווית מעט שונה, הפער בין החיים באמסטרדם הדינמית והתוססת לבין השקט שתמצאו בכפרים ההולנדים הוא פשוט לא יאמן.

למה כדאי לעשות טיול מאמסטרדם לזאנסה סכאנס (Boat Trip to Zaanse Schans)

סיור מאמסטרדם לזאנסה סכאנס מענקים לכם טיול סירות מדהים לאורך טחנות הרוח של הולנד, הדרך מלווה נופים יפהפיים. אתם עוברים בדרך של מורשת בת מאות השנים ומכירים את הנוף ההולנדי מקרוב, כמובן שזהו סיור מודרך ולאורך הדרך אתם מקבלים הסברים מעניינים מהמדריך הנחמד.

בדרך אל זאנסה סכאנס אתם עוברים דרך הנמל השני בגודלו בהולנד, מה שאומר שרוב הסיכויים שתתקלו ביאכטות וסירות גדולות יותר ומרשימות, שייט מאמסטרדם לזאנסה סכאנס לוקח משהו כמו שעתיים, היתרון בסירה הפתוחה הוא שיש לכם נוף פנורמי של 360 מעלות לחוות את הנופים המדהימים של הולנד.

לאחר שמגיעים אל זאנסה סכאנס (Zaanse Schans) אתם מקבלים שעתיים חופשיות כדי להסתובב ולחקור את הכפר, כמובן שחשוב לא לשכוח מצלמות. זאנסה סכאנס זהו כפר קטן וציורי והאנשים שחיים בו מאוד נחמדים, נצלו את הזמן החופשי וגלו בתים מרהיבים חנויות קטנות ואותנטיות, ואת חיי הכפר העתיקים.

לאחר שסיימתם את הסיור בכפר אתם חוזרים חזרה לסירה מלאים באנרגיות מחודשות כדי לחזור לאמסטרדם, טיול מאמסטרדם לזאנסה סכאנס (Amsterdam Windmill Tour: Boat Trip to Zaanse Schans) הוא בהחלט חוויה בלתי נשכחת.

תחסכו לעצמכם זמן והזמינו כבר עכשיו כרטיסים לטיול מאמסטרדם לזאנסה סכאנס טחנות הרוח? להזמנות לחצו כאן

Amsterdam Windmill Tour: Boat Trip to Zaanse Schans

Amsterdam Windmill Tour: Boat Trip to Zaanse Schans

עם אתם מטיילים עם הילדים מומלץ מאוד לעשות סיור מאמסטרדם לזאנסה סכאנס, זוהי חוויה שונה ובלתי נשכחת עבור ילדים שנהנים מאוד מהשייט, מחירי כרטיס לאדם מתחילים החל מ €39.50. 

סיור מאמסטרדם לזאנסה סכאנס יוצא מרחוב, 45 Ms. van Riemsdijkweg, 1033 RC, Amsterdam, מומלץ להזמין כרטיסים מראש במיוחד אם אתם קבוצה גדולה. אל תוותרו על הסיור זוהי חוויה יוצאת דופן נעימה ותמיד טוב להוריד הילוך וליהנות מהחופשה.

5/5 - (2 votes)

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!