חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סדנת צביעה באמסטרדם

Delft Blue Workshop: Paint Your Own Tile

אם כבר יצא לכם לבקר באמסטרדם בעבר בטח שמעתם או אפילו ביקרתם בעיירה דלפט (Delft) זוהי עיירה ציורית אשר נמצאת לא רחוק מאמסטרדם, אחת ההתמחויות של העיירה דלפט זהו ציורים מיוחדים בצבע כחול על אריחי קרמיקה, אתם יכולים לראות בכל חנות מזכרות בהולנד יצירות מהעיירה דלפט.

אחת האטרקציות החביבות ביותר היא סדנת צביעה באמסטרדם (Delft Blue Workshop: Paint Your Own Tile) בסגנון הציור של דלפט. זוהי סדנה חביבה שבה אתם גם לומדים על ההיסטוריה של כלי החרס הכחולים אשר מיוצרים בעיירה, וכמובן שאתם גם יוצרים בעצמכם אריחים מיוחדים מצוירים בצבע כחול.

סדנת צביעה באמסטרדם (Delft Blue Workshop: Paint Your Own Tile)

במיקום ייחודי במרכז אמסטרדם תמצאו סדנה ייחודית של צביעת אריחים בצבע כחול בסגנון של דלפט, כמובן שהסדנה מועברת בהדרכתו של צייר מקצועי שמדריך אתכם ומלמד את הטכניקה הייחודית של הצביעה.

מעוניינים להשתתף בסדנת צביעה באמסטרדם? Delft Blue Workshop לרכישת כרטיסים לחצו כאן

האווירה בסדנה היא נעימה מאוד ויש אווירה של יצירה, אורך הסדנה הוא שעה וחצי וכאמור אתם גם לומדים על ההיסטוריה המעניינת של הציור בצבע הכחול המיוחד. הסדנה מלווה גם בכיבוד קל, ואתם יכולים גם לשתות קפה או תה צמחים טעים במיוחד.

סדנת צביעה באמסטרדם (Delft Blue Workshop: Paint Your Own Tile)

סדנת צביעה באמסטרדם (Delft Blue Workshop: Paint Your Own Tile)

האריחים שאתם מכינים אמורים לעבור תהליך מיוחד של זיגוג והוספת חומרים שישמרו ויבריקו את האריח, לא ניתן לאסוף את היצירה שלכם במקום, צריך להמתין שבועיים עד שאפשר יהיה לקחת אותה, אך אל דאגה תוכלו לתת לצוות את הכתובת שלכם והם כבר ידאגו לשלוח לכם את העבודה שלכם.

סדנת צביעה באמסטרדם בדרך כלל מכילה קבוצות קטנות של שתי משתתפים ועד חמש עשרה משתתפים, הסדנאות מתקיימות בימי רביעי עד ראשון והן מתחילות בשעה 14:30, יש להזמין מקום מראש מפני שיש מצבים בהם אין מקום, כאמור משך הסדנה הוא שעה וחצי. כמובן שסדנת צביעה באמסטרדם מומלצת ומתאימה גם לילדים זוהי ללא ספק חוויה מעט שונה ממה שהם רגילים לראות ולעשות באמסטרדם.

מעוניינים להשתתף בסדנת צביעה באמסטרדם? Delft Blue Workshop לרכישת כרטיסים לחצו כאן

המחיר של הסדנה לאדם מבוגר הוא € 39.00 והמחיר עבור ילדים הוא € 29.00 סדנת צביעה באמסטרדם נמצאת ברחוב, Muntplein 12, 1012 WR Amsterdam, הולנד, אתם יכולים ללכת מתחנה מרכזית ברגל זוהי הליכה של עשר דקות בערך, אתם הולכים על הרחוב הראשי דאמרק (DAMRAK) עד שאתם מגיעים לכיכר (MUNTPLEIN)אשר שם נמצאת הסדנה.

אם אתם מעוניינים להגיע בתחבורה הציבורית אתם יכולים לעלות על טראם מספר 2, 4, 12 זוהי נסיעה קצרה של שלוש תחנות מהתחנה המרכזית. 

 

אהבת? נא לדרג!

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!