חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיס למוזיאון ואן גוך

מחפשים כרטיס למוזיאון ואן גוך? יש לנו כרטיס עם אופציה לדלג על התור מוזיאון ואן גוך אמסטרדם! תהנו!

אין דרך מהירה יותר לבקר במוזיאון ואן גוך. אלה כרטיסים חדשים שיוכלו לעזור לך להימנע מתורים ארוכים כדי לראות מאות ציורים, רישומים ומכתבים על ידי המאסטר ההולנדי ואן גוך. כרטיס זה יקנה לך כניסה מיידית דרך הנתיב הכחול לפי הזמן שנבחר על ידך.

בכדי לרכוש את הכרטיס הכולל "דלג על התור" במוזיאון ואן גוך" לחצו כאן

מה תקבל
משך 1.5 שעות
לדלג על התור, להיכנס מהר יותר
נגישות לכיסא גלגלים
מדיניות ביטול – פעילות זו אינה ניתנת להחזרה

מוזמנים לבדוק ביומן מתי יש כרטיסים למוזיאון ואן גוך בהתאם לימי החופשה שלכם באמסטרדם:

עיקרי הדברים
קבל גישה מיידית למוזיאון ואן גוך באמצעות כרטיס הנתיב הכחול המהיר ביותר שלהם
הצג, סרוק ותהנה. הימנע מן הצורך במדפסות – הצג בקלות את השובר שלך במכשיר נייד!
הזמן את מועד הכניסה המועדף עליך כדי להבטיח מעט זמן המתנה
ניתן לראות יותר מ -200 ציורים, 500 רישומים ו -750 מכתבים מהמאסטר ההולנדי

אמסטרדם היא אחת הערים התרבותיות ביותר בעולם, יש בה אינספור מוזיאונים ותוכלו למצוא שמות של אמנים הכי גדולים שיש שחיו ויצרו באמסטרדם לפני מאות שנים. אחד האמנים הגדולים ביותר שיצא מהולנד הוא ללא ספק וינסנט ואן גוך, צייר על שנחשב לאחד האמנים הגדולים והחשובים בעולם שעשה הסבה לאמנות רק בגיל 27. מוזיאון ואן גוך (Van Gogh Museum) הוא אחד המוזיאונים החשובים בהולנד וזהו מוזיאון חובה לכל מי שאוהב אמנות.

תיאור מלא
כאחת האטרקציות הפופולריות ביותר באמסטרדם, מוזיאון ואן גוך שואב יותר ממיליון מבקרים מדי שנה. עם כרטיס זה, תוכלו לגלות מעל 200 ציורים, 500 ציורים, יותר מ -750 מכתבים מ-ואן גוך בקצב שלך.
גישה למגוון רחב של תערוכות קבועות וזמניות. חקור היבטים שונים של ההיסטוריה האמנותית של המאה ה -19 ותוכל להתעמק עמוק יותר לתוך עבודתם של 2 אמנים איקוניים בתערוכה החדשה הבלעדית "מונק: ואן גוך".

אל תפחד מזמני ההמתנה. יש תורים ארוכים בחוץ אך עם כרטיס זה ניתן לדלג עליהם. תיהנו מגישה מיידית למוזיאון ואן גוך באדיבות הכרטיס הכחול – הדרך המהירה ביותר להיכנס למוזיאון.

על ידי הזמנת מועד כניסה מועדף מראש, תוכלו ליהנות מגישה מיידית ולעקוף על פני תורים של אנשים רבים שמחכים להיכנס. זה יקנה לך יותר זמן ליהנות בתוך המוזיאון, אתה יכול לצלול ישר לתוך אוספים פנטסטיים בתצוגה.

כשתגיע, פשוט פנה אל הנתיב הכחול והצג את השובר הנייד שלך כדי לקבל גישה מיידית.

בכדי לרכוש את הכרטיס הכולל "דלג על התור" במוזיאון ואן גוך" לחצו כאן

כולל
גישה מיידית אל מוזיאון ואן גוך (Van Gogh) באמצעות הנתיב הכחול המהיר
כרטיס כניסה מתוזמן (בחר זמן שמתאים לך ביותר)
כל התערוכות הזמניות והקבועות
דמי הזמנה (2 € לאדם)
מה לא כלול
סיור מולטימדיה ב 10 שפות (אתה יכול בקלות לקנות כרטיסים במוזיאון)
נקודת מפגש
מוזיאון ואן גוך, הממוקם ב- Museumplein 6, Amsterdam. לכו אל מסלול הכניסה הכחול, המתוזמן, ותיהנו מגישה המהירה ביותר למוזיאון.

חשוב לדעת:

עם כרטיס הכניסה לכרטיס הכחול, היכנס מיד בזמן המועדף עליך. להגיע בזמן כדי להבטיח שאתה לא תאבד את הזמן שלך בתור.
חשוב לציין כי המתנה בקו הכחול יכולה להימשך זמן קצר (עד 15 דקות בעונות השיא)
אנא שימו לב כי ניתן לגשת לכל התערוכות הזמניות של המוזיאון ללא עלות נוספת.

למה מומלץ לבקר במוזיאון ואן גוך (Van Gogh Museum)

במוזיאון ואן גוך שבאמסטרדם תוכלו להתרשם מיותר מ 200 ציורים, רישומים ומכתבים אותנטיים של וינסנט ואן גוך  זה נחשב לאוסף הגדול בעולם שקשור לאמן האדיר, ותוכלו למצוא אזור במוזיאון המשווה בין האמנות העתיקה של אז לבין האמנות המודרנית של ימינו.

אחת התערוכות במוזיאון היא של אמנים אחרים המוצגים כאן כוללים את (Les Misérables) של גוגן ושדות הצבעונים ועוד ציורים מאוד מפורסמים. מוזיאון ואן גוך (Van Gogh Museum) זוהי האטרקציה השנייה הפופולרית ביותר באמסטרדם, מדי שנה מבקרים בו עשרות אלפי תיירים.

האוסף הקבוע של עבודותיו של ואן גוך במוזיאון מציג למעלה מאתיים פריטים שונים שלו, הכוללים את ציורי הנופים השלווים, ציורי טבע דומם מדהימים וציורים ומכתבים שכתב באותה תקופה. התערוכה חושפת מאוד את החיים הפרטיים שלו וכמובן שתוכלו למצוא בה את הציור האגדי שלו חמניות ודיוקנו העצמי האקסצנטרי ויוצא הדופן.

חוץ מהאוסף הקבוע מתקיימות במוזיאון תערוכות לא קבועות של אמנים גדולים כמו גוגן שהיה צייר פורץ גבולות, וגם תערוכות של תולדות האמנות החל מהמאה התשע עשרה.

וינסנט ואן גוך חי חיים מלאים ותקופת האמנות שלו מתחלקת בעיקר לשתי תקופות עיקריות, התקופה בה חי ועבד בצרפת שבה הוא צייר ציורים צבעוניים יותר ואופטימיים, והתקופה בה חי ופעל באמסטרדם שהייתה יותר קודרת ובצבעים יותר כהים.

בכדי לרכוש את הכרטיס הכולל "דלג על התור" במוזיאון ואן גוך" לחצו כאן

מוזיאון ואן גוך איך מגיעים שעות פתיחה ועוד (Van Gogh Museum)

מוזיאון ואן גוך פתוח כל ימות השבוע בין השעות, 09:00 – 18:00 המוזיאון נמצא בכתובת, Museumplein 6, 1071 DJ, Amsterdam. התחבורה הציבורית שתביא אתכם למקום היא טראם או אוטובוס, מספרי הטראם שמגיעים למוזיאון הם, 2, 12, 24, מספרי האוטובוס הם 51, 52.

מומלץ לרכוש כרטיס משולב עם עוד אטרקציות באזור מה שבהחלט יכול לחסוך לכם כמה שקלים, הכניסה למוזיאון היא חינם עד גיל שמונה עשרה, ולאדם בוגר מחיר כרטיס כניסה הוא 19 יורו. אתם יכולים להוסיף בעלות של 3 יורו נוספים גם סיור אודיו מודרך ולבחור בין אח מאחת עשרה השפות המתורגמות, בשלב זה עדיין אין תרגום בעברית.

כאשר אתם נמצאים בביקור באמסטרדם אל תפספסו את הביקור במוזיאון ואן גוך (Van Gogh Museum) זוהי חוויה בלתי נשכחת מעניינת במיוחד ומהנה.


זמני פתיחה:
• 27 במרץ – 13 יולי, 09: 00-18: 00 מדי יום (עד 22:00 בימי שישי)
• 14 יולי – 3 בספטמבר, 09: 00-19: 00 מדי יום (עד 22:00 בימי שישי, עד 21:00 בשבתות)
• 4 בספטמבר – 5 בנובמבר, 09: 00-18: 00 מדי יום (עד 22:00 בימי שישי)
• 6 בנובמבר – 24 בדצמבר, 09: 00-17: 00 מדי יום (עד 22:00 בימי שישי)
• 25 בדצמבר – 7 בינואר 2018, 09: 00-18: 00 מדי יום (עד 22:00 בימי שישי)
• 1 בינואר 2018, 11: 00-18: 00

5/5 - (6 votes)

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!