חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחפשים כפר נופש בהולנד מומלץ למשפחות עם ילדים? להלן הסקירה המלאה של כל כפרי נופש בהולנד אשר מומלצים למטיילים ישראלים!

במידה והנכם תרים אחר תפאורה מופלאה ואף ספציפית עבור החופשה הקרובה שלכם, כפר נופש בהולנד מהווה את המענה האידיאלי עבורכם. ביחד עם מרחבים ירוקים והן דממה אמתית, ביחד עם אגמים של מים וכן אטרקציות לילדים, כפר נופש בהולנד עם פארק מים מעניק מעטפת אופטימלית של שירותים לכל בני המשפחה, מקטן ועד הכי מבוגר. המנעד הרב של כפרי נופש בהולנד נותן בידכם לבחור בדיוק את מה שמתאים בשבילכם. מן כפרים ציוריים באמצע הולנד וכלה בכפרי נופש הממלאים אותה מכל כיוון, בכל אזור אשר בו חשקה הנפש שלכם תמצאו את הסינרגיה הספציפית בין חופשה שלווה ואף רגועה להורים – לחופשה מלאת חוויות בשביל ילדים. ללא יציאה מהמתחם של כפר הנופש, תמצאו כי קיים עבורכם את כל מה שהנכם מבקשים, בין אם מדובר בבריכת שחייה ובין אם מדובר במגרש טניס, בין אם מדובר בטרמפולינה וג’ימבורי לילדים ובין עם מדובר באתר של דיג או סירות פדלים להשכרה. כפר נופש בהולנד למשפחות נותן בידכם לתכנן חופשה אולטימטיבית והן ליהנות אף מחיק הטבע והן מהנופים ירוקי העד, מן העיירות הציוריות וכן מן ההיסטוריה המגוונת של הולנד. באפשרותכם לשכור מכונית וגם ללכת לעשות שופינג, ליהנות מאוכל ערב לחיך במסעדה איכותית או לחלופין לבלות עם הילדים שלכם על גדת הבריכה, כאשר הנכם מוקפים באוצרות הטבע. בשביל כל אחד מכם מדובר בחופשה של הגשמת פנטזיות, בפר בשל האפשרות לבצע סינרגיה בין מנוחה ודממה לבין אטרקציות ופעילויות. הגיעה העת להתחיל לתכנן את הטיול הקסום שלכם באזורים הכי נחשקים בהולנד

כפרי נופש מומלצים בהולנד

  • ממש במרכז הולנד, בסמוך לאגם Veluwemeer נמצא כפר הנופש De Veluwse Hoevegaerde. .  הכפר מעניק לכם מפלט מהסאון שחל כל יום על ידי כפר מלא בירק עם יחידות דיור בסטייל של בתי חווה, או לחלופין בקתות אקסקלוסיביות. כל מאה ושישים היחידות מצוידות בכל טוב. האזור הכפרי מבצע סינרגיה אף עם יערות, שבילי הליכה והו רכיבה על אופניים.
  • כפר הנופש Landal Miggelenberg בעל מאתיים ושבעים יחידות, אשר נפרשות על אזור רחב, עד כדי כך כי תחושו שהנכם זוכים בכל הרוגע וכן בדממה אשר קיימים במקום. ממש ליד ממוקם יער נפלא, וגם במידה ותשכימו קום בשעות בוקר מוקדמות, ניתן להבחין בבעלי חיים תוך כדי פעולה. בשעות נוספות של היום באפשרותכם לצאת למסע ברגל או לרכב על אופניים. בכפר זה באפשרותכם לקבל חמאם תורכי, חניה צמודה לכל יחידה, מסעדה טובה, בריכה מקורה ובריכת פעוטות, מיני גולף, באולינג, מגרש משחקים חיצוני גדול, וכיוצא בזאת.
  • בכפר Landal Sluftervallei , אשר ממוקם בצפון הולנד, על גבי חוף הים הצפוני, תהיו מרוחקים מכל מקום והנינוחות ואף הרוגע יהיו המאפיינים המרכזיים של החופשה בכפר שלכם אשר מלא בדיונות. תגיעו לאכול את מטעמי המסעדה המופלאה שבכפר , תוכלו לרכב על אופניים בכיף ענוג עד לחוף הים, לשחות בבריכה המקורה  ואף לבנות ארמונות מן החול,.
  • כפר הנופש המקסים Hoog Vaals ממוקם בחבל לימבורג אשר בדרום הולנד, ליד המשולש של הגבולות הולנד גרמניה ובלגיה. המיקום האופטימלי והן הנוף הקסום, הופכים אותו לאחד מכפרי הנופש הכי נדרשים באירופה, וכן הוא נחשב לאחד האקסקלוסיביים ובצדק מוחלט. גבעות בצבע ירוק עד, עמקים עם נחלים מתפתלים, מעיינות ומערות מסתור הם רק חלק מהנוף העוטף את הכפר ואת שלוש מאות ושישים יחידות הדיור המשופצות וגם רחבות הידיים שבו. העיר הנפלאה, מסטריכט, עיר הקיסרים הגרמנית (Aken) ופלקנבורג ואף המערות שבהיקף שלה נמצאים ממש בסמוך לכפר.
  • כפר הנופש Landgoed Ruwinkel נמצא במרכז הולנד והן מהווה את הסינרגיה המופלאה של טבע, אטרקציות וכן הנאה לכל בני המשפחה. בכפר הנופש הזה קיימות כמאה ועשרים יחידות נופש מרווחות, לרבות חניה צמודה ופעילויות ספורט, שלוש מסעדות, בריכה מקורה, בריכת פעוטות , סאונה, ועוד הנאות, כמו למשל – השכרת אופניים , מיני גולף, מגרשי טניס.

כפר נופש בהולנד מומלץ

כפר הנופש Landal Port Greve ממוקם רק כשישה קילומטרים מן חוף הים הצפוני. מדובר במקום שנהנה מהמון שעות אור ושמש בהולנד, דבר שנותן בידכם בילוי למשך כל היממה. הכפר ממוקם בחצי הנתיב בין רוטרדם – הנמל הכי הגדול באירופה, לבין אנטוורפן שבבלגיה. חלק מ- חמש מאות ושבעים יחידות הדיור קרובות לחצר פרטית ואף חלק מהן מצויות על גבי גדות אגם Grevelingen. בכולן מוצעת חניה פרטית. האגם מעניק מנעד רב של פעילויות ימיות, כמו לדוגמה – שיט וגלישה, או לחילופין בילוי מרגיע על גבי החוף.

כפרי נופש מומלצים בהולנד

כפרי נופש מומלצים בהולנד

כפר נופש בהולנד למשפחות

כפר הנופש Het Vennenbos של ממוקם בתוך מחוז Brabant בדרום הולנד, ואף מאופיין כאחד הכפרים הכי הולמים עבור נופש משפחתי. הכפר הזה מגוון בפעילויות והן במוקדי עניין, בעיקר עבור ילדים ובני נוער. בכפר יש שפע רב של פעילויות לכל הגילאים, כמו לדוגמה – שיט באגם שבכפר, מגרשי משחקים, רכיבה באופניים, פינת חי, פארק מים ענק עם בריכה בסגנון סוב טרופי עם מגלשות, מיני גולף,  , ג'ימבורי, באולינג, וכיוצא בזה.

כפר נופש בהולנד עם ילדים

תרים אחר האזור האופטימלי עבור חופשת קיץ בהולנד עם הילדים שלכם? תנסו את כפר הנופש De Lommerbergen  , אשר מאופיין כאחד מהכי מוצלחים. ואף ניתן בקלות להבין מדוע הינו הכי כדאי כיום – הכפר נמצא במחוז Limburg , ליד נהר Maas , בדרום הולנד ומצויה בו אווירה של חופש פנומנלית.

כפר נופש בהולנד המלצות

כפר נופש הכי מומלץ הינו – המקום אשר מכונה Drenthe משמש כתפאורה קסומה עבור חופשה משפחתית שלכם בכפר הנופש Hof Van Saksen . הכפר בנוי מיחידות נופש אדירות בדקורציה של חוות קולוניאליות, ואף מעניק את כל אשר נדרש למען ביצוע סינרגיה בין חופשה נינוחה ושלווה לאחת שמלאה באדרנלין והן בכל מיני חוויות. כל דבר שלו הנכם נזקקים קיים בהישג יד, לרבות –  הפעלות ללא עלות עבור ילדים, מסעדות מופלאות, ספא, אגם עם ספורט מים מגוון, וכיוצא בכך.

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!