חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כפר נופש או מלון? שאלת מיליון הדולר של מטיילים היא האם לקחת מלונות ברחבי הולנד או לשהות באחד מבין כפרי הנופש או לשלב מלון עם כפר נופש? הכל פה!

אם עדיין לא ביקרתם בהולנד אז זה ממש הפסד, הולנד נקראת גם מדינת המישורים וזה באמת בגלל שהמדינה שטוחה לחלוטין ואין בה הרים. האנשים שחיים בה הם מאוד נחמדים ומקבלי פנים, מה גם שרובם יודעים אנגלית שוטפת, בערים הגדולות ובכפרים מעט פחות דוברי אנגלית אך עדיין תצליחו למצוא מישהו שיעזור לכם.

כאשר מתכננים חופשה בהולנד יש לקחת כמה דברים בחשבון, האם אתם מתכננים טיול משפחתי עם הילדים הכולל פארק שעשועים או אולי טיול רומנטי בכפרים. יש המון כפרי נופש בהולנד הפזורים כמעט בכל מקום במדינה, וכמובן תוכלו למצוא גם מלונות החל מאכסניות פשוטות ועד המלונות הכי מפוארים באירופה.

היתרונות והחסרונות של כפר נופש בהולנד

נתחיל בכך שלא מדובר בדיוק ביתרונות וחסרונות אלא יותר מה מתאים למי, בטיול להולנד תוכלו לבלות באחד מכפרי הנופש הרבים שיש במדינה. הכל תלוי איזה טיול אתם רוצים לעשות, אם אתם חבורה של צעירים שרק רוצים לעשות חיים לפני הגיוס אז כפר נופש בהולנד בטח לא הרעיון הטוב ביותר עבורכם.

כאשר מתכננים טיול פארקים עם הילדים, אז בדרך כלל תמצאו את הפארקים מרוחקים מכל עיר, למשל פארק אפטלינג שזהו פארק קסום שכולו מבוסס על אגדות הילדים שכולנו גדלנו עליהם. מסביב לפארק תוכלו למצוא מגוון של כפרי נופש שמציעים לכם להתאכסן אצלם. 

אין ספק שזה יתרו אדיר עבור המשפחה שנמצאת כבר קרוב לפארק וגם חווה את החוויה של החיים האמיתיים בכפר, ההולנדים ידועים בהכנסת האורחים חמימה, החיים בכפר מלווים גם בחיות המשק שמסביב כך שגם לילדים זאת תהיה חוויה מהנה ביותר.

כפרי נופש בהולנד מתאימים גם לטיולים רומנטיים לזוגות שרוצים לקבל את השקט שלהם ולהתנתק מחיי היום יום, יש הרבה מקומות לטייל מסביב לכן מומלץ להכין מעט שיעור בית לפני שנוסעים ולחפש כפרי נופש בהולנד שקרובים לאתרים תיירותיים בדרך כלל תמצאו כאלה בקלות רבה.

מה יותר כדאי לקחת מלון או כפר נופש בהולנד?

שוב השאלה היא מה אתם מחפשים להפיק מהטיול, בדרך כלל טיולים להולנד מסתכמים באמסטרדם, עיר ללא הפסקה שניתן למצוא שם כל כך הרבה אטרקציות שרק שם אפשר לבלות שבוע בלי להרגיש. אם אתם מתכננים טיול לאמסטרדם תוכלו למצוא שם מגוון מלונות החל מכמה יורואים ללילה ועד כמה אלפים. 

מלונות בהולנד הם ברמה גבוהה מלון שלוש כוכבים במרכז העיר יעניק לכם נוחות לא רעה בכלל, המחירים משתנים כמובן בהתאם לרמת המלון וגם המיקום של המלון יכול להשפיע על המחיר.

ניתן לשלב בטיול גם לינה כפרית וגם מלון, אתם נוחתים באמסטרדם מבלים בעיר כמה ימים ולאחר מכן ממשיכים את הטיול לאחד מכפרי הנופש בהולנד, אתם יכולים להשכיר אוטו ולהסתובב באזור הכפרי, לא מומלץ להשכיר אוטו בעיר, גם לא יהיה לכם איפה להחנות וגם את רוב הטיולים אתם יכולים לעשות ברגל או בתחבורה הציבורית שהיא מאוד נגישה באמסטרדם. 

חיפוש אחר מלונות בהולנד הוא פשוט מאוד ואתם יכולים למצוא אינספור מלונות באינטרנט, כך שאתם יכולים גם לראות את המלון והחדרים, לדעת מה המחירים, וכמובן מהו המיקום של המלון. בדרך כלל הזמנת של לילה במלון בהולנד כוללת ארוחת בוקר בלבד לכן אם אתם מעוניינים לאכול במלון ארוחות נוספות אתם צריכים להודיע מראש.

אתם יכולים לבחור בכפר נופש בהולנד או במלון וגם לשלב בין שניהם, הכי חשוב זה להחליט מספיק זמן מראש כדי שתוכלו לסגור את מקומות הלינה שבחרתם בהתאם לטיול.

שאלות נפוצות בנוגע לכפרי נופש או מלונות בהולנד

תוכלו למצוא הרבה כפרי נופש בהולנד, המדינה בנויה בערים גדולות המוקפות אינספור כפרים המעניקים שירותים של כפר נופש, בד אנד ברקפסט בכל מיני רמות, אתם יכולים למצוא חדרים החל מכמה עשרות יורו ללילה ועד לכמה מאות, זה מאוד תלוי איזה רמה אתם מחפשים אבל אם תחפשו טוב תוכלו למצוא מחירים ממש לא רעים.

בוודאי, זה אפילו פופולרי מאוד, הרבה אנשים בעיקר משפחות נוטים לשלב בטיול שלהם להולנד, לינה במלון ולאחר מכן לינה באחד מכפרי הנופש במדינה. ניתן לעשות טיול כזה עם ילדים ולשלב גם את אחד מפארקי שעשועים שנמצאים במדינה.

זה די יהיה קשה למצוא מלון בהולנד שהוא לגמרי כשר, אך במקרה והנושא של הכשרות מאוד חשוב לכם אתם יכולים להיות רגועים, יש הרבה מסעדות כשרות, וגם ישנם אזורים בהם אפילו תוכלו למצוא סופר כשרים של יהודים המתגוררים במקום. כך שבכל מקרה תוכלו למצוא מזון כשר בטיול שלכם.

כאמור ישנם המון כפרי נופש בהולנד כך שהמבחר שלכם הוא גדול, אתם יכולים למצוא כפרים מרוחקים הנמצאים באזורים גאוגרפיים מטריפים, ישנם גם חוות המציעות לכם להתאכסן אצלם באווירה כפרית אמיתית המוקפת בחיות המשק, ואף יזמינו אתכם לארוחת ביתית מיוחדת מהתנובה שהם מפיקים בחווה.

לסיכום:

כפר נופש בהולנד או מלון בהולנד זאת בכל מקרה חוויה שכדאי לכם לחוות, הולנד היא מדינה מדהימה שכולה מישורים והרבה ירוק בעיניים. זוהי מדינה מתקדמת מאוד המציעה לתיירים המון מה לעשות, לא סתם זוהי אחת מהמדינות המתויירות ביותר בעולם.

ישנם המון מלונות בהולנד בכל מיני רמות מחיר ונוחות, תוכלו גם למצוא אינספור כפרי נופש בהולנד שמציעים לתיירים לינה בסגנון של בד אנד ברקפסט.
חשוב לתכנן מראש את הטיול ומה מעניין אתכם לראות,
מה שבטוח זה טיול להולנד הוא חוויה בין אם זה להיות באמסטרדם בלבד או להסתובב בשאר חלקי המדינה ההנאה מובטחת.

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!