חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים להשכרת רכב בהולנד

על מנת לשכור רכב בהולנד, עליכם לוודא שרישיון הנהיגה שלכם בתוקף, אבל זהו רק השלב הראשון בתהליך השכרת רכב בחו"ל ובהולנד בפרט. הנה המדריך המלא להשכרת רכב בחו"ל באופן כללי, בהולנד, וגם כמה טיפים תוך כדי. 

במיוחד בעידן הקורונה העולמית, רכבים להשכרה הם אמצעי תחבורה נפוץ עבור אנשים רבים. השכרת רכב בהולנד היא לא רק עניין של חיסכון בכסף וביטחון מבחינה בריאותית, אלא גם חיסכון בזמן וניצול טוב יותר של הזמן שלכם במהלך הטיול בהולנד. הנה כל מה שצריך לדעת על השכרת רכב בהולנד, ביטוח ביטול השתתפות עצמית לרכב בחול וסעיפי הפוליסה השונים שצריך להכיר לפני הטיסה. 

טיול בהולנד בלי להיות תלויים בתחבורה ציבורית 

רכב שכור בהולנד הוא דרך קלה להתנייד מבלי לדאוג למציאת דרכי תחבורה, מבלי לדאוג למציאת מקום לשכור אופניים ועוד. הדבר הטוב ביותר בהשכרת רכב הוא, שאתם לא צריכים לדאוג לגבי העצמאות ויכולת הניוד שלכם במהלך הטיול. אתם לא צריכים להיות תלויים באף אחד או בשום גורם תחבורה ציבורית, שכן אתם אדונים לעצמכם עם רכב שכור.

כשאתם שוכרים רכב בהולנד, שימו לב כי לכל פוליסת ביטוח רכב בחו"ל יש את הסעיפים הרלוונטיים שקיימים בה. למשל, לא בכל פוליסת ביטוח רכב בהולנד קיים סעיף של ביטוח ביטול השתתפות עצמית לרכב בחול במקרה של תאונה. 

מהו ביטוח ביטול השתתפות עצמית לרכב בחול?

ביטוח ביטול השתתפות עצמית לרכב בחו"ל הוא סוג של ביטוח המגן עליכם מפני הסיכון שתצטרכו לשלם עבור הרכב אם הוא ייגנב או ייפגע בתאונה. ביטוח מסוג זה נמכר בדרך כלל על בסיס רכישה מראש ומכסה את עלות תיקון הרכב וההשתתפות העצמית, וכך אתם לא תהיו חייבים בתשלום על ההשתתפות העצמית במקרה של הפעלת פוליסת הביטוח. 

בסופו של דבר, עלות הפוליסה משתנה בהתאם למדינה בה אתם מבקרים ובהתאם למשך השכרת הרכב, האזורים בהם תנהגו וכולי. אך אם אתם רוצים להיות מכוסים במלואם במקרה של תאונה, חשוב שיהיה לכם גם ביטוח ביטול השתתפות עצמית.

השוואת מחירים רכישת ביטוח השכרת רכב בחו"ל

למה חשוב לערוך השוואת מחירים לפני רכישת פוליסת ביטוח השכרת רכב בחו"ל? ובכן, חשוב להשוות את המחירים של פוליסות ביטוח כי זה מה שעוזר לחסוך כסף וגם מבטיח שהחברה לא מחייבת אתכם בסכומים הגבוהים מהמקובל בשוק. 

העלות של ביטוח השכרת רכב יכולה להיות לעיתים יותר יקרה ממה שהייתם מצפים שהיא תהיה. על מנת לוודא שלא תבזבזו יתר על המידה ברכישת כיסוי זה, חשוב להשוות את המחירים לפני רכישת פוליסה, מה שניתן לעשות בימינו בקלות ובמהירות באינטרנט. באמצעות פורטלים אינטרנטיים, תוכלו לערוך מחקר שוק יעיל ולחסוך עשרות עד מאות שקלים על הביטוח שלכם ועל השכרת הרכב באופן כללי. 

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!