חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה לבחור ביטוח נסיעות לחול של פספורטכארד?

‏בחופשת החגים הקרובה המשפחה שלכם מתכננת לצאת לטיול גדול מאוד בכמה מדינות בחו״ל. בגלל שמדובר על אופרציה מורכבת שיש בה גם כמה מעברים בין מדינות אבל גם כמות גדולה של מטיילים, ‏אתם מתכננים מבעוד מועד כל פרט של הטיול בצורה מקצועית מאוד. בין היתר, חשוב לכם להבטיח שיש לכם שירותי ביטוח נסיעות לחו״ל של חברת פספורטכארד ‏שמתאימים לכל אחד מהנוסעים שמשתתפים בחוויית הטיול שלכם. ‏ ‏אבל כדי לדעת שלקחתם את ההחלטה הנכונה, אתם צריכים לדעת מה הם היתרונות של שירותי ביטוח נסיעות לחו״ל של חברת פספורטכארד. ‏במדריך הקרוב, תקבלו את כל המידע שאתם צריכים על שירותי ביטוח נסיעות לחו״ל של חברת פספורטכארד ‏כדי שתוכלו לקחת את ההחלטה הכי חשובה בחופשת החגים הקרובה שלכם.  

ארבע סיבות לבחירת ביטוח נסיעות לחול של פספורטכארד

  1. פוליסת ביטוח מותאמת אישית. אתם יכולים לבחור פוליסה שמתאימה לילדים, למבוגרים או לכל המשפחה. וכך להבטיח שלכל אחד מהאנשים שמצטרפים אליכם לטיול יש את סוג השירות הרפואי הדרוש לו במקרה הצורך.  ‏כל מה שצריך לעשות הוא רק לפרט את המצב הרפואי של כל הנוסעים לטיול, ואנשי מקצוע כבר יוכלו להתאים לכם פתרון נכון מבחינת פוליסה. 
  2. ליווי מסביב לשעון, של טובי המומחים. עוד לפני שאתם מקבלים טיפול בבית חולים מקומי, אפשר להתייעץ עם רופאים של חברת הביטוח בשיחת טלפון אחת ולהבין איך בדיוק אתם רוצים לפעול כאשר יש לכם בעיה רפואית במהלך הטיול. ‏זה קריטי כאשר מדובר על מחלה של ילדים, אשר יכולה לעצור בלי סיבה את רצף הטיול שלכם, ואתם לא רוצים לבזבז יותר מדי זמן בבית החולים בלי שתהיה לכם סיבה אמיתית להיות שם. 
  3. התשלום על השירותים מתבצע ישירות אל מול חברת הביטוח. במקום שאתם תוציאו את כרטיס האשראי שלכם, אתם מקבלים כרטיס אשראי של חברת פספורטכארד ‏ויכולים לשלם איתו ‏על האשפוז בבית החולים או על הביקור אצל הרופא.  
  4. בטוח שמתאים גם לפעילויות אקסטרים. אפשר למצוא מגוון רחב של כיסויים ביטוחים, ואפילו להבטיח שיש לכם מענה לפציעות שמתרחשות תוך כדי שיט, נסיעה עם קראוון שבו יש וו גרירה לרכב או צניחה חופשית אם אלו הן הפעילויות שאתם מתכננים לחופשה הקרובה שלכם. 

האחריות שלנו להחזיר אתכם הביתה בשלום

‏כאשר מסתכלים על התמונה הגדולה, ‏מבחינת השירות שאתם מקבלים אצל אנשי מקצוע בתחום הביטוח, האחריות שלהם היא לספק לכם את הפתרונות הטובים ביותר לכל מצב רפואי ‏שבו אתם נמצאים כאשר אתם יוצאים לטיול רחוק מהבית. כלומר, חשוב לכם ‏‏לדעת בלי שום היסוס, ‏אתם בוחרים את החברה שתוכל לתת לכם את המענה המהיר ביותר, המקצועי ביותר, והנכון ביותר לצרכים שלכם לאורך כל הטיול. 

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!