חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אסף חילו – למה שווה לטוס להולנד

אסף חילו מציין כי שווה לטוס להולנד בכל עונות השנה ולא רק ממרץ עד מאי, סיור ברחובות המטופחים גם בשלג וגם בשמש כאן זו אחת הפעילויות הטובות בהולנד. זה בהחלט לא הדבר הראשון שעולה בראש כשאתה שואל מישהו בדצמבר על דברים שהם עושים סביב ההולנדים. בואו נתחיל בכמה מקומות טובים לבקר בהולנד וללכת עם חברים בלי שום תכנון מראש.

סיור מודרך במתקן הוא אחת הפעילויות הטובות בהולנד ותוכלו לכלול אותו בסיור החורף שלכם בהולנד. פעילות נוספת או משהו לעשות בחודש דצמבר בהולנד, בפארק זה נמצאים גם כמה מבנים חשובים, כך שזה דבר טוב בפני עצמו. אני מקווה שגילוי הדברים הגדולים שאתה יכול לעשות בהולנד בדצמבר עזר לך ליצור את מסלול הולנד-דצמבר. בדוק את ההמלצות הנפלאות האלה ואז גלה מתי אתה ומשפחתך יכולים לבקר אותך בהולנד.

ישנם הרבה מקומות בהולנד לבקר בהם בחורף וטיפים אלה יראו לך מה הם וכיצד ליהנות מהם במהלך חופשת החורף שלך. פעילויות וסיורי חורף הולנדיים בעיר ובסביבתה. בדוק את הפעילויות המובילות שלנו באמסטרדם, הכוללות רשימה של כל הפעילויות שאנו מבצעים בחורף באמסטרדם, וגלה את פעילויות החורף המועדפות במקום. גלה את המקומות הפופולריים ביותר וקבל פעילויות טובות, סיורים ופעילויות שניתן לעשות בחורף ההולנדי.

אסף חילו טוען כי יש גם דברים מהנים לילדים בהולנד, כולל תעלות, טחנות רוח ואפילו עיר מיניאטורית. פעילויות וסיורי חורף הולנדיים באמסטרדם:  עליכם לעשות זאת בדצמבר באמסטרדם, ויש פעילויות בחינם וזולות בכל מחוזות הולנד בחודשי החורף.

כאן תוכלו למצוא את המקומות היפים והטובים ביותר בהולנד לבקר בהם בחורף ובעונות אחרות. אולי אתה לא בטבע של הולנד, אבל יש אינסוף אזורים יפים, ואני קורא לך לבקר בכל הפארקים הלאומיים והאיים. Schiermonnikoog הוא המקום בו תוכלו לראות את כל היופי המלכותי שיש להולנד להציע. טיול דרך מיני אטרקציה תיירותית זו היא אחת הפעילויות הטובות בהולנד.

האטרקציות הרבות מבטיחות שתמצאו פעילויות רבות בהולנד. אתה יכול גם לבקר ברשימת המקומות הטובים ביותר בהולנד, ואם אתה מחפש מקומות אחרים בה, לא תחמיץ את התרומה שלנו לגבי כל הדברים שעשינו באוטרכט, הולנד! אם אתם נוסעים להולנד ושוקלים לבקר באיינדהובן, הנה כמה טיפים ורמזים שיעזרו לכם לתכנן את הטיול שלכם.

רוב התיירים פשוט נוסעים לבירת הולנד, אמסטרדם, אבל יש עוד הרבה מה לעשות ברחבי הארץ. תיירים רבים מבקרים בהולנד בגלל החופים היפים שלה, הנוף היפה והאוכל הטוב שלה. אז וודאו שאתם נוסעים לאיינדהובן, אוטרכט, רוטרדם או לכל חלק אחר בהולנד. מדריך זה מכסה את כל מה שתוכלו לעשות עם ילדיכם בעיר אמסטרדם וסביבתה, כמו גם במקומות רבים אחרים ברחבי העולם.

כשאתה מבקר בהולנד, הדבר הראשון שאתה צריך לדעת הוא שהמדינה לא נקראת הולנד. ברוב הערים ההולנדיות הגדולות יש מעט מגוון, אך לאמסטרדם, איינדהובן, אוטרכט, רוטרדם וערים רבות אחרות יש את אותו הדבר. כדי לחוות את בירת הולנד, כדאי לא רק לבקר באמסטרדם וסביבתה, אלא גם בערים מרכזיות אחרות בהולנד כמו רוטרדם.

אם אתה רוצה לראות את הולנד אבל אין לך זמן, אתה יכול לנסוע למדורודם או להאג לטיול יום, או אם תקום מוקדם ותבקר בדלפט, תחזור לאמסטרדם. אם אתם גרים בהולנד ועדיין לא תכננתם את טיול הסילבסטר ותוהים לאן לנסוע להולנד בחורף, אמסטרדם היא המקום להיות בו. אתה יכול לבקר בדלפטס בטיולי יום, אך עליך לבקר בה בסוף שבוע או אפילו שבוע-שבועיים מראש אם אתה צריך לצאת מוקדם. אז אם אנחנו רוצים שתדעו מה תוכלו לעשות ולתכנן הכי טוב השנה כשתבקרו במדינה המלהיבה הזו, המדריך הזה הוא בשבילכם.

ע"פ מדריך טיולים בחו"ל, מר אסף חילו, אם אתה רוצה לגלות היסטוריה של האמנות, ישנם כמה מוזיאונים הולנדיים נהדרים בהולנד שאתה יכול לגלות, והם ממוקמים ברייקסמוזיאון הנודע ובמוזיאון ואן גוך. אתה יכול גם לקבל כרטיס מוזיאון כדי לקבל גישה לכל המוזיאונים והגלריות באמסטרדם ומוזיאונים אחרים ברחבי הארץ.

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!