חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לקריאה לפני הטיסה להולנד

כמה טיפים שיכולים לעזור, סיכום ביניים.

*לפני הנסיעה:
1. דירה בכפר נופש: ברוב הדירות יש חדר שירותים אחד. אם אתם עם ילדים מתבגרים, או אפילו צעירים יותר – ממליצה להוסיף עוד קצת כסף (אני הוספתי עוד 20€) ולהזמין דירה עם שני חדרי שירותים. אין הרבה כאלו לחמש נפשות. אנחנו קיבלנו 2 שירותים, אמבטיה ו 2 מקלחות.
2. רכב: נסענו 5 נפשות (זוג הורים, ושלוש בנות – 14, 14, 7) – הזמנתי רכב עם 7 מקומות בו מקום לכל המזוודות. (קאדי, נפלא). חשוב ממש לנינוחות בנסיעות.
*** מוסיפה: תביאו איתכם בוסטר. ממש יקר בחברות השכרת הרכב. (העלינו איתנו למטוס)
שני הנ"ל הם מאסט בבחינת שקט יחסי להורים…
3. אריזה: לקחנו מהארץ ניירות טואלט (לא השתמשנו בינתיים כי רוב היום לא בדירה) וסטריפים של כביסה. בגדול, מקבלים בדירה נייר טואלט לכל שירותים, מעט טבליות למדיח, סמרטוטים.
קנינו פה שמפו/מרכך/סבון נוזלי, נוזל לכלים טבליות למדיח ונייר מגבת. מאוד זול(יחסית לארץ) אז לא להילחץ מקניה. המטבח מאובזר ונוח מאד לשימוש.
*הולנד:
לתכנן מראש ולקחת בחשבון שיהיו בלת"מים ושינויי תכניות. לא קנינו אף כרטיס מהארץ (למעט לקוקננוף, וגם – לא בתאריך מוגדר).
תמיד ערב לפני , כשהחלטנו לאן נוסעים – קנינו כרטיסים אונליין.

****מסעדת עמי ותמי: יש צורך להזמין לפחות(!!!) 36 שעות מראש – קחו בחשבון.

היינו בדולפינריום(נהדר לילדים. גם לנו), חיטהורן+שיט(התברברנו במסלול,לא מיצינו את הכפר בכלל), קוקנהוף(מרהיב), זאנסה, אפטלינג (מושלם!!! קחו יום שלם בשבילו) ואמסטרדם.
המוזיאון הפתוח די דומה לזאנסה, שלא ממש "עפנו" עליו,אז ויתרנו, כמו על פארק הוחה ולואה.

אמסטרדם: היינו בנמו (מוזיאון המדע. נהדר) ובריפלי – שהיה אחת הבחירות היותר טובות עבור כולנו. מעט שופינג – לא מיצינו אז יש מצב שעוד נחזור לשם (טסים ארצה ביום שני בלילה).

הולנד נוחה מאד לנסיעה, ווייז מתפקד פה בצורה מושלמת. האנשים אדיבים, האוכל קצת בעייתי למי שלא מכיר, או שיש לו קושי לנסות מאכלים חדשים. הרבה מהשניצלים פה הם חזיר – למי שמקפיד כדאי לדעת (לנו אין בעיה אבל הבנות לא רצו).

תהנו

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!