חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול בהולנד כולל השכרת רכב

הולנד מהממת כמה שלא יספרו עליה זה לא יהיה מספיק כדי לחוות את המציאות.
ההולנדים חמים שירותים וחייכנים
הפוסט שלי הולך להיות ארוך ומפורט כולל סכומים וחניות
מקווה שיתרום ולו במעט למי שצריך.

קחו בחשבון שאור השמש בהולנד נמשך עד 22:30 והחנויות כמעט תמיד למעט חמישי נסגרות ב17 על כן תכננו את היום בקפידה.

הטיול שלנו תוכנן קרוב ל 10 חודשים, לאחר בירור קצר התברר כי כלכלית שווה לנחות בבריסל ולא בהולנד.
נחתנו בבריסל עם אל על- 5 נפשות עלה 1270 דולר כולל מקומות שמורים ארוחה מזוודה ותיק גב לכל אחד.

מאחר והנחיתה היתה ב20 בערב לא רצינו להסתבך עם נסיעה להולנד בכל זאת ארץ חדשה החלטנו ללון לילה *בנובוטול איירפורט* מרחק 5 דקות נסיעה מהנמל עלות לילה ל 2 חדרים עם דלת מקשרת וארוחת בוקר 235 יורו.

המלון מדהים שירות מעולה ארוחת בוקר טעימה לילה שקט מאוד למרות הקירבה לנמל, ממליצה בחום.

סגרנו רכב משלמה סיקס הזמנו סיטרואן גראנד פיקאסו 7 מקומות כשהגיעו שודרגנו לBMW עם gps מובנה
בכל הטיול השתמשנו בוויז ששירת אותנו נאמנה לאורך כל הדרך, נתן ליווי מדוייק של מהירות מותרת ובמקביל ה gps היה פתוח ברקע היו לא מעט פעמים שיצא מאיזון לא הייתי מסתמכת עליו

לרכב הוספנו חבילת ביטוח נהג נוסף ודיזל
הרכב עלה 2400 שח והרחבה 1200 שח.
פיקדון 300 יורו שיוחזרו לאחר החזר הרכב

בבוקר לאחר הטיסה החלטנו לשנות תוכניות, בדיעבד זה היה תיכנון נכון לא רצינו לטייל עם המזוודות ברכב והוחלט לנסוע ישירות לכפר נופש דה המאוף שהוזמן דרך גרייבר עלות 1227 יורו בקתות פרימיום 2 שירותים אזור 5 מומלץ קרוב לחניה וגם לבריכה .

הגענו לכפר לקראת 12:30 קיבלנו ערכת הסבר על הכפר עם הסברים בעיברית ומפתחות, אך קבלת החדר לא לפני 15.

עשינו סיבוב בכפר הכרנו כל פינה עד שהגיע הרגע להכנס לביקתה, בכפר יש פינת חי קטנה אבל כיפית לילדים וגם למבוגרים (תמונה), מגלשות מים ואבובים בריכה שהופכת לבריכה גלים בריכת זעטוטים זה בחינם השאר בכסף. .

הביקתה היתה מאוד מזמינה הופתעתי לטובה ניקיון נראה סביר מאובזרת ברמה בסיסית +.

לאחר שהתמקמנו גילינו שהנקיון הוא רק על פני השטח.
הביקתה היתה מלאה בקורי עכביש. עכבישים בגדלים לא מוכרים, יתושים מעוכים על הקיר לא להיט.

אחרי שניקינו ושאבנו כל חור אפשרי כולל מתחת למיטה יכולנו להרגיש ביטחה לפרוק ציוד.

כל ערב ובוקר בדקנו את מזג האוויר וכך החלטנו על התוכניות. אפליקצית מזג אוויר ששימשה אותנו היא accuweather היתה ידידותית למשתמש הכנסתי את אזורי הטיול כבר בארץ וכך זיפזפתי כל בוקר בין מקום למקום ובחרתי את היעד הרלוונטי

למחרת נסענו למוזיאון הפתוח בארנהיים התחלנו כמו ילדים טובים מההתחלה, לילדים היה משעמם מאוד , הסברים על איך טווים חוטים ואיך מכינים גלגל לכיכרה הכל בשפה זרה.

אז אחרי 5 ביקתות החלטנו להכנס לעומק הכפר הגענו לרחבת האוכל שם היו מפוזרים אופניים מיוחדים הילדים לא רצו לעזוב. ממליצה לא לוותר על הציפס בכיכר הזו.
משם המשכנו לאזור הירוק והחום ( לפי המפה) ושם הם כבר יותר נהנו יש כל מיני פעילויות עשיה ופחות צפיה.

משם המשכנו ברגל לגן החיות בורחר ,הליכה של 10 דקות, (לילדים קטנים זה קצת מעייף אבל זה חסך לנו לשלם עוד פעם חניה) קנינו מראש כרטיס משולב ב 35 יורו בקופת מוזיאון פתוח.

הגן חיות יפה עיצובית אבל מאכזב פנימית למעט עולם הים שהיה מיוחד מבחינת הדגים לא בטוחה ששוה את המחיר. כמעט לא ראינו חיות הייתי מוותרת בכייף.

יום רביעי נסענו לדולפינריום קנינו בארץ קופון דרך טריפר ב 16 יורו ללא התחייבות ליום, מי שאין לו אידיאולוגיה מיוחדת לגבי חיות בשבי שלא יוותר, זה היה מהמם ומרגש. ישנם 3 מופעים מרכזיים 1,2,3 ואם יש זמן אפשר להסתובב בכייף בין הבריכות של כלבי הים או הדולפינים .

משם נסענו לחיטהורן החננו מאחורי הסופר spar חינם כמו שהמליצו (ראו תמונה). מהחניה הולכים עד לגשר עולים עליו ונכנסים לכפר.
כתובת חניה בחינם****
Eendrachtsplein 1, Giethoorn

הלכנו ישירות למייק בית מספר 27 (תמונה) הוא ואישתו זוג מקסים השכרנו ב15 יורו סירה לשעה האכלנו ברווזים , המקום אחד הפסטורליים והיפים.

כמה בתים אחרי מייק יש מסעדה בשם grand canal עם שמשיות היינקן אוכל מאוד טעים לא יקר שירות מעולה .
5 מנות ו5 שתיה עלה 62 יורו.

יום חמישי נסענו למוזיאון הרכבות, קנינו ערב לפני כרטיסים בטריפר אין צורך להדפיס, ב 12 יורו במקום 17.5 באתר.

הגענו למוזיאון הרכבות באוטראכט אחרי שהתברברנו קצת בעיר. שימו לב יש סימטאות מאוד צרות שנחשבות רחובות או יציאות של כיכר לפי הוויז.לקח לנו שני סיבובים להבין את זה

חניה עלתה 7 יורו עד שעה 17 מעבר ל17 יש קנס 25 יורו.
נכנסנו עם מפה שקיבלנו בכניסה משום מה לא זרם לנו. עברנו מתחנה לתחנה ולא הבנו מה אנחנו רואים הרגשנו קצת אבודים. עד שהגענו לסימולטור שהיה מעולה, קצת מפחיד לילדים קטנים, אבל מעבר לזה לא ממש התחברנו המלצתי היא אם רכבות עושות לכם את זה אל תוותרו, יש רכבות מכל הסוגים . אם אתם לא באמת מתענינים ברכבות אולי כדאי לוותר.

יצאנו לאחר 2.5 שעות לכיוון העיר אוטראכט שמאוד נחמד לטייל בה. למרות שהיה מאוד קר באותו יום עם בגדים מתאימים זו חוויה.

במדרחוב יש המון חנויות וגם את הציפס המפורסם שכולם מדברים עליו (תמונה), מודה שבמהלך הטיול טעמנו ציפסים הרבה יותר טעימים לדוגמא במוזיאון הפתוח.
אם אתם רעבים ממליצה ללכת למסעדה בשם בורגר בר (תמונה), לא יקרה וממש טעימה.

משם נסענו לטירת דה האר מאחר והיה כבר אחרי 17 היה סגור אז רק צילמנו טירה יפיפיה מבחוץ

יום שישי
נסענו לאלקמאר אם אתם אוהבים גבינות אני ממליצה לנסוע אבל לצאת מוקדם, התברברנו מאוד בחניה (פירוט חניה למטה) והגענו רק בשעה 11:30 כשכל המופע נגמר, היתה חוויה לראות את הגבינות מפוזרות זה כמות לא נתפסת (תמונה).

החזקנו בדיוק 15 דקות ואז פרשנו לחנות המזכרות צמודה, שם המזכרות היו הכי זולות מכל מה שראינו בהולנד. ומשם לטעימות שהיו חוויה בפני עצמה למי שאוהב גבינות קנו שם זה המקום הכי זול שמצאנו .

משם הלכנו סאנסה סחאנס מקום מהממם ביופי.
ממליצה לבוא ביום שימשי כדי להנות לטייל ולהצטלם, לנו היה מאוד מעונן תמונות היו פחות מוצלחות והיה קר כך שעברנו את התחנות יחסית במהירות ויצאנו לכיוון הרכב. ממליצה להכנס לביתן הקבקבים שהוא היה הכי מעניין.( חניה תמונה)

חניה חינם בזאנסה
לפני הגשר, מרחק הליכה של 10 דקות
Schoolpad 3, 1544 BP Zaandijk, הולנד

יום שבת
מנוחה בכפר הנופש ובילוי בבריכה בבוקר.
בצהרים נסענו לאלמרה זה מקום שלא מספרים עליו המון אבל אני ממליצה בחום, הרחוב ענקי עם מגוון חנויות חלק זול חלק יקר כייף לטייל שם. כמובן גם פרימארק וכל זה במרחק חצי שעה מדה המאוף.

לאחר מכן נסענו לעמי ותמי כשהגענו לא היה מקום בכלל עד סוף הערב ולכן המלצתי היא להזמין מקום מראש, אפשר באינטרנט,( אם האתר עושה בעיות נסו להזמין בדפדפן שלא מתרגם אוטומטי).

למרות שלא היה מקום בילינו מעל שעתיים בחוץ במגלשות ובטרמפולינות והכל בחינם ולילדים זו היתה חוויה .
ניתן להסתובב בתוך המסעדה חופשי, לא להתייאש לחפש את הגימיקים המוחבאים בתוכה.
למחרת הזמנו מקום והתיישבנו בפנים הזמנו פנקייק מתוק, הוא גדול מאוד מתאים ל2 אנשים.

יום ראשון
הוחה פלואה- למי שאוהב רכיבה וגם למי שלא, מקום מהמם ביופיו מומלץ.
יש 3 כניסות אנחנו נכנס דרך אוטרלו
החנינו בחניה משמאל לקופות, בקופה קונים כרטיס חניה ב3.4 יורו
וכניסה למבוגר 9.4 יורו לילד 4.5 .
עד גיל 6 חינם.
ממש ליד הכניסה מלא אופניים רובם לגדולים יש סוגי כיסאות שונים צריך לנסות עד שמשהו מתאים ונח.
לילדים יש אופניים ללא גלגלי עזר מתאים לגיל 7/8. אם צריך דברים מיוחדים ניתן להשכיר צריך לבדוק בקופה.
עשינו רכיבה של 10 קמ. בתור מי שלא רוכבת מאז כיתה ו' הרכיבה נוחה קלילה לא מורגשת כי תווי הדרך מישורי
משם נסענו לאלמרה להשלים קניות שלא הספקנו ואז לעמי ותמי לאכול פנקייק

יום שני אפטלינג
מי שאמר שעדיף להגיע בשני כי יחסית ריק כנראה היה בר מזל.
אנחנו פחות,הגענו ביום שני כרטיסים קנינו בארץ מגרופון , 28 יורו וזה כולל חניה . מחיר טוב לכל הדיעות
אבל למתקנים חיכינו בין 40-50 דקות, לאורך יום שלם אפשר לספור באצבעות את מספר המתקנים שעלינו. לא בטוחה אם היה שווה, הגדולים הרגישו תחושת החמצה סך הכל זה גולת הכותרת של הטיול.

יום שלישי נסענו לאמסטרדם חנינו קרוב לתחנה מרכזית, חניון שנמצא ברחוב Oosterdokstraat יש חניון אחד גדול תת קרקעי, ניתן לאתר בגוגל מפות בקלות. חניה מעל 5 שעות עולה 20€ ל24 שעות
כתובת ****
Oosterdoksstraat 150, 1011 DK Amsterdam

עשינו חישוב שחניה במקום אחר תצריך אותנו לנסוע חצי שעה בתחבורה ציבורית וההוזלה בחניון זה רק אם מגיעים אחרי 10 בבוקר והחלטנו ששוה להוציא את הסכום בחניון הקרוב יותר.

אמסטרדאם מהממת!

היום בדיעבד לא מבינה איך חשבתי לוותר עליה…. אל תוותרו, לא חייב ללכת למוזיאונים ולהוציא כסף.

הולכים לכיכר דאם יש יונים שניתן להאכיל, פסלים אנושיים , בכל כמה צעדים חלונות ראווה מדהימים של דברים מתוקים, (תמונה) נוף ותעלות שחבל לפספס .

יום רביעי היה יום קניות נסענו לאלמרה חצי שעה מהכפר, מדרחוב ענק כולל כל המותגים ואיך לא גם פרימארק, אפשר לבלות שעות במקום ולא להתעייף.

4.5/5 - (2 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!