חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות על כפרי נופש בהולנד

מחפשים כבר נופש מומלץ בהולנד? לחצו כאן לסקירה המלאה לגבי כפרי נופש ממלצים למטיילים ישראליים!

אין לכם עדיין תכנית או מסלול? לקבלת תכנית טיול מוכנה לחצו כאן 

טיפ קטן: חשוב שיהיו בקתות נקיות ומאובזרות ומבחינת המיקום שיתאימו לטיול כוכב. למען הדיוק בכפר נופש לא חייבים לבשל, אפשר לאכול במסעדות וגם ארוחת בוקר יש בכפר הנופש (בתשלום נוסף)..אגב, חשוב להביא אתכם המון דברים – לרשימת הציוד לחצו כאן.

צפו במפה ותזוזו עם הסמן בכדי לראות את המלונות וכפרי הנופש המומלצים באיזור המועדף עליכם:


Booking.com

רשימת כפרי נופש מומלצים בהולנד למשפחות עם ילדים מתבגרים או זוגות צעירים עם ילדים קטנים: 

Landal Coldenhove – יש בריכה, מליון מתקנים, ג׳ימבורי לכל הגילאים, באולינג, גולף ועוד. בקתות מדהימות ונקיות, אחלה כפר!! כמעט כמו נינווה. כפר יפה, בריכה יפה עם מגלשה וזרמי מים, גימבורי גדול, קפצית, ובחוץ מסלול מכשולים עם חול, סופר שיש בו הכל, חדר כביסה עם מייבש ומסעדה. מבחינת מיקום במיקום טוב, קרוב לכביש A50 שמוביל לכל מקום. הנופשים בעיקר הולנדים, בד"כ יש בכפר 10 משפחות ישראליות. נראה דומה מאוד לרביט היל, הפורמט של לנדל דיי זהה.

Top parken ede נמצא באיזור שנקרא ede. כפר נופש מעולה ! נקי, קרוב להמון אטרציות וזול.

TopParken – Landgoed de Scheleberg נמצא בLunteren, מתאים לטיול כוכב. מיקום מעולה, נקי ומאובזר היטב מקום מצוין!!

Landal Miggelenberg – נמצא במקום שנקרא Hoenderloo. כפר נופש מהמם שהרבה ישראלים הולכים אליו. מושלם מכל בחינה. אזור יפהפה, בקתות חדישות, מצוחצחות ומאובזרות. אחלה תשתיות. ממליצים בחום.  כפר נופש מקסים, בקתות היער מבודדות זו מזו, חניה צמודה, נקי מאד, שירות נפלא (הזמנו חבילת פרימיום שכלולה בתוכה מצעים, מגבות, פינוקים וארוחת בוקר לבקתה), יש פעילויות במקום (ערב אחד בילינו בערב בינגו והילדים שיחקו באולינג), סופר גדול עם מאפים טריים – קנינו בכל בוקר לחמניות טריות לחדר. בכפר מכונות כביסה ומייבש נוחות לשימוש בקניית אסימונים בלובי. חסרון – חדרים מעט קטנים ומיטות לא נוחות (כמו מזרון ים – רכות מדי לטעמנו)אטרקציות קרובות – חיטהורן (שעה) , אפטלינג (שעה ורבע) וואליבי (45 דקות) ארנהיים (20 דקות) פארק חבלים קלימבוס (20 דקות), בכניסה לעיירה גלידה מקומית מומלצת בשם IJs van co.

Center Parcs Eemhof Flevoland-Holland – אנו ממליצים על בקתה 178, קרובה למרכז, קומפורט. לנו הייתה רשת בחדרים ולכן לא היו יתושים. הקפדנו לסגור חלונות ודלתות. הבקתה היה פונקציונית, לא קטנה, מאובזרת. כפר יפה, מסודר, מלא תיירים, ירוק, פארק מים שהוא ייתרון עצום עם ילדים, סופר טרי ומקסים, מסעדות סבירות. יש הרבה שממליצים עליו אך גם הרבה שלא ממליצים. קריאת חוות דעת על דה אמהוף לחצו כאן

Park Berkenrhode – מומלץ בחום! אמנם בלי פעילויות ופארק מים אבל יש בריכה חמודה. נקי מאוד והכל מטופח צוות מקסים ואדיב ,נוח לטיול כוכב ,הבקתות חדשות ומצויידות היטב .

Landal De Reeuwijkse Plassen – נמצא בReeuwijk, צמוד לגאודה. מותאם לילדים אבל לא רק, סופר צמוד, מיקום מעולה, בקתות ברמה גבוהה מאוד של גימור ושל ניקיון ואיבזור, על שפת המים. יש בריכה ופעילויות מים, אגם עם סירות להשכרה, אי טבעי עם גן משחקים בסגנון טבעי מעץ וחבלים עם אומגה, ולוח פעילויות כל יום של יצירה, סדנאות אפייה, מדורה עם מרשמלו, סרטים וכאלה.

Landal Rabbit Hill – נמצא בNieuw Milligen, המיקום מצוין לטיולי כוכב, נוסעים גג שעה לאטרקציה הכי רחוקה בפארק, בריכה מחוממת מקורה , גימבורי מהמם וגני משחקים, הבקתות ממוקמות בתוך יער. הרביט היל ממוקם בדיוק באמצע מכל האטרקציות המרכזיות (גג שעה נסיעה)..
Holiday Home DroomPark – הכפר נופש נחמד מאוד, החדר שלקחנו היה מרווח ונקי מאוד.מטבח מאובזר מאוד, צריך לשים לב שלמרות שבבוקינג למשל כתוב שיש שם תנור, זה לא – זה מיקרוגל משולב.אין מזגן. יש שם בריכה, יש מתקני משחקים וקיבלנו תוכניה עמוסה בפעילויות.
ויש עניין עם השירות, איו נציג בכפר שנותן מענה לבעיות 24/7, ביום הראשון בערב גילינו שיש בעיה בברז מים במקלחת, לקח לנו 20 דקות להצליח לכוון את המים ולמחורת החליפו את כל הברז ובלילה אחר הכרטיס של החניה של הפארק סירב לתת לנו לצאת ויצא שנתקענו בפארק כל הערב ואין עם מי לדבר.
מכונות כביסה ומייבשים יש בחדר מרכזי בכפר. מכונת כביסה 4.5 יורו, מייבש 2.5 יורו – את צריכה להביא אבקה ומרכך בעצמך כי הכמות שהמכונה מזרימה באופן אוטומטי לא מספיק לדעתי. יש בלובי / קבלה מכירה של מצרכים בסיסיים בלבד, סופר יש במרחק נסיעה של 7 דקות ברכב.
הכפר ממוקם 15 דקות משדה התעופה סכיספול ו – 15 דקות מאמסטרדם. בקתות מאד מרווחות – נקי מאד- חדרים גדולים, מיטות מאד נוחות , מקום מקסים . הכפר יותר יקר מלנדל אך המחיר כולל את הכל. בכפר גם מכונות כביסה ומייבש נוחות לשימוש בקניית אסימונים בלובי.
אטרקציות קרובות – אמסטרדם (נסיעה ברכבת 2 תחנות , תחנת רכבת 5 דקות מהכפר, חניה חינם) , רוטרדם – 50 דקות, דנוויל – 30 דקות, אלקאמר – 30 דקות, זאנסחה סחאנס – 20 דקות, וולנדם – 30 דקות, אדם – 40 דקות.
B & B het groene hart – מקום קסום באיזור Zuidlaren, לגבי אטרקציות יש המון – כפרים יפים, גני חיות, שמורות טבע, מבצרים, טחנות רוח, טירות, ערים מקסימות, חופי הצפון והאיים, שייט בתעלות…
Het Jaarsveldhof – וילה גדולה שנמצאת בחווה באיזור Montfoort. מומלץ בחום.
Resort Hof van Saksen – כפר נופש מהמם נמצא בצפון באיזור שנקרא Nooitgedacht.  הכפר עצמו סופר מפנק ויש המון מה לעשות בו. יומיים שלמים לא יצאנו ממנו. יום אחד יצאנו לגן חיות wild lands ויום אחד טיילנו בעיירות מסביב… שאר הימים הדרמנו. אני לא זוכרת שמות. בכפר עצמו נותנים הכוונה לבילויים בקרבת מקום.

לא בא לכם כפר נופש? יש מלונות מומלצים: (היתרונות של מלונות – נקי כל יום ויש מיזוג)

WestCord Hotel Delft – נמצא על הכביש הראשי של דלפט, בין האג לרוטרדם. המלון מעוצב על ידי איקאה-ממש מגניב, אפשר לקבל חדר משפחתי.

מלון hilton royal parc נמצא לא רחוק מאוטרכט. אם אתם עם ילדים רצוי להזמין סוויטה והסוויטות ענקיות.

 

4.7/5 - (16 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!