חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור במפרץ אמסטרדם

Amsterdam harbor tour

לא כולם יודעים אך חלק נכבד מהולנד היה ים, לאחר בעיות של צפיפות אוכלוסין החלו ההולנדים לייבש את הים ואת אמסטרדם בפרט. כיום אמסטרדם היא אחת מערי המסחר המובילות באירופה הנמל של אמסטרדם הוא אחד הנמלים הידועים בעולם ואפילו נכתבו עליו שירים מקסימים.

אם אתם רוצים לחוות את אמסטרדם קצת אחרת וללמוד על ההיסטוריה המעניינת שלה בדרך מהנה סיור במפרץ אמסטרדם (Amsterdam harbor tour) מאוד מומלץ עבורכם.

כאשר אתם מטיילים במרכז אמסטרדם אתם מגלים עיר תוססת חיה ובועטת, אך ההיסטוריה המדהימה של העיר התחילה וממשיכה דרך הים, החיבור של אמסטרדם לים הופך אותה לאחת מערי המסחר הגדולות בעולם כבר מאות שנים.

אל תפספסו את האטרקציה המדהימה סיור במפרץ אמסטרדם הזמינו כרטיסים כבר עכשיו – להזמנות לחצו כאן

מפרץ אמסטרדם

מפרץ אמסטרדם

מה רואים בסיור במפרץ אמסטרדם (Amsterdam harbor tour)

סיור במפרץ אמסטרדם הוא על ספינה גדולה אשר לוקחת אתכם לסיור בנמל אמסטרדם העמוס, זוהי דרך נפלאה לראות את אמסטרדם מזווית אחרת ואתם רואים אזורי תעשייה וגם אזורים של שכונות מודרניות מצד אחד ומצד שני את העיר העתיקה.

בסיור עצמו יש לכם מדריך אשר מסביר לכם על העיר ועל עובדות היסטוריות מעניינות, המדריך בסיור הוא דור חמישי שממשיך את הדרך, אתם חופשיים להסתובב בסיפון הספינה ולהתבונן על הספינות המדהימות שעוברות בנמל, ולהסתכל על העיר מכל מיני זוויות.

יש אינספור סיפורים מרתקים על נמל אמסטרדם (Port of Amsterdam) וזהו הזמן להתרווח על הסיפון לנוח להקשיב להסברים המעניינים וללמוד להכיר את אמסטרדם בצורה קצת שונה.

מה צריך לדעת על סיור במפרץ אמסטרדם (Amsterdam harbor tour)

סיור במפרץ אמסטרדם לוקח משהו כמו שעתיים, וכמובן שיש לקחת בחשבון שאם אתם סובלים ממחלת ים, לא מומלץ לעלות לסיפון. זהו סיור מודרך עם תוכן מאוד מעניין בשפה האנגלית.

מחיר כרטיס לסיור במפרץ אמסטרדם (Amsterdam harbor tour) יעלה לכם €22.50 והכתובת ממנה יוצא הסיור היא, 45 Ms. van Riemsdijkweg, 1033 RC, Amsterdam, הסיורים יוצאים בשעה תשע וחצי בבוקר, והמקום נמצא מאחורי התחנה המרכזית של העיר, מאוד נחמד ללכת מאחורי התחנה ולגלות שיש שם עוד חיים שלמים. 

אל תפספסו את האטרקציה המדהימה סיור במפרץ אמסטרדם הזמינו כרטיסים כבר עכשיו – להזמנות לחצו כאן

מפרץ אמסטרדם

מפרץ אמסטרדם

 

במשך הסיור אתם עוברים ליד אזור מקסים שאסור לספינות להיכנס אליו אך אתם יכולים לעשות אותו בנפרד, יש אפשרות לרכוש מהחברה כרטיס משולב שיכול לחסוך לכם כסף.

מומלץ להזמין כרטיסים מראש, אתם יכולים לעשות זאת דרך האינטרנט או להגיע למקום עצמו ולהזמין את הכרטיס למועד מאוחר יותר, סיור במפרץ אמסטרדם (Amsterdam harbor tour) הוא מומלץ ביותר וזוהי חוויה שלא תשכחו הרבה זמן.

 

אהבת? נא לדרג!

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!