חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון השעווה מאדאם טוסו אמסטרדם

Madame Tussauds Amsterdam

ביקור באמסטרדם זוהי חוויה בלתי נשכחת, זוהי עיר דינמית ומלאת חיים שמעניקה לתייר אפשרויות בלתי מוגבלות של הנאה ואטרקציות מכל הסוגים. אחד המקומות שנחשבים לביקור חובה בעיר זהו מוזיאון השעווה של מאדאם טוסו (Madame Tussauds Amsterdam).

מוזיאון מאדאם טוסו משלב טכניקות של שעווה בנות מאות שנים וטכנולוגיה מודרנית ומתקדמת כדי לייצר בובות שעווה של דמויות מפורסמות שכולם מכירים. זהו אחד המוזיאונים הכי מבוקשים בעיר ומדי שנה מגיעים אליו עשרות אלפי מבקרים.

כאשר מדברים על אטרקציות חובה אין ספק מוזיאון מאדאם טוסו אמסטרדם (Madame Tussauds Amsterdam) הוא אחת האטרקציות שאתם חייבים לראות כאשר אתם נמצאים בעיר.

אל תפספסו את האטרקציה הכי שווה בעיר מוזיאון השעווה מאדאם טוסו אמסטרדם מהרו והזמינו מקום להזמנות כרטיסים לחצו כאן 

דמויות מפורסמות בבמוזיאון השעווה של מאדאם טוסו אמסטרדם

דמויות מפורסמות בבמוזיאון השעווה של מאדאם טוסו אמסטרדם

 

מה יש לראות במוזיאון השעווה של מאדאם טוסו אמסטרדם (Madame Tussauds Amsterdam)

מוזיאון השעווה של מאדאם טוסו הוא מוזיאון בובות שעווה של דמויות מפורסמות, האיכות של הבובות היא ברמה הכי גבוהה שיש והבובות נראות ממש אמיתיות. יש במוזיאון מבחר גדול של דמויות מכל התחומים, יש פוליטיקאים כמו למשל ברק אובמה, ונלסון מנדלה.

אתם יכולים להתחכך בשחקני הכדורגל הכי מפורסמים בעולם, או עם אחד מכוכבי הפופ הגדולים והמפורסמים בעולם, או לראות מקרוב את משפחת המלוכה ההולנדית, כמובן שביקור במוזיאון מאדאם טוסו הוא הזמן בו אתם מוציאים את המצלמות ומתחילים לצלם סלפי עם הכוכב או הכוכבת שאתם אוהבים.

אחת האטרקציות שיש במוזיאון היא הקלטת שיר באולפן הקלטות על אחד השירים המפורסמים, זוהי חוויה מבדרת וכיפית שמאוד מומלץ לעשות, את השיר שהקלטתם תקבלו לאחר מכן במייל שלכם. מוזיאון מאדאם טוסו כל הזמן מתעדכן ומוסיף בובות חדשות ואטרקציות נוספות.

המוזיאון נמצא מעל כיכר הדאם, כך שאתם יכולים לראות את האזור מזווית שונה לחלוטין ולצלם תמונות יפיפיות של אמסטרדם.

מה צריך לדעת על מוזיאון מאדאם טוסו (Madame Tussauds Amsterdam)

מוזיאון השעווה של מאדאם טוסו נמצא באזור הכי מרכזי בעיר ממש בכיכר דאם, כך שיש עוד הרבה מה לעשות באזור, המוזיאון מציע גם כרטיסים משולבים לעוד אטרקציות מעניינות, אתם יכולים לרכוש כרטיס משולב למאדאם טוסו ומוזיאון דאנג'ן או לשלב את המוזיאון יחד עם שייט בתעלות.

מאוד מומלץ לקנות כרטיסים משולבים שיכולים לחסוך לכם לא מעט כסף, יש עוד כמה שילובים שכדאי לברר האם הם יכולים להתאים לכם מבחינת התוכניות שלכם לראות אטרקציות באמסטרדם. היתרון של הכרטיסים האלה הוא שהם משלבים אטרקציות שנחשבות לחובה כך שרוב הסיכויים שתבקרו בהם בכל מקרה.

מוזיאון השעווה של מאדאם טוסו (Madame Tussauds Amsterdam) פתוח כל ימות השבוע בין השעות עשר בבוקר עד חמש אחר הצהריים, יום שבת המוזיאון פתוח עד השעה שבע בערב. לא אמורה להיות לכם בעיה למצוא את המקום שנמצא בכיכר הראשית של אמסטרדם ברחוב, 20 Dam, 1012 NP, Amsterdam, ויש באזור גם שלטי הכוונה.

אל תפספסו את האטרקציה הכי שווה בעיר מוזיאון השעווה מאדאם טוסו אמסטרדם מהרו והזמינו מקום להזמנות כרטיסים לחצו כאן 

אטרקציות חובה מוזיאון מאדאם טוסו אמסטרדם

אטרקציות חובה מוזיאון מאדאם טוסו אמסטרדם

 

אהבת? נא לדרג!

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!