חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סמים באמסטרדם – מדריך לסטלנים

ברוכים הבאים לאמסטרדם – גן העדן לסטלנים!
לחובבי העישון והסטלה, זה בדיוק המקום הנכון להיות בו. חלפו כבר שנים רבות מאז שהולנד החליטה לאפשר את צריכת הקנאביס באופן חוקי, ועשרות קופי שופס נפתחו בכל רחבי העיר.
איך אפשר לבחור מבין כל האפשרויות האלו?
לאן ללכת כדי לנצל את הביקור באמסטרדם עד הסוף?
בדיוק בשביל השאלות האלה, הכנו עבור המבקרים באמסטרדם – מדריך לסטלן.

קופי שופ בהולנד

על אף שהסמים חוקיים בכל רחבי הולנד, כדי למצוא את החומר האיכותי ביותר כדאי לבחור בקופי שופ אמסטרדם.
אמסטרדם לוקחת את נושא הסמים ברצינות גדולה: מדי שנה, למשל, נערכת באמסטרדם תחרות הקנאביס השנתית. מבחינת רמת העניין והחשיבות של התחרות, אפשר לומר שזו המונדיאל של הסמים.
קופי שופס שזכו בתחרות זכו במעין "תו תקן" המעיד על איכות החומר שלהם. מי שזכה בתחרות יותר מפעם אחת – כבר קנה לעצמו תהילת עולם.

מגוון הסמים באמסטרדם מסחרר. יש כל כך הרבה מקומות שישמחו למכור לך כל מה שרק אפשר לחלום עליו בעולם הסמים הקלים, בחיוך ובאדיבות. עם זאת, כדאי שלא לאבד את הראש.
ניסיון להגיע לכל המקומות ולחוות את הכל פשוט יגרום לך לפספס את החוויה עצמה. זה לא כייף לרוץ ממקום למקום, בעיקר לא כשמסטולים.
לכן, כדאי מאוד לבחור מספר מצומצם של קופי שופס שמתאימים לך, ולהתמקד בהם. כך, אפשר להקדיש מספיק זמן לכל מקום ולחוות אותו כמו שצריך.

הקופי שופס השונים נבדלים אחד מהשני בכמה פרמטרים שונים. ראשית, והחשוב מכל – איכות החומר.
בגדול, החומר בהולנד הוא איכותי. עם זאת, לא הכל איכותי באותה מידה, ולא כל מקום ימכור לך את הדבר האיכותי ביותר שיש.
מלבד האיכות, יש גם שאלה של מחיר. מקומות תיירותיים מאוד יכולים למכור לך חומר גרוע במחירים מופרזים.
מלבד המחיר והאיכות, הקופי שופס שונים באווירה שהם מייצרים, במוזיקה שנשמעת בהם ובמידת הצפיפות שלהם.

אז איזה קופי שופ מומלץ באמסטרדם?

 Abraxas

 קופי שופ שפשוט חייב להופיע בראש הרשימה. יש הרבה קופי שופס אמסטרדם, אבל זה אחד המוכרים והאהובים ביותר. המקום פופולרי מאוד בקרב מקומיים ותיירים כאחד, והוא נוטה להות עמוס למדי בשעות ההומות. איכות החומר כאן היא פשוט מצוינת. הוא קרוב מאוד לכיכר דאם, מה שמאפשר ביקור קצר בו במהלך סיור באטרקציות השונות של העיר. בקומה התחתונה ממוקם הבר בו קונים את הסמים, ובקומה העליונה – חדרי עישון גדולים ונעימים. האווירה כאן פתוחה מאוד. אפשר להגיע עם מישהו ולשבת ביחד, או להגיע לבד ופשוט להכיר כאן אנשים חדשים. המוזיקה כאן כיפית במיוחד.

כתובת: Jonge Roelensteeg 12-14

 Barney’s 

 אחד מהמקומות הטובים ביותר לעשן באמסטרדם. הקופי שופ הזה זכה יותר משבע פעמים בתחרות הקנאביס השנתית, וזה בהחלט מעיד עליו. לאיכות החומר כאן פשוט אין תחרות. בשל הפופולריות שלו והאיכות המצוינת שלו, המקום נוטה להיות עמוס למדי. כדאי להגיע הנה מוקדם או מאוחר, בשעות העומס יהיה קשה למצוא כאן מקום ישיבה. למרות זאת, ההמתנה והעומס בהחלט שווים את זה.

כתובת: Haarlemmerstraat 102 

 Sheeba 

מי שמחפש ספייס קייק אמסטרדם, או אוהב במיוחד עוגיות קנאביס באמסטרדם – בהחלט צריך להגיע הנה. בניגוד לשם של המקום, הקופי שופ הזה לא מעוצב בסגנון הודי בולט במיוחד. למרות זאת, הוא ידוע בכל רחבי העיר במאפינס, בעוגיות וביתר חטיפי הגראס שהוא מוכר. גם טעים, וגם ממסטל. האווירה כאן שקטה ורגועה, על אף שהקופי שופ הזה ממוקם ממש במרכז הסואן של העיר. איכות החומר המצוינת של המקום לא מעידה על המחיר שלו – שהוא נמוך יחסית לאיכות, באופן מפתיע. בחדרי העישון מוצבות הרבה טלוויזיות. בדרך כלל הן משדרות קליפים ומוזיקה, אבל בזמן משחקים של נבחרות הולנד – כל הטלוויזיות מעבירות ערוץ.

כתובת: Warmoesstraat 73

 Blue bird

 מקום נהדר לעשות סמים באמסטרדם. הבלו בירד מוכר חומר טוב ואיכותי, במחירים זולים ושווי. המקום מורכב משתי קומות, יש בו שפע של מקום בחדרי העישון הנוחים שלו. העיקר כאן הוא בהחלט האירוח: בבלו בירד, מאמינים ביחס אישי ושירות נפלא לכל לקוח. הצוות כאן מפנק במיוחד, ודואג לכל שכל אחד יצא מעושן ומאושר. בעל המקום, ג'סי, הוא בחור אמריקאי שהיגר להולנד לפני יותר מעשור, והוא יותר משמח לעזור לכל התיירים שמגיעים לעיר. אפשר לקבל ממנו גם המלצות על מה כדאי לעשות בעיר, חוץ מקופי שופס.

כתובת: Sint Antoniesbreestraat 71

 Grey Area

 מי שמחפש לקנות סמים באמסטרדם, צריך להגיע לכאן. גם המקום הזה זכה בתחרויות הקנאביס השנתיות, והוא מציע חומר באיכות גבוהה מאוד. הסגנון כאן הוא אמריקאי מאוד, מה שיכול להתאים לתיירים הישראלים. המוזיקה מעודכנת יותר, העיצוב אמריקאי והאווירה טרנדית יותר. עוד שווה כאן הוא המבחר הגדול של הבאנגים, שמאפיין במיוחד את הקופי שופ הזה.

כתובת: Oude Leliestraat 2

Babba’s

הפעם, השם בהחלט מעיד על אופי המקום. באבא'ז הוא מקום הודי ביותר, כמו שמעיד הפסל הענק של שיבה שמוצב בו. העוגיות כאן הן עם טעם של הודו (וזה בהחלט דבר טוב), והאווירה עצמה הודית. המוזיקה, מנגד, איננה כולה הודית – וגם היא מצוינת. זהו אחד המקומות האהובים והמוכרים באמסטרדם. נוטה להיות כאן עמוס למדי, ומומלץ להגיע מוקדם למדי או מאוחר למדי אם בוחרים להגיע לכאן.

כתובת: Barentszstraat 130

 The Doors

 זהו קופי שופ אמריקאי נוסף שבהחלט שווה ביקור. כפי שניחשת, המקום אכן נקרא על שם הלהקה האמריקאית הוותיקה. כמו השם, המקום כולו מתאפיין בסגנון רוקיסטי של שנות השבעים האמריקאיות. כדאי במיוחד לתפוס מקום בחוץ, ברחוב, בו יש נוף יפה במיוחד. איכות הסמים כאן טובה מאוד.

כתובת: Singel 14

 Dampkring

 קופי שופ ששם את הדגש על חווית הקנייה והשימוש. דלפק הבר כאן משמש בעצם כמו חלון ראווה. הוא שקוף, וכל הפרחים הנמכרים מוצגים בתוכו. כמו שכולם אוהבים לבחור את חתיכת העוגה הספציפית שהם מזמינים בקונדיטוריה ("תביא לי את זאת, שבאמצע!"), כך אפשר גם כאן לבחור בדיוק איזה פרח רוצים לעשן. מיטיבי הלכת יכולים אפילו לסקור את הפרחים השונים עם זכוכית מגדלת לפני שהם בוחרים. המקום גדול מאוד – בעל שלוש קומות – והוא מרווח מאוד. החומר כאן מצוין, והמקום זכה פעמיים בפסטיבל הקנאביס השנתי. מומלץ בחום.

כתובת: Haarlemmerstraat 44

 HUNTER’S 

 מקום באווירה שקטה במיוחד. האורות כאן מעומעמים, המוזיקה נשמעת בעיקר ברקע, והשקט כאן הוא העיקר. המוזיקה היא ברובה משנות השבעים, והיא מהווה רקע נהדר לעישון טוב. איכות החומר כאן טובה ביחס לרוב הקופי שופס. כלומר, ביחס למה שאפשר להשיג בישראל, היא מצוינת במיוחד. יש כאן המון וופורייזרים שרק מחכים שישתמשו בהם, לחוויית עישון אחרת.

כתובת: Warmoesstraat 24 

 Buldog’s palace

 זוהי המלצה שהיא בעצם דיס-המלצה. הבולדוג פאלאס הוא אחד המקומות המוכרים והכי תיירותיים בעיר. וזה בהחלט לא מעיד עליו טובות. המקום הזה עמוס מאוד ומכוון לקהל התיירותי שמגיע אל העיר, והוא ישמח למכור חומר בינוני למדי במחירים מופרזים. לא כדאי לחכות כאן בתור.

כתובת: Leidseplein 17

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!