חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור באצטדיון הביתי של אייאקס

אוהבים כדורגל? אוהבים את אייאקס? רוצים לקבל הצצה קרובה לקבוצת הכדורגל שמגדלת כישרונות צעירים כבר שנים באצטדיון הכי גדול ומרשים בהולנד? מעוניינים להגיע ולבקר באצטדיון של הקבוצה שהכי מזוהה עם היהודים וישראל בעולם? הכנסו אל האיצטדיון הגדול ביותר של הולנד!

 

לחצו כאן לרכישת כרטיסים לסיור הקלאסי באצטדיונה הביתי של אייאקס!

לחצו כאן לרכישת כרטיסים לסיור VIP באצטדיון יוהאן קרויף הכולל גם כניסה לאיזורים סגורים! ממש שווה!

==
אצטדיון הכדורגל של אייאקס נקרא על שם יוהאן קרויף (אביו של ג'ורדי – מנהלה המקצועי לשעבר של מכבי תל אביב בכדורגל) אגדת הכדורגל ההולנדית שנפטר לאחרונה.

בסיור זה של 75 דקות באצטדיונה הביתי של אייאקס תוכלו להריח מקרוב את הדשא, לראות את המוזיאון ולשמוע על הסיפורים של אייאקס.

אין צורך להדפיס את הכרטיס, כניסה עם הטלפון החכם שלך.

תוכלו לחוות סיור מודרך של 75 דקות באמסטרדם באצטדיון יוהאן קרויאף ארנה, ביתו של AFC אייאקס, ואת המיקום של קונצרטים והופעות כמו מדונה, הרולינג סטונס, ועוד.

במהלך הסיור המדריך שלכם ייקח אתכם דרך החלקים הפנימיים של האיצטדיון ויספר לכם סיפורים על החיים מאחורי הקלעים של אייאקס ויוהאן קרויף ארנה.

גלריית התהילה (המוזיאון) היא חלק מהסיור המרגש הזה. זה ינחה אותך לאורך ההיסטוריה של אייאקס, החל בשליטה האירופית של שנות השבעים, אליפויות הליגה ואולי אפילו הצצה של העתיד.

לחצו כאן לבדיקת זמינות הכרטיסים ותאריכי הסיור באצטדיון של אייאקס:



מידע חשוב על האצטדיון של אייקס שהיום נקרא יוהאן קרויף ארנה

אצטדיון יוהאן קרויף הוא האצטדיון הגדול ביותר בהולנד והאצטדיון הביתי של מועדון הכדורגל ההולנדי AFC Ajax. הוא ממוקם בעיר הבירה של אמסטרדם. האצטדיון נבנה בין 1993 ל-1996 בעלות שווה ערך ל-140 מיליון אירו. זה היה ידוע בעבר כ"אמסטרדם ארנה" עד לעונת הכדורגל 2018–19, אז שונה שמה רשמית לכבודו של יוהאן קרויף, כדורגלן הולנדי אגדי​​.

האצטדיון שימש לטורנירי כדורגל שונים, כולל יורו 2000 של אופ"א, גמר ליגת האלופות 1998, גמר הליגה האירופית של אופ"א 2013 ומספר משחקים של יורו 2020​.

מלבד משחקי כדורגל, האצטדיון היה מקום פופולרי לקונצרטים. אמנים בינלאומיים והולנדים רבים הופיעו שם, כולל טינה טרנר, קולדפליי, U2, מדונה, מייקל ג'קסון, הרולינג סטונס, ביונסה וריהאנה, בין היתר.

לאצטדיון יש גג נשלף ומשטח דשא. יש לה 56,130 מקומות ישיבה במהלך משחקי כדורגל. עבור קונצרטים, הקיבולת משתנה בהתאם למערך הבמה, עם קיבולת מקסימלית של 68,000 אם נעשה שימוש במערך במרכז הבמה​​.

הרעיון של אצטדיון חדש באמסטרדם התחיל עם ההצעה של העיר לארח את אולימפיאדת הקיץ 1992. לאחר שאמסטרדם הפסידה את ההצעה לברצלונה, התוכניות לאצטדיון שונו ושונו מחדש. העיצוב שונה מספר פעמים עד שאושר לבסוף ב-1992 על ידי ממשלת אמסטרדם. בניית האצטדיון החלה ב-26 בנובמבר 1993 ונמשכה כמעט שלוש שנים​​.

האצטדיון נפתח רשמית ב-14 באוגוסט 1996 על ידי המלכה ביאטריקס. במהלך הפתיחה החגיגית נחשף הציור הגדול בעולם, "דה זי" (הים). משחק כדורגל פתיחה נערך בין AFC Ajax למילאנו כחלק מטקס הפתיחה​.

הגג הנשלף של האצטדיון ומשטח הדשא הציבו בתחילה כמה אתגרים, מכיוון שהדשא לא צמח בצל הגג הפתוח. זה הוביל להחלפת הדשא עד ארבע פעמים בשנה​​.

בשנת 2015 הוצגו תוכניות לשיפוץ חזית האצטדיון. השיפוץ נועד לשפר את האיכות והשירות למבקרים על ידי הרחבת טבעות ההליכה סביב האצטדיון והוספת מתקנים חדשים. השיפוץ הסתיים בשנת 2020​.

ארנה יוהאן קרויף מציעה מספר סוגים של סיורים, המאפשרים למבקרים לחקור את האצטדיון, לשמוע סיפורים על ההיסטוריה שלו, ואפילו ליהנות מחוויית מציאות מדומה.

5/5 - (20 votes)

לחזור משהו ספציפי?

אולי יעניין אותך גם

רוצים לדעת מה יש לעשות ולראות בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את רשימת האטרקציות המומלצות!

error: התוכן מוגן !!