חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

8 ימים בהולנד עם ילדים

8 ימים בהולנד עם תאומים בני 5 ובן שנה וחצי.
הטיול והטיסות הוזמנו בחודש אוקטובר, מה שהוזיל (יחסית) את המחירים והשבוע שנבחר היה 23-30.3 שהוא off season.
התחלנו את הטיול בטיסת klm בשעה לא כ"כ נוחה – 6:15 ביום שבו הזיזו את השעון (שזה כמו 5:15 בבוקר בשעון חורף). עברנו את זה בזכות אבא שלי שיש לו אישור כניסה ועזר לנו בשדה ועד הכניסה לשרוול.
הטיסה עצמה היתה מצויינת – הקטן ישן שעתיים בערך, אני והגדולים היינו ערים (הם התרגשו מאד).
נחיתה בסחיפהול – כשנחתנו התברר שהמטוס לא מתחבר לשרוול אלא למדרגות ואוטובוס. בנוסף, העגלה לא חיכתה לנו במדרגות. מסתבר שהיו אמורים לשים עליה מדבקה ורודה ובגלל שלא שמו אז היא נשלחה יחד עם המזוודות… נסחבנו עם בן השנה וחצי, שני טרולים והגדולים באוטובוס. כשהתחלנו ללכת בטרמינל אחד הטרולים נקרע.. אחרי הליכה די מתישה מצאנו עגלות קטנות של מזוודות עם סל למעלה והושבנו את הקטן בתוכו. המשכנו לביקורת דרכונים ולמזוודות, ואספנו את העגלה במסוע כבודה חריגה.
איסוף רכב – הזמנו מראש אופל זאפירה 7 מקומות מסיקסט. כשהגענו, הנציג בדלפק אמר שיש רק bmw וצריך להוסיף 150 אירו. לא הסכמנו להוסיף כסף והמחיר ירד ל-100, אח"כ ל-80 ובסוף אחרי שהבהרנו שאנחנו לא מתכוונים להוסיף כסף "פתאום" נמצא הרכב שהזמנו. הרכב עצמו היה מצויין ונכנסו בו 3 מזוודות גדולות, 2 טרולי ועגלה (בוגבו בי5).
סים מקומי: ביציאה לטרמינל יש דוכן של lebara שבו מוכרים סים במחירים מופקעים. לא לקנות שם!! אם מסתובבים בטרמינל עוד קצת אפשר למצוא חנות עיתונים שבה מוכרים סים במחיר סביר – 10 אירו ל-1 ג׳יגה.
סיימנו את תלאות הטרמינל ונסענו לכפר הנופש ראביט היל. מקום מדהים לילדים!! ממליצה בחום. הצטיידנו באוכל וציוד בסיסי ליום הראשון בסופר הקטן של הראביט היל, ונתנו לילדים לשחק בג׳ימבורי הענק שבמתחם המרכזי של הראביט היל (שם גם סיימנו את כל ימי הטיול הבאים- ממליצה בחום!! הילדים ישנו אחרי זה מעולה בלילה  )

יום שבת 24.3 – טיילנו בחיטהורן. התחלנו את היום בשיט בתעלות המקסימות שארך כשעה. לאחר מכן טיילנו רגלית בכפר ואכלנו באחת המסעדות. פגשנו ברווזים שמטיילים בכפר, חצינו גשרים (קצת מפחידים..) ואכלנו גלידה – היה ממש מקסים וחוויתי  אח"כ נסענו לסופר albert heijn בעיר אפלדורן כדי לקנות מצרכים לשאר השבוע. שימו לב שהם לא מקבלים אשראי.
יום ראשון 25.3 – טיילנו בזאנסה סחאנס, כפר משוחזר עם הרבה טחנות רוח. ביקרנו בחנות השוקולד המפורסמת ושתינו שוקו חם כדי להתחמם. הגדולים עלו עם בעלי לאחת מטחנות הרוח ומאד נהנו מהתצפית. לאחר מכן ביקרנו בחנות הגבינה שקרובה יחסית לכניסה ויש שם מבחר עצום של גבינות לטעימה ולרכישה.
סיימנו מוקדם יחסית והחלטנו לנסוע למסעדת עמי ותמי (האנס וגרטל) – לא לפספס בשום אופן!! בגלל שהיה יום ראשון היה מאד עמוס בפנים ולכן לא אכלנו אז הילדים שיחקו בחוץ במתקנים ונהנו מאד (רק שימו לב שאם יורד גשם המקום עלול להיות בוצי כי יש שם הרבה חול)- יש שם טרמפולינות רגילות, טרמפולינות אוויר, מגלשות, חבלים, חציר ועוד ועוד.. בתוך המסעדה יש גם מגלשות שהם נהנו מהן.
יום שני 26.3 – ניצלנו את היום האחרון לפני שמתחיל הגשם בשביל לבקר בגני קוקנהוף המדהימים. הטוליפים עדיין לא פרחו כל כך, אבל הגנים כל כך יפים שזה לא הפריע.. משם נסענו שוב למסעדת עמי ותמי. אנחנו הזמנו פנקייקים מהספיישלים והילדים הזמינו פנקייק ילדים. הפנקייק עצמו יותר דומה לבלינצ׳ס (הוא דק מאד). הילדים לא כ"כ אהבו, אבל נהנו מאד מהאווירה ומהרצפה שזזה 😄
יום שלישי 27.3 – מהיום הזה היה צפוי גשם ולכן חיפשנו מקומות סגורים יותר. החלטנו לנסוע למוזיאון נמו באמסטרדם – מוזיאון מדע וטכנולוגיה לילדים. חנינו בחניון שקרוב מאד למוזיאון ברחוב אוסטרדוק (יש הנחה של 30% על החניה בקופה של המוזיאון) היינו שם למעלה מ-4 שעות ולא מיצינו.. הילדים לא רצו ללכת. ביציאה מהמוזיאון ירד גשם וההליכה לחניון היא על גשר עץ שהופך להיות מאד חלק בגשם – אז כדאי ללכת בזהירות עם הילדים.
יום רביעי 28.3 – לבקשת הילדים התחלנו את היום בבריכה של הראביט היל. הקטן היה קצת מנוזל ואני שונאת בריכות, אז בעלי לקח את הגדולים והם נהנו מאד. הבריכה מקורה ומחוממת, עם זרמים ומגלשה ויש גם בריכת פעוטות מקסימה. לאחר מכן נסענו לקניות בפריימארק בארנהיים – סניף גדול עם המון מבחר לילדים. שימו לב שהחנויות בהולנד נסגרות בין 17:00 ל-18:00!
יום חמישי 29.3 – נסענו למוזיאון הרכבות באוטרכט. המילה "מוזיאון" לא ממש מתארת נכון המקום. זה מרכז אינטאקטיבי עם המון הפעלות כמו הדגמה של כפר ישן, סימולטור, רכבת ילדים, נסיעה בקרון בחושך ועוד.. חוויה מדהימה, לדעתי האטרקציה הכי מוצלחת שביקרנו בה.
עצרנו בדרך חזרה לאכול במסעדת la place – רשת נחמדה של מסעדות שמכינים בהם את האוכל מול הלקוח. מאד טעים יחסית לשאר המקומות שיצא לנו לאכול בהם.
יום שישי 30.3 – אחרי הצ׳ק אאוט מראביט היל, נסענו ליוליאנה תורן- פארק שעשועים מקסים לילדים קטנים שהתאים בדיוק לגילאים שלנו. היינו שם 4 שעות ועזבנו רק כי לא נשאר לנו מספיק מזומן בשביל לאכול בתוך הפארק (הם לא קיבלו אשראי). היה אפשר להמשיך לפחות עוד שעתיים-שלוש.. ממליצה
הטיסה חזור היתה בשעה מצויינת (בניגוד להלוך) – 21:05. הגענו לארץ בשעה 2:30 והביתה בערך ב-4:30 וישנו עד 9 וחצי…

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!