חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זוג עם 3 ילדים – טיול כוכב בהולנד

3 ילדים, זוג הורים כולם מגיעים להולנד? יש לכם רצון לעשות טיול כוכב בהולנד? אנו נוכל לעזור לכם לבנות מסלול טיול מסודר בערי הולנד שתוכלו לראות את הדברים הטובים , המומלצים והשווים באמת בהולנד!

הרכב משפחתי: נסענו זוג + 3 ילדים. שני בנים בני 10 ו-13 וקטנה בת 4. נסענו עם עוד משפחה עם שני ילדים בני 10 ו-13. מומלץ ליסוע עם חברים שהילדים (והמבוגרים כמובן) מסתדרים ביניהם. היה כיף לבלות ביחד, יחד עם ההבנה שכל משפחה עושה מה שנוח לה, כך שהכל זורם ואין אי נעימויות.
טיסה: הזמנו שנה מראש (בספטמבר), עם פתיחת המכירה של טראנסאביה. נחתנו באמסטרדם והמראנו חזרה מאיינדהובן. בתוספת התשלום על הושבה ומזוודות יצא 330 יורו לאחד. תעשו לעצמכם טובה ותשקיעו עוד כמה עשרות יורו בהזמנת הושבה, כך שמראש תדעו שבהלוך ובחזור כל המשפחה יושבת ביחד. החברה אינה מחוייבת להושיב אתכם ביחד והטיסה התעכבה ברבע שעה בגלל חילופי מקומות של כמה משפחות שלא שילמו מראש, אבל עדיין התווכחו עם הדיילים שהם חייבים להושיב אותם ביחד… מיותר. הטיסות יצאו בזמן (חוץ מהעיכוב הקטן על ההושבה..), והיו בסדר גמור. אין אוכל או שתיה בטיסה, רק בתשלום (מחירים סבירים לגמרי).
רכב: שכרנו רכב מ-BB&L, המחיר שלהם יצא הכי זול לעשרה ימים, לקחנו מהם כיסא בטיחות לקטנה ב-20 יורו בלבד לכל התקופה, והנוחות הכי גדולה איתם היא העובדה שנציג שלהם מחכה לנו עם המפתח בשדה (הם מחכים ליד החנות של ויקטוריה סיקרט). נחתנו, לקחנו מהם את המפתח ונסענו לשלום. החזרת הרכב באיינדהובן גם קלה מאוד – פשוט משאירים את הרכב בחניון של יורופקאר וזורקים את המפתחות לתיבה בטרמינל. אין שום התעסקות עם משרדי השכרה או תורים.
נהיגה בהולנד: כמו שכבר כתבו לפניי, הכבישים נוחים, וויז עובד מצויין שם, אבל מאווווד קשה עם עניין המהירויות. המהירות המותרת משתנה כל כמה דקות וצריך להיות מאוד עירניים לזה ולנהוג בהתאם. מקווה לא לקבל בקרוב כמה דו"חות בדואר..
דבורים!!!: העקב אכילס של הולנד. בתקופה הזו הולנד מפוצצת בדבורים, הם תמיד יגיעו במסעדות ברגע שיהיה לכם אוכל על השולחן. אפשר להתרגל למי שזה לא מפריע, אבל אחד הבנים שלי ממש פחד מהם וזה הטריף אותו כל פעם מחדש. העיקר שלא נעקצנו.
כפר נופש: מראש פסלנו את דה אמהוף הפופולרי, וחיפשנו כפר מרשת לנדל כדי שנוכל לחנות עם הרכב ליד הבקתה. בחרנו בלנדל קולדנהוב שהיה מהמם. יש בו אטרקציות שהתאימו לילדים שלנו, המקום נקי ונעים, והמחיר לא היה יקר. אגב, אם הכוונה היא לטייל מהבוקר עד הערב, מיותר לשלם על כפר נופש ועדיף לשלם שליש מחיר על בית חווה או מלון. אנחנו מראש החלטנו שעושים טיול רגוע ולא מרדף, כך שפתחנו את הבוקר בארוחת בוקר בכפר (יש סופר עם מאפים טריים, מיץ תפוזים וכל מה שצריך), אחר כך הילדים נהנו מהמתקנים לשעה שעתיים. עשינו אטרקציה אחת ביום, וחזרנו בדרך כלל עד שש לכפר, כי הילדים רצו לנצל את המתקנים עוד כמה שעות. יש בכפר משחקייה ענקית מקורה, בריכה עם כמה אטרקציות, טרמפולינת אוויר, מתקני שעשועים, אופניים, באולינג, הפעלות של הצוות והכי חשוב לבנים – מגרש כדורגל כל ערב שיחקו במגרש ילדים משלל ארצות, מה שגרם למשחק להיות רגוע וללא קללות…
אוכל בהולנד: כמעט בכל מסעדה יש משחקיה וטרמפולינה לילדים, שזה דבר אדיר. קחו בחשבון שהמסעדות בכפר וסביבו מפסיקות להגיש אוכל בשמונה בערב. כך שאם רעבים אחרי השעה הזו (והילדים תמיד רעבים), צריך להיערך מראש עם אוכל בחדר. בסופר של הכפר יש הכל, וקניות גדולות עשינו פעמיים בג'מבו בעיירה ליד eerbeek. לא ממש בישלנו בחדר אבל היו במקפיא פיצות, לחמים וכאלה.
מזג אוויר: הבאנו מהבית בגדים לארבע עונות השנה וזכינו במזג אוויר מושלם. לא ירד לנו גשם אפילו פעם אחת. בימים הראשונים היה קריר בלילות, בימים האחרונים היה חם, אבל לא מידי.
אטרקציות: כאמור, החלטנו שעושים אטרקציה אחת ביום וזה היה מינון מושלם עם כפר הנופש. לציין, כי בכל אטרקציה יש תמיד מתקני שעשועים רבים, מה שמאריך את השהות שם, כי הילדים נהנו להיות גם בהם כשסיימנו, וברגע שלא ממהרים לאטרקציה הבאה, הם יכלו לשחק בכיף. בחרנו את אלו שהתאימו לגילאים של הגדולים והקטנה זרמה עם הכל:
  • פארק האופניים הוחא פלואא – כיף גדול! שעות של רכיבה ברחבי הפארק. מומלץ לחנות ליד מרכז המבקרים בעלות של 7 יורו (במקום 3 יורו בכניסה לפארק). יותר נוח להתחיל ולסיים את הטיול שם, ליד המסעדה וליד המתקנים.
  • פארק הקופים – המקום ענק והיה כיף גדול לילדים. חובה עגלה לילדים קטנים (בכלל, מומלץ בחום לקחת טיולון לגיל 4 בהולנד, המקומות ענקיים).
  • פארק החבלים – לרשת קלימבוס יש 3 פארקים. הלכנו לקלימבוס גרדרן שיש בו מתקנים אתגריים מאוד לגדולים, וגם מתקן אחד מעולה לקטנים (כמה גשרים וטרמפולינות) שהעסיקו את הקטנה.
  • עמי ותמי – כיף גדול לילדים. פאי תפוחים מצוין.
  • אצטדיון אייקס – הבנים הלכו לשם אחר הצהריים לסיור מוזמן, מאוד נהנו.
  • חיטהורן – מקום יפהפה. לקחנו סירת מנוע גדולה לשתי המשפחות ב-70 יורו לשעתיים. זו היתה החלטה מצויינת לקחת ביחד ולא שתי סירות נפרדות. ויתרנו על הסיבוב בשמורה באגם הגדול והעדפנו לעצור באי באגם והילדים נכנסו למים. אכלנו אחרי זה במסעדת פריטלי המומלצת – האוכל היה סביר לטעמנו, לא וואו..
  • פארק wipeout – באחד הימים החמים נסענו לפארק שיושב על אגם גדול. הכניסה זולה (משהו כמו 8 יורו לראש) ויש בו מתקנים ומגלשות לבנים, ולקטנה זה היה פשוט כמו חוף ים (אפילו השאילו לנו במקום כלים לחול בשבילה בלי תשלום). הבנים נהנו בטירוף.
אפטלינג – אחרי שבוע בכפר הנופש נסענו לשני לילות למלון guesthouse hotel ליד אפטלינג. מלון חדש (וממוזג!!) חמוד ממש, 7 דקות הליכה מהפארק. שילמנו על שני לילות, עם ארוחת בוקר וכניסה אחת לאפטלינג 440 יורו לכולנו. זה יצא לנו יותר זול מלישון במלון בפארק עצמו, כי מראש התכוונו להיכנס רק יום אחד לפארק. היינו בפארק יום שלם, מהכניסה עד הסגירה, היה מהמם ומעייף.. היינו ביום שלישי ממש בסוף החודש (27.8), כך שהילדים ההולנדיים כבר חזרו ללימודים, אז לא היה עמוס בכלל.
למחרת בבוקר נסענו לשדה באיינדהובן חצי שעה (בגלל זה בחרנו לחזור משם ולא מאמסטרדם), והביתה לתכנן את הנסיעה הבאה
3/5 - (2 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!