חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הולנד 7 ימים עם 4 ילדים

טסים לחופשה בהולנד עם 4 ילדים? רוצים המלצות על הולנד עם ילדים במשך שבוע?! לפניכם טיפים והמלצות מושלמות לטיול מקסים בהולנד עם ארבעה ילדים במשך שבוע!

חזרנו משבוע מדהים בהולנד עם שלושת ילדינו בני 2.10, 7, 10.
התארחנו בכפר הנופש מולנגרוט של רשת דרומפארק. תובנות:
הפרק מתוקתק ומטופח והצוות אדיב מאוד.
קיבלנו בקתה מרווחת עם גינה גדולה ומטופחת וחניה צמודה. חדרי השינה קטנים ורמת הניקיון סבירה ולא יותר מזה.
הפארק מעט מרוחק מרוב האטרקציות ורוב הנסיעות נעו בין שעה לשעה וחצי ואף יותר. יש בריכה אחת לא מקורה וללא בריכת ילדים וכמובן ללא מציל.
הוויז עשה יופי של עבודה והביא אותנו ממקום למקום ללא כל בעיית קליטה.
נעזרתי בספר "המשפחה המטיילת" ושם רשומות כתובות של חניונים מומלצים כך שהגענו בדיוק רב לחניונים.
מזג האוויר היה מצויין! בבוקר קריר ולבשנו חולצה קצרה ומעל קפוצ'ונים. תוך שעה כבר חם מספיק כדי להוריד אותם ולהישאר עם מכנסיים ארוך דק וחולצה קצרה. גשם ירד רק פעם אחת אבל ירד!!
בשאר הזמן אפילו היה חם מאוד וביום שהיינו ללא כובעים השתזפנו כולנו בפנים. אל תתנו לרוח הקרירה להטעות אתכם. השמש חזקה.
קו טלפון – זאת פעם ראשונה שיצאתי מהארץ ללא חבילה מסודרת. אמרו לי שהסים המקומי תמיד זול יותר. נתקענו 3 פעמים ללא חבילת גלישה באמצע הדרכים! שלא לדבר על זה שלא יכולנו לתקשר עם אף אחד אפילו לא בווטסאפ. שווה לשלם ולצאת מסודרים ובטוחים מהארץ.
טסנו עם חברת travel service והיה איחור של שעה בהלוך ואיחור של 3 שעות בחזור. לטענתם לא אישרו את ההמראה… לא יודעת מי אשם אבל היה קשה עם הקטנים.
שכרנו רכב מחברת hertz כבר בשדה התעופה והכל הוזמן מראש. נחתנו ב7 בערב בהולנד ויצאנו משדה התעופה כמעט ב23.00 . התור היה ארוך ולא זז!!
ההולנדים אדיבים ואדישים שאפשר להשתגע!! כך התבזבז לו כל היום הראשון.
יום 2 -התחלנו עם חיטהורן. מזכרות יקרות. לא להתלהב ולקנות. נוף מרהיב ולקחנו שיט עצמי למשך שעה. מספיק בהחלט. היינו שם קרוב ל4 שעות! משם רצינו להמשיך לדולפינריום אבל כבר היה מאוחר. לאחר התלבטות נסענו לחוות הסחלבים והפרפרים. גם לשם הגענו באיחור, שעה לפני סגירה… לא להחמיץ!! מקום מ ד ה י ם!!! לילדים ולמבוגרים ולחפש בפנים באמצע המקום בית קפה. מיוחד מאוד!
יום 3- אפטלינג…. וואווווווו יום שלם! ולא מספיקים לראות הכל.
יום 4 – אמסטרדם. בעקבות המלצות בקבוצה חנינו בחניון arena ומשם לקחנו מטרו לכיכר דאם.
נכנסנו למדאם טוסו. שווה ביותר. כנסו ותהנו.
משם חיפשנו מקום כשר לאכול בו. אין!!! נסענו לרובע היהוגי וגילינו שגם שם בקושי יש… והמסעדות הכשרות שמצויינות בספר נפתחות רק ב17:00.
אחרי צעידות ארוכות ברחובות, טראמים ואוטובוסים הגענו לפיצרייה קטנה וכשרה ולא רחוק ממנה מרכז מסחרי שכונתי עם סופר מרשת jumbo שיש בו מחלקה כשרה. שם קנינו מצרכים לשבת. ממש ממול ישבנו במסעדה בשרית בשם רימון. סביר ויקר.
חזרנו למרכז אמסרדם וטיילנו ברחובות. הגענו לרשת פרימארק… קניות בשפע ובזול!! עושה רושם שאיכות טובה.
יום 5- שוק הגבינות באלקמר – קצר ונחמד. תמונות יפות. בסטות של מזכרות במחירים טובים.
משם ממשיכים למדרחוב מלא חנויות… כיף ויפה…
אחרי עצירה בכפר הנופש לארוחת צהריים המשכנו לביקור בכפר וולנדם. שם הצטלמנו בלבוש הולנדי מסורתי. חוויה לכל המשפחה ומזכרת מהממת. כל החנויות הן על טיילת שהיא בעצם מזח. נורא יפה שם ולא כל המזכרות זולות שם. היו דברים שכן. צריך לבדוק ולהשוות.
יום 6- יום שבת. מנוחה וטיולים בכפר הנופש וסביבתו ברגל. (שומרי שבת).
יום 7- ביקור בכפר זאנסה סחנס. מדהיםםםם
ביקור במפעל לקבקבים. כניסה חינם. אי אפשא לצאת משם ללא רכישות… אחר כך טיילנו לאורך השביל שמלא בטחנות רוח. נכנסנו לטחנה ליצור צבעים. מחיר סביר ושווה את הביקור! לבקש הסבר בעברית. הם נותנים דף עם הסבר בעברית.

משם נסענו בהמלצת מכרים מקומיים לקניון פתוח מלא בכל חנויות המותגים האפשריים. לא רחוק מאלמאר. יקררר ואין טעם לנסוע עד לשם…

יום 8 ואחרון – מדורדם. מקסים… הילדים נהנו מאוד!!
משם נסיעה של 4 דקות והגענו לבית הדין הבינלאומי בהאג! עוצר נשימה כמה שיפה שם. אי אפשר ממש להיכנס. אפשר רק להצטלם מבחוץ. זה נקרא ארמון השלום. שווה את הגיחה.
5 דקות נסיעה נוספות הובילו אותנו למוזיאון קטנטן עם ציור פנורמי. נכנסנו רק אני וביתי הבכורה. יפה ומיוחד אבל רק! למי שמתעניין בציור ובטח לא לילדים. יש הסבר בעברית.
משם חזרנו לאמסטרדם לצילום זריז ליד הבית של אנה פרנק (כי לא השכלנו לרכוש כרטיסים 3 חודשים מראש!) התורים ארכו לאורך 3 רחובות משם. הזוייי.
משם נסענו לשדה התעופה חזרה הביתה.
כרטיסים לאפטלינג, מדאם טוסו ומדורדם קניתי בארץ דרך חברת גרייבר. ממליצה…
תהנווו הולנד יפההההההה!

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!