חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בית אנה פרנק ביקור חובה כאשר נמצאים באמסטרדם

אפשר לומר שאנה פרנק היא אחת הדמויות המוכרות בעולם, היא הייתה ילדה יהודיה אשר נולדה בגרמניה בזמן מלחמת העולם השניה.

בשנת אלף תשע מאות שלושים עברו אנה ומשפחתה להולנד הם נמלטו מגרמניה של החלה עליית המפלגה הנאצית.

מה שהפך את הסיפור אנה פרנק לכל כך מפורסם זהו יומן אותו היא כתבה בזמן השואה במקום המסתור שלהם בעליית גג בבניין באמסטרדם.

את היומן אנה קיבלה ליום הולדתה השלוש עשרה ממש בסמוך לכניסה לעליית הגג מקום המסתור שלהם.

במהלך השנתיים הבאות אנה כתבה על מחשבותיה והרגשות שלה, היא כתבה גם סיפורים קצרים, כמובן כתיבת היומן עשתה לה הרגשה שהזמן עובר מעט יותר מהר.

כיום מקום המסתור של אנה ומשפחתה הפך למוזיאון המתאר את החיים שלהם באותה תקופה שהם הסתתרו מהנאצים.

זהו מוזיאון שהוא פשוט חובה בעת ביקור באמסטרדם, תוכלו להיכנס ממש לעליית הגג ולמקומות בו היא כתבה את היומן המפורסם.

מה אפשר לראות במוזיאון של אנה פרנק באמסטרדם

המוזיאון של אנה פרנק מושך אליו עשרות אלפי מבקרים בשנה אשר מגיעים אליו מכל קצוות העולם, הסיפור של אנה פרנק הוא כל כך חזק ומרגש שזה לא משנה אם אתה יהודי או לא זהו סיפור אשר נוגע כל אחת ואחד מאיתנו בנקודה רגישה בלב.

בית אנה פרנק (Anne Frank House) נמצא באזור מרכזי של העיר אמסטרדם והגישה אליו מאוד קלה לאחר שמגיעים למקום תתכוננו לכך שרוב הסיכויים שיהיה תור ארוך מחוץ לכניסה אך אין צורך להיבהל מפני שהוא מתקדם מהר באופן יחסי.

לאחר שנכנסים לתוך הבית ישר מרגישים תחושות שונות אך חזקות מאוד זהו לא מוזיאון רגיל אלה מקום בו הסתתרו בני אדם תקופה של יותר משנתיים, תוסיפו לזה את הבנייה ההולנדית שהיא בתים צרים הבנויים לגובה כך שאפילו המדרגות שתעלו בהן הן צרות ותלולות.

לכל אורך הסיור אתם מקבלים הסברים ובמקומות מסוימים בבית יש מסכי טלוויזיה המספקים מידע חשוב ומעניין על אנה פרנק משפחתה והסיפור הכל כך מרתק שלהם.

בחלק האחרון של הסיור אתם מגיעים ממש אל עליית הגג בה אנה ומשפחתה הסתתרה, זהו ללא ספק רגע השיא של הסיור, אתם יכולים לסייר בחדרון הקטנטן ולקבל ברמה מסוימת את התחושה הנוראית שהם חוו שם.

הסיור בבית של אנה פרנק מתאים לבני נוער זוהי חוויה יוצאת דופן עבורם וללא ספק אחת החוויות היותר חינוכיות שהם יחוו בחייהם, לא בטוח שילדים יותר קטנים יהנו במקום או באמת יבינו את העוצמה והמשמעות של הסיפור.

ביקור בבית עורך משהו כמו שעה לפעמים זה יכול להיות מעט יותר לכן כדאי לתכנן עוד ביקורים במקומות לפני ההגעה למקום.

בית אנה פרנק נמצא לא רחוק מארמון הדאם והכיכר המרכזית, יש באיזור עוד המון אטרקציות מעניינות כמו למשל מוזיאון מדאם טוסו מסעדות וברים.

ממש מעבר לכביש ישנו סופרמרקט די גדול כך שאם תרצו תוכלו גם להצטייד בשתייה או בכל מיני חטיפים להמשך היום, מומלץ לתכנן את הטיולים הנוספים לפני הביקור בבית אנה פרנק כי לעיתים יוצאים לאחר הסיור בתחושה מעט קשה.

במקרה ואתם מעוניינים להגיע ישר למקום תוכלו לעשות זאת בקלות התחבורה הציבורית בהולנד מאוד מסודרת וידידותית לתיירים כך מהבחינה הזאת אין לכם מה לדאוג.

 

מוזיאון אנה פרנק אמסטרדם
מוזיאון אנה פרנק אמסטרדם

שאלות ותשובות בנוגע לבית אנה פרנק - (Anne Frank House)

בכל עת שאתם בביקור באמסטרדם מומלץ מאוד לבקר בבית אנה פרנק המקום פתוח כל ימות השנה ומושך אליו עשרות אלפי תיירים בשנה, ביקור בבית אנה פרנק הוא פשוט חובה כאשר נמצאים באמסטרדם.

שעות הפתיחה של בית אנה פרנק הם: שני עד חמישי – 9:00 עד 22:00 שישי עד שבת 9:00 עד 21:00, מחירי הכניסה לבית אנה פרנק הם: כרטיס מבוגר עולה: € 14.00 ילדים עד גיל 9 הכניסה עולה € 7.00,

ניתן לקנות כרטיסים במקום או להזמין דרך אתר האינטרנט של הבית, אם תרכשו כרטיס דרך האתר תצטרכו לשלם עמלה של יורו 1.

אין סיורים מודרכים בבית אנה פרנק אך אתם מקבלים מידע רב על המקום והסיפור, תוכלו להיעזר גם בסיור שמע עם אוזניות בהם אתם מקבלים הסברים מעניינים מאוד חשוב לציין הדרכות מאוד יעילות ותוכלו לקבל הדרכה אפילו בשפה העברית, יש שפות רבות אחרות כמו למשל, אנגלית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, ספרדית ועוד.

לא אין אפשרות לעשות צילומים בתוך בית אנה פרנק, המוזיאון מנסה לשמור על אותנטיות המקום ולכן הם לא מרשים לצלם בתוכו, אך מחוץ למוזיאון יש חנות שמוכרת מזכרות מהביקור בבית אנה פרנק.

מבט מבחוץ על בית אנה פרנק
מבט מבחוץ על בית אנה פרנק
אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!