חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול ראשון בחו"ל כמשפחה עם ילדים

יצאנו לטיול ראשון כמשפחה, זוג ושלוש בנות בגילאי 3, 6, 8.
יצאנו בשני שעבר בטיסה של אל על שיצאה בשש בבוקר, הטיסה היתה מצוינת, המריאה בזמן, כנל הטיסה שחזרנו איתה אתמול בשעה תשע וחצי בלילה, בחרנו את השעות טיסה האלו כדיי למקסם את ימי הטיול המלאים.
את הרכב הזמנו מחברת bb&l ההולנדית, הזמנו דרכם גם כיסאות בטיחות לכל השלושה בגרושים, הרכב והנציג המתינו לנו מחוץ לאולם הטיסות הנכנסות עם הנחיתה שלנו, גם איסוף הרכב היה מוצלח, חנינו את הרכב מול אולם הטיסות היוצאות והנציג הגיע בדיוק בשעה שקבענו. מומלץ בחום.
ישנו 7 לילות ברביט היל, שאין מילים לתאר, התאים לנו כמו כפפה ליד. מכיוון שאנו דתיים, הבאנו איתנו קצת אוכל וכלבים מהבית ואת השאר קנינו בסופר גמבו עם המחלקה הכשרה באמסטרדם. את הלילה האחרון בילינו במלון של האפטלינג.
ולהלן התכנית:
יום שני: לאחר הנחיתה ואיסוף הרכב נסענו לטירת מיודן, קנינו שם את כרטיס המוזיאונים ובילינו שעה ומשהו, מזג האויר היה גשום ואפרורי והעייפות… משם לסופר ולכפר נופש (רביט היל)
יום שלישי: פתחנו את הבוקר בזאנסה סכאנס, חנינו בחניון הראשי, שעלה 10€ , הבנות נהנו מאוד, היה יום מפוצץ בתיירים אבל לא נורא. משם המשכנו לוולנדם, חנינו בחניון שמותרת החניה עם השעון הכחול לשעתיים או שעה וחצי , אני לא זוכרת. טיילנו בטיילת, הצטלמנו בתלבושת המסורתית ונהנו מהאווירה 😊
יום רביעי: פארק הקופים באפלדורן, חנינו בחניון הראשי (תשלום במכונות בכרטיס אשראי) קנינו את הכרטיסים דרך הגרופון במקום, הצגנו את הקוד דרך הטלפון ללא בעיה. הבנות נהנו מהקופים וגם מהאכלת הברווזים שמסתובבים חופשי בכל מקום. משם המשכנו למוזיאון הפתוח בארנהיים, כלול בכרטיס המוזיאונים, את כרטיס החניה קונים בקופות המוזיאון (7€), נהננו לטייל בביתנים ומהנסיעה ברכבת שמסתובבת סביב הפארק. משם המשכנו לטייל בעיר, בטיילת המרכזית, חנינו באחד החניונים במרכז העיר שמצאנו.
יום חמישי: שוק הגבינות בגאודה, חנינו בחניון שצמוד לקניון במרכז העיר קרוב לשוק, אווירה של מופע בין הסוחרים, שוק פתוח, ומקהלה של הכנסיה עם סיום שוק הגבינות. לא רחוק משם יש חנות של לגו, הבנות שיחקו קצת ומשם יצאנו למוזיאון הרכבות באוטרכט (כלול בכרטיס המוזיאונים) , צריך לקנות כרטיס חניה עם ברקוד בקופות המוזיאון ולסרוק ביציאה מהחניה (השילוט שם לא ממש ברור ), נהננו מכל התחנות כולל מהסימולציה. אחר כך נסענו למרכז העיר לשוטט .
יום שישי: אמסטרדם, פתחנו את הבוקר בגמבו ובמאפיה הצמודה, חשבנו שנמצא אוכל מוכן לשבת אבל התאכזבנו…
נסענו משם לחניון שצמוד למוזיאון נמו, 20€ לכל היום. פתחנו במוזיאון נמו, שמומלץ מאוד, הבנות לא רצו לצאת משם. משם בהליכה רגלית לכיכר דאם, לקחנו שייט שלקראת הסוף הבנות כבר מאסו בו.
אחר כך קצת שופינג, הליכה רגלית לבית אנה פרנק שרק ראינו מבחוץ , מראש לא תכננו ללכת בגלל הבנות .
שבת: נשארנו בכפר נופש להנות מכל המתקנים.
יום ראשון: דולפינריום, חנינו בחניון שמתאים לחניה עד שלוש שעות חינם עם השעון הכחול וזה הספיק לנו. הלכנו לתחנות לפי לוח המופעים, המופעים המרכזיים מושקעים וברמה גבוהה. לא רחוק משם הבית של עמי ותמי, הבנות נהנו מהמתקנים ועשינו פיקניק עצמאי שלנו בחוץ. משם המשכנו לחיטהורן, חניה ליד סופר spar בחינם. לקחנו סירה לשעה ממייק המופרסם. באמצע השייט התחיל גשם שממש ביאס לנו את האווירה , אם היה מזג אויר אחר, היינו נשארים לסיור בכפר.
יום שני: יציאה מוקדמת לאפטלינג, אספנו את הכרטיסים מהמלון ונהננו מכניסה מוקדמת של חצי שעה לפארק . בפועל רק 9 או 10 מתקנים פתוחים לאורחים המלון בזמן הזה, אבל בכל זאת הספקנו שני מתקנים. כל כך נהננו שהחלטנו גם את היום האחרון לבלות שם 😊. החדר במלון היה משפחתי ומרווח והקירבה לפארק השפיעה על הבחירה שלנו.
תודה רבה לכולם על העצות, הרעיונות וההכוונה.
עזרתם לנו מאוד.

בפועל ניצלנו רק 4 מוזיאונים, ככה שאשמח למכור את כרטיס המוזיאונים למי שרוצה. שניים למבוגרים ושניים לילדים.

אהבת? נא לדרג!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בהולנד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בהולנד?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

error: התוכן מוגן !!